Drenthe 200 (28 december 2018)

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

sjuutje1969 schreef:
Jo2601 schreef:Ik wacht nog met de inschrijving.
Wil toch eerst weten wat het weer gaat doen.
Ik heb niet zo veel zin in de zelfde ellende als vorig jaar. :-{

Als het weer redelijk is zal er vast nog wel een ticket te krijgen zijn, of een overname, en ben ik er zeker weer bij. :bier: .
+1 8)
Ik kon niet langer wachten, het kriebelde weer zo om de 200 te gaan rijden, toch maar opgegeven!
Ik hoop het deze keer zonder rugzak af te leggen, maar dat is wel afhankelijk van het weer!
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Ze hebben het deelnemers veld ingekort tot 1250 renners max, lees ik net. :o

Die zal nog wel een keer snel gevuld zijn ??
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Jo2601 schreef: di 16 oktober 2018, 13:39 Ze hebben het deelnemers veld ingekort tot 1250 renners max, lees ik net. :o

Die zal nog wel een keer snel gevuld zijn ??
Verwacht dat dat hard gaat meevallen :-)
Ik ben mij er eentje...
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

D-man schreef: di 16 oktober 2018, 14:37
Jo2601 schreef: di 16 oktober 2018, 13:39 Ze hebben het deelnemers veld ingekort tot 1250 renners max, lees ik net. :o

Die zal nog wel een keer snel gevuld zijn ??
Verwacht dat dat hard gaat meevallen :-)

Als niemand vrij van werk kan krijgen wel ja :winkie:
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Jo2601 schreef: di 16 oktober 2018, 14:40
D-man schreef: di 16 oktober 2018, 14:37

Verwacht dat dat hard gaat meevallen :-)

Als niemand vrij van werk kan krijgen wel ja :winkie:
adhv de omstandigheden vorig jaar heb ik heel veel mensen horen zeggen nooit weer ;)
Ik wacht ook de weersverwachting af, moet zeggen dat ik t na 3x wel een x gezien heb ook..
Ik ben mij er eentje...
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Kan ik me voorstellen, gezien de weersomstandigheden van vorig jaar.

Toen dacht ik ook bij appelscha nooit meer, maar het kriebelt toch wel weer :roll: .
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Jo2601 schreef: di 16 oktober 2018, 16:50 Kan ik me voorstellen, gezien de weersomstandigheden van vorig jaar.

Toen dacht ik ook bij appelscha nooit meer, maar het kriebelt toch wel weer :roll: .
Begint hier ook wel weer te kriebelen ergens hoor ;)
Ik ben mij er eentje...
tukker1977
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 20:16
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Ticket te koop voor verkrijgingsprijs ............ 1e startwave !!
Noorderkracht
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 10 november 2018, 10:40

Nieuw hier op het forum. Ik zal mij elders even voorstellen.
Ik heb mij ook ingeschreven. Wedstrijd, 1e wave uiteraard. Dit jaar op een mtb, die ik sinds een week heb.
Vorig jaar een niet zo'n heule goede voorbereiding. Tweede kerstdag met een flinke borrel op een kaartje op MP gekocht en op de cyclocrosser gestart. Na 150km was de koek wel op en ook mijn lamp was al lang leeg, dus echt verder kon ik ook niet.

Dit jaar toch alles wat beter voorbereid. Ondanks mijn aankomend wegseizoen bij de elite toch wat extra uren vrijgemaakt per week voor de mtb en heb twee stuurlampen, één voor de ochtend en één voor de avond. Tevens een helmlamp met twee accu's, voor beide delen één. Verder een tasje aangeschaft voor in het frame.

Lijkt me dat we hier een eind mee komen.
Laatst gewijzigd door Noorderkracht op ma 26 november 2018, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
JK11
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 oktober 2016, 20:53
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SL

Noorderkracht schreef: za 24 november 2018, 19:48 Nieuw hier op het forum. Ik zal mij elders even voorstellen.
Ik heb mij ook ingeschreven. Wedstrijd, 1e wave uiteraard. Dit jaar op een mtb, die ik sinds een week heb.
Vorig jaar een niet zo'n heule goede voorbereiding. Tweede kerstdag met een flinke borrel op een kaartje op MP gekocht en op de cyclocrosser gestart. Na 150km was de koek wel op en ook mijn lamp was al lang leeg, dus echt verder kon ik ook niet.

Dit jaar toch alles wat beter voorbereid. Ondanks mijn aankomend wegseizoen bij de elite toch wat extra uren vrijgemaakt per week voor de mtb en heb twee stuurlampen, één voor de ochtend en één die ik op 150km krijg voor de avond. Tevens een helmlamp met twee accu's, voor beide delen één. Verder een tasje aangeschaft voor in het frame.

Lijkt me dat we hier een eind mee komen.
Je bent er mee bekend dat aannemen van spullen niet is toegestaan? Meende dat het in de reglementen is opgenomen. Mij om het even, maar aangezien je aangeeft dat je in de wedstrijdklasse meedoet. Wel kun je het droppen op een post halverwege.
Succes in ieder geval.
Noorderkracht
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 10 november 2018, 10:40

Ik bedoelde inderdaad de tas die je kunt inleveren.
Na even na te lezen op de website zie ik dat het halverwege is. Bij de 100km dus haha. Excuus
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Ik heb helaas te horen gekregen van de arts dat ik 28 december nog niet mag starten.
heb dus nog een startbewijs en hoef niet de hoofdprijs. 1e wave!
PB maar bij interesse

**en verkocht**
Laatst gewijzigd door D-man op vr 7 december 2018, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben mij er eentje...
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

JK11 schreef: zo 25 november 2018, 23:17
Noorderkracht schreef: za 24 november 2018, 19:48 Nieuw hier op het forum. Ik zal mij elders even voorstellen.
Ik heb mij ook ingeschreven. Wedstrijd, 1e wave uiteraard. Dit jaar op een mtb, die ik sinds een week heb.
Vorig jaar een niet zo'n heule goede voorbereiding. Tweede kerstdag met een flinke borrel op een kaartje op MP gekocht en op de cyclocrosser gestart. Na 150km was de koek wel op en ook mijn lamp was al lang leeg, dus echt verder kon ik ook niet.

Dit jaar toch alles wat beter voorbereid. Ondanks mijn aankomend wegseizoen bij de elite toch wat extra uren vrijgemaakt per week voor de mtb en heb twee stuurlampen, één voor de ochtend en één die ik op 150km krijg voor de avond. Tevens een helmlamp met twee accu's, voor beide delen één. Verder een tasje aangeschaft voor in het frame.

Lijkt me dat we hier een eind mee komen.
Je bent er mee bekend dat aannemen van spullen niet is toegestaan? Meende dat het in de reglementen is opgenomen. Mij om het even, maar aangezien je aangeeft dat je in de wedstrijdklasse meedoet. Wel kun je het droppen op een post halverwege.
Succes in ieder geval.
Regels zijn (deels ) aangepast, zie ik in het reglement; voeding en drank mag dus wel.

18. De deelnemer mag onderweg worden verzorgd met voeding en dranken door derden.

19. De deelnemer is, naast de materiaalverzorging van de organisatie, geheel zelfvoorzienend in materiaal
tijdens de hele rit (van start totdat de deelnemer finisht). Dat betekent dat hij /zij geen hulp van
buitenaf mag accepteren op het gebied van materiaal (lees: fiets). Volgt de deelnemer deze regel niet
op, dan krijgt hij/zij een tijdstraf van twee minuten. Bij de tweede overtreding volgt uitsluiting van de
rit. Hieronder enkele voorbeelden van hulp dat wel en hulp dat niet is toegestaan.
Wel toegestaan:
1. Uitlenen van een pomp aan een andere deelnemer
2. Het laten repareren van de fiets en/of kopen van reserve-onderdelen bij een fietsenwinkel (is voor
iedere deelnemer toegankelijk)
Voorwaarde: de deelnemer pakt het parkoers op waar hij/zij het parkoers heeft verlaten
3. Mogelijk bezorgde familie/vrienden/kennissen melden hoe het gaat.

Niet toegestaan:
1. Iemand bellen om uit te vinden waar andere deelnemers zich bevinden
2. Ondersteuningsvoertuig met materiaal onderweg
3. Stoppen bij je/een huis om reserve-onderdelen te halen
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

Het reglement is (weer) aangepast: ....alles mag inmiddels....beetje jammer vind ik zelf...

18. De deelnemer mag onderweg worden verzorgd met voeding en dranken door derden.
19. De deelnemer mag, naast de materiaalverzorging van de organisatie, zich laten verzorgen door
derden. Dit is een wijziging ten opzichte van de vorige edities.
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

MHJ5 schreef: wo 5 december 2018, 22:12 Het reglement is (weer) aangepast: ....alles mag inmiddels....beetje jammer vind ik zelf...

18. De deelnemer mag onderweg worden verzorgd met voeding en dranken door derden.
19. De deelnemer mag, naast de materiaalverzorging van de organisatie, zich laten verzorgen door
derden. Dit is een wijziging ten opzichte van de vorige edities.
Ik vind het geen probleem dat deze regel veranderd is.

Als je met pech komt te staan is het toch goed dat je van anderen wat aan mag nemen zodat je de tocht voort kunt zetten en de finish haalt. :bier:
Plaats reactie