Volgens de tracking code is mijn packet gister afgeleverd via DPD, maar wij waren niet thuis, geen briefje in de bus en bij de buren die er wel de gehele dag waren zijn ze ook niet geweest.
Ik ga vanmiddag maar eens mijn tuin doorzoeken dan!
Volgens de tracking code is mijn packet gister afgeleverd via DPD, maar wij waren niet thuis, geen briefje in de bus en bij de buren die er wel de gehele dag waren zijn ze ook niet geweest.
DPD maar ook DHL maakt zich daar bij mij ook vaak schuldig aan, irritant om steeds weer de klantenservice te moeten gaan bellen om te achterhalen wat ze hebben gedaan met je pakket.japie carbon schreef: ↑vr 1 maart 2019, 13:51Volgens de tracking code is mijn packet gister afgeleverd via DPD, maar wij waren niet thuis, geen briefje in de bus en bij de buren die er wel de gehele dag waren zijn ze ook niet geweest.
Ik ga vanmiddag maar eens mijn tuin doorzoeken dan!
Flow&Co schreef: ↑vr 1 maart 2019, 16:27 Duurste oplossing voor dit probleem:
https://www.youtube.com/watch?v=VkkTQlTvkeU
Wachten tot de koerier het ophaalt en hem dan overvallen..punk86 schreef: ↑do 25 april 2019, 09:39 misschien heeft iemand hier nog een tip.....
Via deze webshop een bestelling gedaan, bezorging via DHL. Wij niet thuis, pakket naar een servicepunt.1,5 dag later pas gelegenheid om daar langs te gaan; shop inmiddels gesloten ivm vakantie...
Deze week was de shop weer open, ik langs: pakket niet daar. Helpdesk gebeld, pakket ligt dus ergens anders, maar inmiddels al een week; gaat vandaag terug met de koerier. Shop eigenaar kan het pakket niet laten liggen, is al aangemeld voor retour. Helpdesk gebeld, kan ook niets doen. Pakket nog 1 dag laten liggen kan niemand voor mij regelen. Erg starre houding van DHL, vooral vervelend voor mij.