RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Ok, dan ligt het aan mij. Zeker te lang niets gekocht.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik bedacht me vanochtend hetzelfde, ook al een tijd niks gehad. En dat terwijl ik nu een spotgoedkope 160mm 29er vork nodig heb...;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

suravida schreef: di 13 november 2018, 20:10 Ik bedacht me vanochtend hetzelfde, ook al een tijd niks gehad. En dat terwijl ik nu een spotgoedkope 160mm 29er vork nodig heb...;-)
Kom op met die plaatjes van dat prachtproject!

Ik heb mijzelf even opnieuw ingeschreven, er was een vinkje verdwenen....
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Niner frames dik in de aanbieding!!

http://www.rczbikeshop.fr/fr/vtt/cadres ... order=name
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

ivocare schreef: di 13 november 2018, 20:32 Niner frames dik in de aanbieding!!

http://www.rczbikeshop.fr/fr/vtt/cadres ... order=name
de air is al foetsie zie ik nu maar ik heb 1 uur geleden nog even gedacht kopen, maar toen sloeg ik mezelf even heel hard en binnen 1 seconde was die gedachte weer weg gelukkig.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

suravida schreef: di 13 november 2018, 20:10 Ik bedacht me vanochtend hetzelfde, ook al een tijd niks gehad. En dat terwijl ik nu een spotgoedkope 160mm 29er vork nodig heb...;-)
Weet niet of het goedkoop genoeg is.
Deze voor 430 met code RCZBRD
http://www.rczbikeshop.fr/fr/rockshox-f ... black.html
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Wat is de procedure bij RCZ...?
1) Besteld bij RCZ met Paypal Express ...
2) Email gehad met een bevestiging van de bestelling etc...
3) Daarna werd het vrij stil...

Vanzelfsprekend ken ik de reputatie en dat je er niet moet bestellen om het artikel binnen 3 werkdagen binnen te hebben. Da's a) ook niet de verwachting en b) daar is de prijs naar, maar een idee van de leadtime en wanneer je zekerheid hebt dat het geleverd gaat worden (moet onderdelen bestellen voor de modificatie) zou aardig zijn.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

cheeta schreef: za 2 februari 2019, 11:04 Wat is de procedure bij RCZ...?
1) Besteld bij RCZ met Paypal Express ...
2) Email gehad met een bevestiging van de bestelling etc...
3) Daarna werd het vrij stil...

Vanzelfsprekend ken ik de reputatie en dat je er niet moet bestellen om het artikel binnen 3 werkdagen binnen te hebben. Da's a) ook niet de verwachting en b) daar is de prijs naar, maar een idee van de leadtime en wanneer je zekerheid hebt dat het geleverd gaat worden (moet onderdelen bestellen voor de modificatie) zou aardig zijn.
heb je iets besteld wat bij hun op voorraad was of met een langere levertermijn. Ook al is het op voorraad kan het soms tot een week duren voordat het verzonden wordt. Dan krijg je een mail met verzendnummer en meestal is het dan wel 1 a max 2 dagen later in huis.
robertjan12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:02

Gisteren me 29” rockshox reba rl 29" besteld voor 259 euro 😍😍😍 ben benieuwd wanneer die binnen komt
robertjan12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:02

1 maand verder en wacht nog steeds op m`n voorvork :cry: ben wel bereid wat langer te wachten als het me 7 tientjes oplevert maar dit duurt wel heel lang..

dus mensen let op als je gebruik maakt van de aanbieding vanuit hun e-mails want dit betreffen; zo als hun het noemen "private-sales" http://www.rczbikeshop.com/private-sales
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Rcz heeft de voorwaarden voor die private sales duidelijk op de site staan.
Alleen wachten als je iets leuks besteld hebt is gewoon vervelend 😉
robertjan12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:02

heb me bestelling geannuleerd, duurde me nu echt te lang (5 weken) en zoals ik hier lees liep ik ook het risico om over een X aantal weken te horen te gaan krijgen dat ze niet geleverd kunnen worden... annulering is netjes afgehandeld.. `s ochtend gemaild en een paypal ticket aangemaakt en de zelfde dag nog me geld terug.. nu me vorkje via een andere webshop besteld voor 60 duurder als bij RCZ maar wel met de zekerheid dat die er vandaag of morgen is zodat ik me eindelijk me fiets kan afmaken :bier:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Heb pasgeleden me eerste ervaring opgedaan met RCZ bikeshop.

Had hier op het forum al diverse bikes met mooie artikelen, voor scherpe prijzen voorbij zien komen, dus geabonneerd op hun nieuwsbrief.

Mooie vork kunnen scoren voor een mooie prijs, tijdens het bestellen gaven ze aan ongeveer 20 dagen levertijd. Na een dag of 20 kwam de mail met afleverdatum, ik kreeg wat ik besteld had, dus :-q :-q .

100% score van RCZ op het moment :-q
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Wat ik wel jammer blijf vinden is de onmogelijkheid om bij een mooie aanbieding (met code) nog wat andere dingen te bestellen. Vooral omdat de verzendkosten fors zijn. Ik heb zo al een paar bestellingen maar niet gedaan, omdat het niet te combineren viel.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

baron062 schreef: wo 24 april 2019, 21:49 Wat ik wel jammer blijf vinden is de onmogelijkheid om bij een mooie aanbieding (met code) nog wat andere dingen te bestellen. Vooral omdat de verzendkosten fors zijn. Ik heb zo al een paar bestellingen maar niet gedaan, omdat het niet te combineren viel.
Precies dat!

Maar aan de andere kant misschien beter zo anders was ik om de dag aan het bestellen.
Plaats reactie