Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Wat een fantastisch spektakel en even fantastische winnaar.

Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

1x kijk ik live, heeft ie een offday.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Lol :tong , jammer van Mathieu , maar mag ook eens een ander winnen. Wel mooi croske gezien. Mathieu zal er wel weer staan bij het EK.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Thibau Nys op het EK 3e bij de juniortjes.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Volledig oranje podium bij U23 vrouwen en elite vrouwen. En weer een outstanding Mathieu die de wedstrijd al weer snel naar zich toe trok. Verrassend goede prestatie van Joris Nieuwenhuis op de 7e positie.

Klein puntje was dat een actie van Denise Betsema er voor zorgde dat Worst een gaatje kreeg en Vos toen er niet meer bij kon komen
. Vos heeft zo veel gewonnen dat ik het Worst wel gun alleen had ik het idee dat Vos daar anders over dacht :roll:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Speedfreak98 schreef: zo 4 november 2018, 19:29 Volledig oranje podium bij U23 vrouwen en elite vrouwen. En weer een outstanding Mathieu die de wedstrijd al weer snel naar zich toe trok. Verrassend goede prestatie van Joris Nieuwenhuis op de 7e positie.

Klein puntje was dat een actie van Denise Betsema er voor zorgde dat Worst een gaatje kreeg en Vos toen er niet meer bij kon komen
. Vos heeft zo veel gewonnen dat ik het Worst wel gun alleen had ik het idee dat Vos daar anders over dacht :roll:
Ik was met mrs. Vibe aanwezig en liep bij het verlaten van het terrein stom toevallig tegen Marianne Vos aan. (Ze stond asn de zijkant van het terrein, waar de ambulances geparkeerd stonden) “Dit was alles wat ik vandaag in me had”, zei ze. Ze leek een beetje halverwege balen en berusting te zitten.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Dit weekend twee keer topveldrijden op TV. Zaterdag de Jaarmarktcross van Niel (bij uitzondering de dag voor , nu juist de 100e, Wapenstilstandsdag) en zondag de Superprestige in Gavere. Beide op Sporza. Dus voor beide geen livestream nodig.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Tsjibiti schreef: vr 9 november 2018, 10:42 Dit weekend twee keer topveldrijden op TV. Zaterdag de Jaarmarktcross van Niel (bij uitzondering de dag voor , nu juist de 100e, Wapenstilstandsdag) en zondag de Superprestige in Gavere. Beide op Sporza. Dus voor beide geen livestream nodig.
Thanks Tjibiti :-q
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Wordt toch regenachtig weer het weekend, dus kan beiden live zien :-q
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Vanmiddag de Superprestige in Gavere. Let op : de vrouwenwedstrijd op Canvas en de profs op één.
Hopelijk levert de vrouwencross wat meer spektakel dan die van gister in Niel want die was echt weer van bedenkelijk niveau.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Qua strijd om de overwinning vind ik de vrouwencrossen toch spannender dan de herencrossen.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

deefdeef schreef: zo 11 november 2018, 12:23 Qua strijd om de overwinning vind ik de vrouwencrossen toch spannender dan de herencrossen.
Dat is wel zo maar amusementswaarde los van wie er wint vind ik bij de mannenprofs een stuk hoger.
Vandaag wel een mooie koers van de vrouwen onder ouderwetse omstandigheden. Groot compliment aan Christophe Vandegoor door Arzuffi in het Italiaans te interviewen i.p.v. in het verfoei lelijke Engels
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Bij vrouwen was het mooie wedstrijd, telt natuurlijk wel mee dat bepaalde mensen gister niet hadden gefietst. Dat hoort er ook bij , maar dat zie je toch terug. Denk dat Cant doordat ze gister heeft gewonnen vandaag toch wat minder kon laten zien.

Bij de mannen verraste Mathieu door meteen ten strijde te trekken. Vond wedstrijd even goed leuk om te kijken is toch een klassieker.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

a.s. Zaterdag WB in Tabor waar Mathieu van der Poel zijn tot nu toe enige wereldtitel heeft behaald.
Nog even uitzoeken waar rechtstreeks te zien op TV
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie