wielen voor Epic expert.

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
ronny_waalre
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 14 september 2017, 08:51
Mijn mountainbike: Trek Procaliber -2018

Ik zou voor handgespaakte wielen gaan. Mijn mtb heeft standaard een stevige wielset. Maar met mijn racefiets heb ik wel eens een aantal spaken kapot gehad en direct een flinke slag in het wiel die de LBS er niet meer uitkreeg. Direct een nieuwe, bombproof set laten spaken door de LBS. Dat is wel niet de lichtste set, maar die gaat zeker niet meer kapot.

Ik weet niet waar je woont, maar ik hoor erg goede verhalen over bikeboosting (Ernie Frieke): http://www.bikeboosting.nl/

Succes
Anho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 december 2009, 22:11
Mijn mountainbike: Giant Anthem

Andless Cycling: zeer goede kwaliteit, scherpe prijs en snelle service.
https://www.facebook.com/andlesscycling/?ref=br_rs
It never gets easier, you just go faster.
gevellux
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 5 september 2018, 14:42

Weer een tijdje verder en had het idee dat de brain niet meer goed werkt.
Heb hem naar een dealer gebracht voor controle.
Schijnbaar moet de brain opgestuurd worden om gecontroleerd te worden.
Voor de zwaardere fietser werd me aangeraden een s-tuning uit te proberen.
In eerste instantie niet gedaan want ik kan er nog 50 psi meer in doen.
Fiets komt na 3 weken terug en tot mijn grote verbazing doet de brain helemaal niets meer.
De verdere confrontatie met de dealer zal ik maar niet melden want de service was ver te zoeken.
Na een mail naar riderscare van specialized werd me een second opinion geadviseerd bij een andere dealer.
Dit gedaan en weer was ik de fiets 3 weken kwijt.
Ik heb wel de s-tuning laten uitvoeren dus zal mijn ervaring binnenkort gaan delen.
Mijn complimenten voor de 2de dealer waar ik hem heen heb gebracht (Denekamp).
Geen kosten voor het inbouwen en opsturen en korting op de s-tuning terwijl de andere dealer (Borne) niet de moeite wil nemen de slechte service op te lossen maar ben wel 60 euro kwijt voor het in/uitbouwen van een brain die niet werkt.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

gevellux schreef: wo 3 april 2019, 12:53 Weer een tijdje verder en had het idee dat de brain niet meer goed werkt.
Heb hem naar een dealer gebracht voor controle.
Schijnbaar moet de brain opgestuurd worden om gecontroleerd te worden.
Voor de zwaardere fietser werd me aangeraden een s-tuning uit te proberen.
In eerste instantie niet gedaan want ik kan er nog 50 psi meer in doen.
Fiets komt na 3 weken terug en tot mijn grote verbazing doet de brain helemaal niets meer.
De verdere confrontatie met de dealer zal ik maar niet melden want de service was ver te zoeken.
Na een mail naar riderscare van specialized werd me een second opinion geadviseerd bij een andere dealer.
Dit gedaan en weer was ik de fiets 3 weken kwijt.
Ik heb wel de s-tuning laten uitvoeren dus zal mijn ervaring binnenkort gaan delen.
Mijn complimenten voor de 2de dealer waar ik hem heen heb gebracht (Denekamp).
Geen kosten voor het inbouwen en opsturen en korting op de s-tuning terwijl de andere dealer (Borne) niet de moeite wil nemen de slechte service op te lossen maar ben wel 60 euro kwijt voor het in/uitbouwen van een brain die niet werkt.
Kansloos dat de dealer dat niet voor je oplost... en mooi dat je vanaf nu nieuwe dealer dit wel fixt!

Hopen dat het nu wel goed is inderdaad! Ben benieuwd :)
Probleem van de wachttijd is dat Specialized niet genoeg dempers heeft omdat de 2018 allemaal stuk gaan :cry:
Ik ben mij er eentje...
Plaats reactie