Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik wil nog een stap verder gaan: deze fiets was toch om te leren sleutelen? Waarom trek je de wielen niet zelf uit elkaar? Met behulp van het forum krijgt je ze vast wel weer in elkaar en heb jij en hebben wij weer een avondje lol gehad!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Ik snap het ook niet meer ...heerlijk zo’ n projectfiets waar je aan kan kloten zonder schrik.
Koop voor 20€ lagers en zet youtube op...
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zelf wegbrengen naar de LBS, en als je echt alles zelf wilt doen aan je bike.....dan haal je je onderdelen ook zelf weer op bij de LBS :roll: en zo is TS goed bezig, anders had TS dit project wel in zijn fietsenmakers topic gepost :D :wink:
Ik denk dat TS met de overgebleven onderdelen en wat andere kleine bike issues :-D de revue laat passeren in zijn fietsenmakers topic :-D :-q en dan kunnen we natuurlijk allemaal los branden.... :D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Zonde om geld aan die fiets te besteden, als je al 2 andere fietsen hebt staan.
Geld had je ook kunnen gebruiken om een mooie upgrade te kopen voor je huidige mtb.
PaganiProductions

Ik heb geen gereedschap voor die wielen bovendien was het ook niet zo duur om die wielen na te laten kijken.
Wil de rest van het frame voor de lagers nog uit besteden.
PaganiProductions

Lars TB schreef: zo 18 november 2018, 14:27 Ik wil nog een stap verder gaan: deze fiets was toch om te leren sleutelen? Waarom trek je de wielen niet zelf uit elkaar? Met behulp van het forum krijgt je ze vast wel weer in elkaar en heb jij en hebben wij weer een avondje lol gehad!
Ik wil zeker wat dingen gedaan aan de fiets maar helaas maar beperkt gereedschap hier.
PaganiProductions

worstkaas schreef: ma 19 november 2018, 11:38 Zonde om geld aan die fiets te besteden, als je al 2 andere fietsen hebt staan.
Geld had je ook kunnen gebruiken om een mooie upgrade te kopen voor je huidige mtb.
Daar word zeker nog geld aan uitgeven.
PaganiProductions

vedet schreef: ma 19 november 2018, 07:33 Ik snap het ook niet meer ...heerlijk zo’ n projectfiets waar je aan kan kloten zonder schrik.
Koop voor 20€ lagers en zet youtube op...
Maar ik heb nooit gezegt dat ik alles zelf ga doen wel veel maar niet alles.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op do 22 november 2018, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef: do 22 november 2018, 14:18
vedet schreef: ma 19 november 2018, 07:33 Ik snap het ook niet meer ...heerlijk zo’ n projectfiets waar je aan kan kloten zonder schrik.
Koop voor 20€ lagers en zet youtube op...
Maar ik heb nooit gezegt dat ik alles zelf ga doen wel veel niet alles.
Maar dit is toch de ideale fiets om ALLES zelf aan te doen. Langzaam wat gereedschap verzamelen en stap voor stap deze fiets aanpakken. Probeer het in ieder geval en vraag gewoon hier om hulp. En als het dan echt niet lukt zijn er genoeg die best even in het weekend een uurtje willen helpen en als het dan nog niet gaat, dan mag je van ons langs de fietsenmaker!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef: do 22 november 2018, 14:33
PaganiProductions schreef: do 22 november 2018, 14:18

Maar ik heb nooit gezegt dat ik alles zelf ga doen wel veel niet alles.
Maar dit is toch de ideale fiets om ALLES zelf aan te doen. Langzaam wat gereedschap verzamelen en stap voor stap deze fiets aanpakken. Probeer het in ieder geval en vraag gewoon hier om hulp. En als het dan echt niet lukt zijn er genoeg die best even in het weekend een uurtje willen helpen en als het dan nog niet gaat, dan mag je van ons langs de fietsenmaker!
Helaas heb ik ook nog andere kosten buiten deze fiets.
PaganiProductions

Lars TB schreef: do 22 november 2018, 14:33
PaganiProductions schreef: do 22 november 2018, 14:18

Maar ik heb nooit gezegt dat ik alles zelf ga doen wel veel niet alles.
Maar dit is toch de ideale fiets om ALLES zelf aan te doen. Langzaam wat gereedschap verzamelen en stap voor stap deze fiets aanpakken. Probeer het in ieder geval en vraag gewoon hier om hulp. En als het dan echt niet lukt zijn er genoeg die best even in het weekend een uurtje willen helpen en als het dan nog niet gaat, dan mag je van ons langs de fietsenmaker!
De lagers wil ik nog laten doen en crank wil nog laten doen de rest wil ik zelf proberen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef: do 22 november 2018, 14:43 Helaas heb ik ook nog andere kosten buiten deze fiets.
Ja, en als je langs de dealer gaat heb je nog meer kosten... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef: do 22 november 2018, 14:53
PaganiProductions schreef: do 22 november 2018, 14:43 Helaas heb ik ook nog andere kosten buiten deze fiets.
Ja, en als je langs de dealer gaat heb je nog meer kosten... .
Valt wel mee op deze fiets hoeven niet zo'n dure onderdelen.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Werkplaats tarief is vaak net zo duur als het gereedschap om simpele dingen zelf te doen :roll:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
PaganiProductions

MacReal schreef: do 22 november 2018, 15:02 Werkplaats tarief is vaak net zo duur als het gereedschap om simpele dingen zelf te doen :roll:
is ook weer daarom laat ik ze niet alles doen.
laat wel een lijst een maken allemaal nodig is en moet besteld en gekocht worden.
Plaats reactie