Kellerwald Marathon 2019

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
v_schultinge

Vanmiddag even ingeschreven aangezien de weersvooruitzichten goed zijn. Hopelijk wat minder glibberen en glijden in de afdaling dan vorig jaar.

Ik ga maar weer voor de 86km. Dat is ver genoeg voor mij met een toch al niet beste voorbereiding :bier:
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Ingeschreven!

Direct ook eerste wedstrijd van de http://mtb-series.eu/

Hopen dat ik dit jaar iets minder verval heb in ronde 3 :lol:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

-1 en sneeuw op dit moment in Winterberg, dat gaat een barre rit worden
v_schultinge

Rutger S schreef: vr 12 april 2019, 15:49 -1 en sneeuw op dit moment in Winterberg, dat gaat een barre rit worden
Ja, dat is iets heel anders dan vorig jaar, toen het nog heerlijk warm was.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Hebben maar weinig deelnemers ingeschreven: 53 op de 127 km en 151 op de 86 km. Wordt een eenzame race op de lange afstand.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Dan te bedenken dat bij de eerste RWP Marathoncup zo'n 125 deelnemers uit Nederland er waren.
Jammer, want op zich een prima marathon zo in het begin van het jaar. Zou bijna mee doen, want als erelid daar levenslang "freistart".
Qua omstandigheden a.s. zondag prima fietsweer, niet al te dorstig en goed aangekleed goed te doen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Juul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 1 oktober 2004, 17:32
Mijn mountainbike: wordt gesponsord door Thijs Hendriks in Wanroij
Contacteer:

Het was fris, maar wel het grootste deel van de dag een stralend zonnetje (en dus droog). Hoewel de gemiddelde temperatuur uiteindelijk nog 6 graden was, toch de hele rit wat last van koude voeten. Verder was het met kniestukken, windjackie en iets dikker shirt goed te doen.

Het blijft een sloper, maar het parcours is er ten opzichte van wat ik me kon herinneren (12 jaar geleden) wel leuker op geworden met een paar mooie bospaden naar beneden. Zelf de hele tijd met de handrem erop gereden. Wat chaos in de eerste ronde (4min verkeerd gereden) en daardoor grote groep. Groot contrast met de laatste 70km, toen vrijwel alles alleen gereden. Gelukkig niet ingestort en laatste twee ronden even snel gereden. Dertiende in 5.41u.

Maar 3600hm... oef!
Sterke verhalen, mtb-kalender en coaching/trainingsschema's: Bikesight.nl
Trainingen: Strava
Routes: Komoot
v_schultinge

Nou, ik heb mij prima vermaakt. Fitheid was niet zo, maar dat mocht de pret niet drukken. Met 4u43min op de 86km best tevreden. Van de kou geen enkele last gehad totdat ik stil stond na de finish. Toen was ‘t ineens heel koud. Dus snel richting onze woning gegaan, gedouched en even lekker wat gegeten.

Nu op naar Sundern :-q
Plaats reactie