7 ok. 2018 MTB Montferlandtocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
R&DY
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: di 16 juni 2015, 11:20
Mijn mountainbike: Specialized Epic HT Expert Carbon World Cup

Zondag 7 oktober 2018
Een van de mooiste Mountainbiketochten van Nederland door de prachtige Montferlandse bossen.
ATB de Pedaleur en Toerfietsclub TC de Liemers hebben wederom de handen in elkaar geslagen en mooie routes uitgestippeld. Plekken waar je misschien nog nooit geweest bent en nu krijg je de mogelijkheid.

Voor welke lus ga jij?
Ja, je leest het goed. De routes zijn compleet aangepast en vernieuwd. Drie fantastische lussen die door de bossen van het Montferland gaan. Bepaal zelf welke lussen je wilt fietsen en in welke volgorde. Of je nu één of alle drie de lussen gaat rijden bepaal je helemaal zelf. Elke lus is ca. 20 km. Alle lussen samen maakt een pittige tocht van 60 km en zo’n 1000 hoogtemeters. De roze, meest noordelijke lus, is het zwaarst. (zie het kaartje hieronder)

Gastvrij onderkomen
We hebben onze start- en finishlocatie gewijzigd. Bij HCR ’t Heuveltje zal jij gastvrij worden ontvangen. Het adres is St. Jansgildestraat 27, 7037 CA Beek, Gelderland. Ook de verzorging onderweg zal prima zijn. We zijn immers niet voor niets gewaardeerd als een drie sterrentocht.Aanmelden

Je hoeft je niet vooraf in te schrijven. Op de dag zelf kun je je aanmelden en middels ‘Scan & Go’ kun je ook snel op pad. Vanaf 09:00 uur kun je starten. En natuurlijk is samen fietsen leuker, dus breng het onder de aandacht van jouw (fiets)vrienden, collega’s en iedereen waarmee je deze unieke dag/kans mee wilt maken!

Vanzelfsprekend hebben we volledig uitgepijlde routes en ruime parkeergelegenheid bij de start.

Afbeelding

bron: https://www.tcdeliemers.nl/mtb/mtb-mont ... tocht.html
Gebruikersavatar
R&DY
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: di 16 juni 2015, 11:20
Mijn mountainbike: Specialized Epic HT Expert Carbon World Cup

Wie gaat er nog meer de leuke toertocht fietsen?
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

Wij van MTB Renkum zijn er bij
Mtb Renkum
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Ben er ook dit jaar weer bij. Altijd een mooi en goed georganiseerd evenement.
Wat zal ik zeggen...…..
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Ik wilde wel meedoen maar zie er vanaf want op het kaartje zie ik dat de legendarische plek van het WK veldrijden van 2006 gewonnen door Erwin Vervecken niet in de route is opgenomen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6109
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Tsjibiti schreef: vr 5 oktober 2018, 16:37 Ik wilde wel meedoen maar zie er vanaf want op het kaartje zie ik dat de legendarische plek van het WK veldrijden van 2006 gewonnen door Erwin Vervecken niet in de route is opgenomen.
Niet liegen. Je wil helemaal niet meedoen
Anho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 december 2009, 22:11
Mijn mountainbike: Giant Anthem

:D
bouwpakket schreef: vr 5 oktober 2018, 21:25
Tsjibiti schreef: vr 5 oktober 2018, 16:37 Ik wilde wel meedoen maar zie er vanaf want op het kaartje zie ik dat de legendarische plek van het WK veldrijden van 2006 gewonnen door Erwin Vervecken niet in de route is opgenomen.
Niet liegen. Je wil helemaal niet meedoen
It never gets easier, you just go faster.
walters
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 2 februari 2010, 18:30

Complimenten aan de organisatie, was fantastisch qua bevoorrading en verkeersregelaars. Verder een zeer mooie, afwisselende tocht! :-q
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Top georganiseerd. Nu uitkijken naar volgend jaar.
Wat zal ik zeggen...…..
Gebruikersavatar
R&DY
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: di 16 juni 2015, 11:20
Mijn mountainbike: Specialized Epic HT Expert Carbon World Cup

Voor mij was het een erg kort ritje helaas. vrij aan het begin al over de kop geslagen omdat ik met mijn voet achter een wortel ben blijven hangen in een afdaling. Gelukkig heeft mijn helm de klap goed opgevangen. Ging best hard.
Pamscalpel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 12:37
Mijn mountainbike: Specialized Epic SWorks, Stumpy FSR 29, BMC Fourstroke 01

Balen Randy sterkte!
PamScalpel:
Io non esisto senza la mia passione
Plaats reactie