Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Toch heerlijk om zo'n topic te volgen. :bier: Ik ben erg benieuwd of het nog tot iets gaat leiden (behalve een minder gevulde portemonnee).
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Kapitein Iglo schreef: do 25 oktober 2018, 10:27
Hee. Die grap maakte ik al.
:-?

Afbeelding

:winkie:
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

PaganiProductions schreef: do 25 oktober 2018, 09:32
John77 schreef: do 25 oktober 2018, 09:15 Wat is deze fiets eigenlijk beter dan die Merida waarbij je al had geïnvesteerd in een starre carbonvork? Die was volgens jou toe aan veel duur onderhoud, wat is er nu veranderd? Deze bike is kwalitatief veel minder en daar ga je wel geld insteken. Zonde dat je de Merida dan hebt weggedaan want dat was een beter basis om op verder te borduren.
Die Merida was al vier jaar oud en moest veel gebeuren en voor woon /werk mtb vind ik 29er beter
En deze fiets is 3 jaar en 11 maanden oud? Maar aan deze fiets moet nog veel meer gebeuren en wat je toen niet kon, kan je nu nog niet. Je hebt telkens allerlei smoezen om het goed te praten maar ik denk dat jijzelf de enige bent die ze gelooft.

Maar de merida was 650B, dit is nu een 26 inch, dus de redenatie woonwerk op een 29 is beter slaat als een tang op een varken. Heeft niets met de merida of de hibike te maken.

Het is prima dat je allerlei projecten koopt en er veel geld in stopt(dat is je goed recht), maar de smoezen die je verzint om het allemaal te rechtvaardigen zijn lachwekkend. Zeg gewoon, ik heb geld genoeg en ik wil gewoon elk jaar een andere bike en het liefste wil ik 5 bikes voor elke type weer en ondergrond 1. Daar is niets mis mee, dat mag. Maar stop ermee om alles recht te praten wat krom is want daar val je door de mand.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

En toen waren we 10 paginas verder en ik zie geen foto's.
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Victor1977 schreef: do 25 oktober 2018, 11:22 En toen waren we 10 paginas verder en ik zie geen foto's.
Op de eerste pagina's staan foto's. Daar moeten we het voorlopig mee doen. En die foto's leveren al behoorlijk wat gespreksstof op.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

@John77: jouw handtekening “spreekt” een waar woord. Iig over de staat van het mormel waar dit topic over gaat. Voor de goeie orde, ik bedoel de fiets, niet Wouter.

“the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
“Old, not obsolete”
PaganiProductions

Soms is het tijd voor wat anders
Laat mij maar op drol rondrijden boeit mij niet
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

PaganiProductions schreef: do 25 oktober 2018, 14:21 Soms is het tijd voor wat anders
Laat mij maar op drol rondrijden boeit mij niet
That’s the spirit!
“Old, not obsolete”
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

PaganiProductions schreef: do 25 oktober 2018, 14:21 Soms is het tijd voor wat anders
Laat mij maar op drol rondrijden boeit mij niet
Kijk dat is duidelijk taal ipv die non excuses die je telkens aandraagt dat dingen te versleten zijn en je daarom een nieuwe fiets moet kopen. Je hoeft je voor niemand te verontschuldigen als je een nieuwe fiets wil omdat je er na een half jaar op uit gekeken bent oid. Maar zeg dat dan gewoon.

Bespaart mensen veel tijd, die zich ook verbazen waarom je een andere fiets wil "omdat de remblokken versleten zijn en er hoge onkosten aan komen". Die hoeven daar dan ook niet nutteloos op te reageren omdat je gewoon een excuus zoekt voor een nieuwe fiets.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=112093

Wouter, dit is ook een mooie basis. Dat bedrag haal je toch wel. :winkie:
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Kapitein Iglo schreef: do 25 oktober 2018, 10:15
asphaltdude schreef: do 25 oktober 2018, 10:10

In principe mee eens. Maar als Keira Knightley al naast je in bed ligt ga je haar er niet onder het motto 'op een oude fiets moet je het leren' uit schoppen en vervangen door Sugar Lee Hooper.
Zeker niet als de oude fiets al een jaartje of 8 overleden is.
Het wordt alleen maar interessanter! Vertel verder! :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Marco79 schreef: do 25 oktober 2018, 14:59 http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=112093

Wouter, dit is ook een mooie basis. Dat bedrag haal je toch wel. :winkie:
20" is misschien wat groot, maar verders lijkt deze me uitstekend geschikt als Pagani-proof winterfietsje!
Edit: alleen het is een advertentie uit 2014. :roll:
Everybody bought a new bike!
PaganiProductions

Zo de chirurg is lekker bezig geweest met de roestige Patiënt wat te ontleden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:lol: :D :-q
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Fietsspullen in de douche... single zijn heeft zo z’n voordelen
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Waar zou je je fiets anders wassen? :~ :winkie:
Everybody bought a new bike!
Plaats reactie