Carmin vivoactive 3

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
XT-driver
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: di 17 november 2015, 20:35

Ben aan het kijken voor het fietsen naar een smartwatch . Wie heeft er ervaring met de Garmin vivoactive 3
Handig om wat meer gebruikers info te hebben voor aanschaf . Alvast bedankt voor de info
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Beter gaan voor forerunner 35, nette prijs met uitgebreide functionaliteit.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Het hangt ervan af wat je ermee wilt doen. Ik heb een tweedehands VivoActive HR, en hoewel het ding geen schoonheidsprijs verdient, doet-ie precies wat ik ervan verwacht: mijn route opnemen zonder dat het stroom van mijn smartphone vraagt, die ook in mijn rugzak kan blijven. Verder: hartslag en allerlei geinige trainingsdingetjes via Garmin Connect, en een koppeling naar Strava.

Oh, en het is ook nog een horloge!

Verder natuurlijk geen routeaanduidingen ofzo.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
futura
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 28 december 2014, 19:57
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 9.0 2019 Stealth

Ik heb de vivo overwogen maar vond deze persoonlijk niet zo fraai en heb uiteindelijk een Garmin Fenix HR 3 aangeschaft.
Ben uitermate tevreden over de HR3.

-geschikt voor dagelijks gebruik met een enorme hoeveelheid te downloaden content zoals apps, horlogewijzers etc.

-je kunt er mee navigeren, kan tientallen activiteiten tracken oa fietsen, zwemmen, hardlopen, windsurfen. Met instelbare datavelden.

-houdt alles bij met diverse sensoren hoeveelheid en intensiteit van je slaap, stappenteller, hartslagmeter, aantal trappen op en af, hoogtemeter, kompas

-wifi en bluetooth waardoor directe connectie met je mobiel. Koppelingen met strava en anderen, emailberichten.

-garmin connect waar je je opgenomen
avtiviteiten kunt analyseren.

- training, workoutmogelijkheden, statistieken.

-livetrack, via email of twitter. Zo kunnen degenen met wie je de webkoppeling hebt gedeeld exact zien wat je hebt gedaan en waar je verblijft. Uitermate handig hulpmiddel.

- er zijn nog veel zaken te ontdekken.
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

De VA HR is beter dan de VA3 voor het fietsen.
Ik heb beide gehad. Vanwege dat ik erg tevreden was met de VA HR heb ik vrij vlot na uit komen de VA 3 gekocht. Het design vind ik namelijk veel beter. Na een maandje of wat kon ik toch niet wennen aan het voor mij grootste minpunt, het touchscreen. Tijdens het sporten, windsurfen en fietsen, is het apparaat met vochtige vingers erg slecht te bedienen.

Inmiddels heb ik ruim een jaar een Fenix 5 en sindsdien nooit meer gekeken naar iets anders.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nou is die Fenix5 ook wel een andere categorie hè ;)
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie