Bar End Bikeweekend powered by Merida 9 en 10 maart 2019

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
forza gianni
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 19 juni 2014, 12:49

Heeft iemand nog een startbewijs beschikbaar?
Sufferlandrian
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 3 februari 2019, 20:50

Ja voor de 70 km interesse?
forza gianni
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 19 juni 2014, 12:49

Zie pb
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik heb helaas alleen 26" en moet roeien met de riemen die ik heb, maar dat gaat helemaal goed komen.
Zijn die speed kings niet te glad? Ik heb zelf nog een set schwalbe marathon racer's die ik voor woon-werk gebruik, maar
in het bos lijkt mij dit geen geslaagde combinatie.
[/quote]

Nee de kings zijn zeker niet te glad. De speed king gaat er bij mij pas af als het echt regent of bij veel modder. Uiteraard in de bochten wel een beetje marge houden want je doet een semi stick niet onder de fiets om tijd te winnen in de bochten
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

schepp schreef: wo 6 maart 2019, 18:43 Ik heb helaas alleen 26" en moet roeien met de riemen die ik heb, maar dat gaat helemaal goed komen.
Zijn die speed kings niet te glad? Ik heb zelf nog een set schwalbe marathon racer's die ik voor woon-werk gebruik, maar
in het bos lijkt mij dit geen geslaagde combinatie.
Nee de kings zijn zeker niet te glad. De speed king gaat er bij mij pas af als het echt regent of bij veel modder. Uiteraard in de bochten wel een beetje marge houden want je doet een semi slick niet onder de fiets om tijd te winnen in de bochten
[/quote]
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

had je het weerbericht al bekeken 8)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Windkracht 5 a 6. :-D
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Begreep dat er veel vragen zijn om startbewijzen over te nemen.


Zie de link op facebook:


https://www.facebook.com/72006186504283 ... 61?sfns=cl

Voor degene zonder facebook:

Wij worden overspoeld met de vraag of er nog ingeschreven kan worden voor de Merida Bike Marathon. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee, maar helaas kan dit niet meer en is het maximum aantal deelnemers bereikt.

Wellicht dat er deelnemers zijn die door omstandigheden alsnog niet kunnen deelnemen. Deze startbewijzen kunnen overgezet worden op iemand anders. Dit kan tot uiterlijk vrijdag 8 maart a.s. 12.00 uur. Stuur hiervoor een mail o.v.v. "overname startnummer" en geef door met wie er geruild is. Vermeld daarbij: startnummer / e-mail adres / NAW / geboorte datum / tel. nummer / afstand.
Mail deze gegevens door aan: barendbikeweekend@gmail.com

Dus mocht je nog opzoek zijn naar een startnummer of je hebt een startnummer ter overname, deel dit dan onder dit bericht 👇
Graag zien we je zaterdag 9 maart a.s. aan de start van de Merida Bike Marathon!

Mocht het alsnog niet lukken, dan ben je zondag 10 maart a.s. van harte welkom om op hetzelfde parcours de toertocht te komen rijden.
#Merida #9thwave-cycling #marathon #BarEnd
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

KarinMTB schreef: wo 6 maart 2019, 19:21 had je het weerbericht al bekeken 8)
Dan kan het uiteindelijk alleen nog maar meevallen... :bier:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Hopelijk valt het weer een beetje mee de komende 2 dagen., Hier in het midden van het land is in een paar uur 20mm regen gevallen. Misschien valt het in apeldoorn mee, maar als ik zaterdag ochtend de gordijnen open trek en hetzelfde weer aantref, duik ik mn bed weer in of ga ik mn skies waxen en vertrek naar de alpen :p
Gebruikersavatar
StormFox
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 4 december 2018, 11:53

Rutger S schreef: do 7 maart 2019, 09:29 Hopelijk valt het weer een beetje mee de komende 2 dagen., Hier in het midden van het land is in een paar uur 20mm regen gevallen. Misschien valt het in apeldoorn mee, maar als ik zaterdag ochtend de gordijnen open trek en hetzelfde weer aantref, duik ik mn bed weer in of ga ik mn skies waxen en vertrek naar de alpen :p
Kun je niet gewoon je zwembroek en snorken pakken en gewoon komen?
Ik denk dat het wel gaat regenen zaterdag, maar dat het in het bos kwa nattigheid en kou enorm gaat meevallen.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

gelukkig waait het hard, blaast alles weer een beetje droog. :)
Nat is het bos is niet zo erg, als het bij de start maar niet zo hoost zoals vanmorgen dan vind ik het prima. en anders ga ik mn vriendin aanmoedigen, das namelijk geen pussy
Gebruikersavatar
StormFox
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 4 december 2018, 11:53

Weet iemand waar ik de .gpx kan vinden van de 72km route op zaterdag?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

StormFox schreef: do 7 maart 2019, 13:48 Weet iemand waar ik de .gpx kan vinden van de 72km route op zaterdag?
Heb je niks aan,..route is verandert.
S-Wapse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 24 april 2011, 21:38
Mijn mountainbike: Giant XTC 29 Composite 0

Wie wil mijn startbewijs overnemen voor de 108km?
Startnr. 150.
Doe maar mail dvk1975@hotmail.com of app 0620183527
Groet Dennis Koster

Is overgenomen !
Laatst gewijzigd door S-Wapse op vr 8 maart 2019, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie