Foto's hel van Groesbeek (KiKa)

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Om het andere topic over de wedstrijd van 7 april niet te veel in de weg te zitten, ben ik maar zo brutaal om een ander topic aan te maken. (mod's laat maar weten als dat niet mag).
Zelf niet gereden, want velen weten dat Fred 2.0 geen wedstrijden meer rijd. Maar wel geweest om foto's van jullie te maken en op FB te publiceren. Dit ook omdat Apeldoorn blijkbaar in de smaak viel toen ik mijn camera wilde uitproberen.
AfbeeldingUiteindelijk zo'n 550 foto's geplaatst via de 2 volgende linkjes: Alleen leek het me leuk om er nog iets extra's mee te doen en dat is proberen met mijn foto's wat euro's te verzamelen voor het goede doel en dat is KiKa.
Hoe is zijn werk? Foto's zijn en blijven gewoon gratis, maar een bijdrage (al is het 1 euro) is welkom en verzamel ik dat om een rijdster bij Giro di Kika te sponsoren.
Bijdrage t.n.v. F. van Zetten NL17 INGB 0000 6510 69, vermeld KiKa in omschrijving en eind april hoop ik het eindresultaat met jullie te delen.
Enne, er blijft niets achter !!!

(p.s. de teller staat na 1 dag op 14,50 euro)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

Bedankt Fred, mooie foto's, TOP
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Stond ook met mn bakkes in beeld, dus ook een donatie gedaan :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gaat de goede kant op, paar 100 likes/tags inmiddels.
Enne, 32,- euro is er al gestort voor KiKa. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Mooie actie, Fred. :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik heb op Facebook nog een keertje aandacht gevraagd voor mijn actie.
Inmiddels staat de teller op 87,- euro. :-q
Dus gaan we de 100,- euro halen?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef: ma 15 april 2019, 12:40 Ik heb op Facebook nog een keertje aandacht gevraagd voor mijn actie.
Inmiddels staat de teller op 87,- euro. :-q
Dus gaan we de 100,- euro halen?
Goeie actie Fred heel mooi gebaar.. is de 100 euro al bereikt?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

100,- euro nog niet bereikt, maar dan leg ik dat zelf wel bij. Ga in ieder geval een deelneemster voor 100,- gelukkig maken (eigenlijk KiKa).
Edit 19-4: Iemand (hoogst waarschijnlijk forumlid) heeft de ontbrekende 13,- toegevoegd :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Daar is hij dan, de eindstand van de foto actie na marathon Groesbeek en "de vijf van LV".
Van 23 mensen een bijdrage mogen ontvangen en kwam op "raar" bedrag uit, dus maar naar boven afgerond om op redelijk rond bedrag uit te komen.

Afbeelding

Iedereen die heeft bijgedragen: Super bedankt en wie weet neem ik vaker mijn camera mee. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie