Transition Patrol - ''The Hulk'' #Tekoop

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Kabookie schreef: do 7 februari 2019, 11:04 Maar inderdaad @HdB, iets groens aan de voorkant zou niet verkeerd zijn.
Ook een goeie keus deze Fox. Je bent wel dedicated op looks, prachtige build dit! Als je je oude fiets niet had weggedaan zou ik zeggen boty.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Zo, weer eens een update hier. Intussen alweer twee en een halve week terug van een geweldige ervaring: een week biken rondom Ainsa, Spanje, met nog twee andere forumleden bij BasqueMTB 8)
Ik kan het iedereen aanraden die interesse heeft in een enduro bikevakantie! De mannen van BasqueMTB weten hoe ze zulke trips moeten aanpakken en verzorgen. Het niveau lag bij onze groep met in totaal 11 personen redelijk op een lijn, waardoor we bij elkaar bleven en er twee gidsen meereden. Rondom Ainsa liggen enorm veel trails, waarvan enkelen ook gebruikt zijn tijdens de EWS wedstrijden. Toch leuk om dat een keertje zelf te rijden.

De Patrol was daar een trouwe metgezel en voldeed aan mijn verwachtingen: veel vertrouwen tijdens de ruige afdalingen en toch behoorlijk goed klimmen, zelfs met de demper in standje ''open''. Ik heb de klimstand eigenlijk maar een keer gebruikt om te proberen, maar vond het niet echt nodig. Kans om hem vergeten weer terug te zetten naar ''open'' na de klim is ook vervelend. Het enige probleempje deed zich voor bij de achterrem, die verloor langzaam wat remvloeistof bij een van de pistons. Waarschijnlijk eigen schuld, door tijdens het bleeden het bleedblock niet goed te installeren was er een piston behoorlijk scheef gegaan. Inmiddels is er een caliper rebuild kitje binnen en kan ik de boel weer repareren.

Als leuke herinnering maken de gidsen gedurende de week foto's, hieronder een aantal waar ik op sta 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Gaaf man! Dit is waar die voor gemaakt is :-q
Zoiets wil ik ook doen, maar dan alleen afdalen :D
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Gaaf :-q
Ainsa staat ook hoog op mijn lijst om eens heen te gaan.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Top. Mooie trip. :-q :-q :-q
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Jamis Diablo schreef: wo 3 april 2019, 14:50 Gaaf man! Dit is waar die voor gemaakt is :-q
Zoiets wil ik ook doen, maar dan alleen afdalen :D
Ja, vergis je niet.. Ook deze trip is verzorgd met shuttles, maar vaak moet de laatste 100/200HM's nog zelf geklommen worden. Al bij al vond ik het behoorlijk intensief zo aan het begin van het seizoen :lol:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Kabookie schreef: wo 3 april 2019, 16:16
Ja, vergis je niet.. Ook deze trip is verzorgd met shuttles, maar vaak moet de laatste 100/200HM's nog zelf geklommen worden. Al bij al vond ik het behoorlijk intensief zo aan het begin van het seizoen :lol:
Eigenlijk een training stage dus. :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Tja, zo een fiets moet je inderdaad af en toe uitlaten! Mooie trip zo te zien :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Deze had ik even gemist :o

Hele mooie bike Kabookie, gave kleurstelling en heel netjes opgebouwd :-q En is ook al gebruikt waar ie voor gebouwd is, mooi tripje 8) :-D
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

WoW, die kleuren. Echt lelijk, wat het dan weer mooi maakt. Dat vind ik echt een kunst, top. Met als detail die paarse boutjes waar de remklauw mee vastzit. En dan de moeite nemen om boutjes met een ronde kop te gebruiken. Custom paarse decals. Bike liefde is groots :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Wat Jurriaan zegt, die kleuren combi vloekt zo erg dat het gaaf is 8)
Mooie foto`s en dito trip, daar is je bike voor gemaakt, lijkt me :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Die kleur is gewoon goed. Zonder het paars al, met het paars helemaal! Ik had misschien zelf de decals van de vork gehaald.
“Old, not obsolete”
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

He, mooie fotoos, en herkenbaar.

Er ligt genoeg moois, en AInsa is een leuk stadje waar ook wel wat te doen valt.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

hele gave trip en je fiets is erg mooi met de kleuren combo.. petje af hoor!!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mooie foto's, kan me voorstellen dat deze fiets daar super tot z'n recht komt! :-q

Hoe bevallen die Hayes remmen, je hebt ze nu goed kunnen testen ;-)
(Kun je een vergelijking met Hope en Shimano maken?)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Plaats reactie