Bar End Bikeweekend powered by Merida 9 en 10 maart 2019

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

In het weekend van 9 en 10 maart organiseert MTB vereniging Bar End uit Apeldoorn weer het Bar End BIKE-weekend powered by Merida.

Op zaterdag zal de marathon verreden gaan worden en op zondag zal er een toertocht georganiseerd gaan worden.

Verdere details worden binnenkort bekend gemaakt via de website van Bar End (https://bar-end.nl/) en via de facebookpagina: https://www.facebook.com/Bar-End-BIKE-w ... 865042831/
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Gaaf! Ik verwacht er zeker weer bij te zijn.
Het is mij vorig jaar goed bevallen. De organisatie dan...mijn conditie was waardeloos. :D
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Dat wordt weer een mooi begin van het seizoen! Wordt het rondje nog anders dan dit jaar?
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

De route is nog niet geheel bekend. Zeer waarschijnlijk zal deze op bepaalde punten wel anders zijn dan vorig jaar.

Vorig jaar waren niet alle paden toegankelijk i.v.m. de voorjaarsstorm die kort daarvoor heeft gewoed.

Er zullen dit keer 2 afstanden verreden worden. De halve marathon van ca. 70km en de hele marathon van ca. 110km.

De echte details zullen op korte termijn bekend gemaakt worden en de inschrijving zal dan ook snel open gaan.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:cry:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Vanaf 4 januari kan er ingeschreven gaan worden via racetimer voor de afstanden 72km of 108km.


De ronde zal ca. 36km lang zijn.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Op welke site kan je je inschrijven?
Ik zie zowel op de site van Bar End zelf als op de Facebookpagina niks vermeld staan over de marathon.
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

ik zie op facebook dat je je kan inschrijven vanaf 19.00uur. Wellicht eventjes wachten.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ah, dat had ik niet zien staan. Dan vanavond maar. :-)
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Inmiddels kan je je inderdaad inschrijven via de volgende link:

https://openentry.riytechnologies.com/n ... OnzeCAi31w

De starttijden zullen als volgt zijn:

108km om 10.00 uur
72km om 10.10 uur

Voor de Ladiescup (72km) zal er een apart startvak zijn.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Helmuth schreef: vr 4 januari 2019, 22:33 Inmiddels kan je je inderdaad inschrijven via de volgende link:

https://openentry.riytechnologies.com/n ... OnzeCAi31w

De starttijden zullen als volgt zijn:

108km om 10.00 uur
72km om 10.10 uur

Voor de Ladiescup (72km) zal er een apart startvak zijn.
Ingeschreven!! Vind 10 min achter de 108km starten wel weinig,..was dat vorig jaar ook zo (normaal is het 30 min of meer)? Weet het eigenlijk niet meer. Kan me van vorig jaar niet herinneren dat het dan een probleem was met inhalen. Parcours was over het algemeen vrij breed en snel.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

schepp schreef: vr 4 januari 2019, 23:33
Helmuth schreef: vr 4 januari 2019, 22:33 Inmiddels kan je je inderdaad inschrijven via de volgende link:

https://openentry.riytechnologies.com/n ... OnzeCAi31w

De starttijden zullen als volgt zijn:

108km om 10.00 uur
72km om 10.10 uur

Voor de Ladiescup (72km) zal er een apart startvak zijn.
Ingeschreven!! Vind 10 min achter de 108km starten wel weinig,..was dat vorig jaar ook zo (normaal is het 30 min of meer)? Weet het eigenlijk niet meer. Kan me van vorig jaar niet herinneren dat het dan een probleem was met inhalen. Parcours was over het algemeen vrij breed en snel.
Ben er wel klaar voor :winkie: Eerste 4 Nederlandse marathons a; ingeschreven, Apeldoorn, GJT, Groesbeek en Amerongen. Komen Oldebroek, Montferland, Norg, Oss(?) en BBC nog bij,..dus al met al een mooi rijtje. Hebben we in ieder geval nog iets te doen na het onbegrijpelijk wegvallen van de landelijke xc competitie :-{
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ik ook ingeschreven. Volgens mij waren vorig jaar de startvakken slecht te herkennen, hoop dat dat dit jaar iets beter is. Mensen van de lange afstand die wat later aan kwamen moesten veel moeite doen om langs de 70km rijders te komen. :wink:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

En ingeschreven voor de langste afstand!
Dat van de startvakken en de route naar de startvakken zou inderdaad wat beter mogen.
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

schepp schreef: vr 4 januari 2019, 23:33
Helmuth schreef: vr 4 januari 2019, 22:33 Inmiddels kan je je inderdaad inschrijven via de volgende link:

https://openentry.riytechnologies.com/n ... OnzeCAi31w

De starttijden zullen als volgt zijn:

108km om 10.00 uur
72km om 10.10 uur

Voor de Ladiescup (72km) zal er een apart startvak zijn.
Ingeschreven!! Vind 10 min achter de 108km starten wel weinig,..was dat vorig jaar ook zo (normaal is het 30 min of meer)? Weet het eigenlijk niet meer. Kan me van vorig jaar niet herinneren dat het dan een probleem was met inhalen. Parcours was over het algemeen vrij breed en snel.
Goed bezig! Is een mooi rijtje aan marathons in NL en ook echt het hele seizoen met een mooie en snelle openingsmarathon!

Ik weet niet hoe het vorig jaar was met de starttijden, maar inhalen zal op dit parcours vrijwel overal geen probleem zijn.
Plaats reactie