Fanatic fully forumers

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Modderkoning
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 februari 2018, 18:27

Fanatieke full suspension rijders gezocht voor het opzetten van een groepje rijders die gewoon net als ik smullen van uitdagende trails waarbij de nadruk ligt op genieten en plezier hebben en niet perse de snelste strava ronde hoeven rijden.. ik ben flexibel en verplaats mij met regelmaat door nl om te biken! Lijkt je dit wat en ga je ook wel eens op je plaat net als ik haha let me know

Dan komen we er wel uit waar we gaan meeten (ik ben altijd wel in voor een nieuwe route) of misschien wil hier eens rond gestuurd worden dan mag je mij natuurlijk ook volgen met alle plezier van dien

Ik ben woonachtig in veendam, groningen
Laatst gewijzigd door Modderkoning op do 30 mei 2019, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Check Aachenerwald Let’s Ride maar eens, viewtopic.php?f=18&t=124752

En Singletrack Bikeboutique Event, viewtopic.php?f=5&t=141937
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Goedhard91
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 30 mei 2019, 15:31

Hey, ik woon in Groningen en zoek ook fietsmaten om naar MTB routes of bikeparks te gaan. Ben echter niet zo ervaren en heb een hardtail, maar als het je leuk lijkt kunnen we een keertje ergens meeten.
Modderkoning
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 februari 2018, 18:27

Nou dat lijkt mij een strak plan haha ervaring maakt niet uit wie weet kan ik je nog wat leren of anders om natuurlijk

Als je mobiel bent dan kunnen we ind ergens afspreken ik doe geregeld de borgerswold route die heel goed te doen is voor beginners en verder vaak in gieten (vandaag nog gedaan😎) en appelscha alle 2 leuke routes die wel wat conditie en stuur technieken ver eisen maar ik hoor het wel welke route je wil doen voor de rest wil ik overal wel heen kunnen ook carpoolen natuurlijk
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Gewoon uit interesse de volgende vraag.

Waarom spacefiek fully rijders?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Modderkoning
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 februari 2018, 18:27

Omdat ik een fully lover ben met een fully fetisj maar leek mij leuk om wat tips en trics te wisselen betreft vering setup s en dat soort dingen heb dr zelf helaas niet zoveel kaas van gegeten nog en hoop dat ik die kennis toch nog wel iets op te krikken.. en wie weet zit er een fully tussen waar ik verliefd op kan worden want eigenlijk ben ik op zoek naar iets anders maar nog niet iets gezien waar mijn hartje 2 slagen van overslaat haha

Hoop je hiermee voldoende te hebben beantwoord
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Zeker! Nou volgens mij ben je hier op het juiste adres.

Vooral mannen van middelbare leeftijd hier op dikke fietsen die vooral ook heel veel weten van (dikke)fietsen.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Modderkoning schreef: do 30 mei 2019, 18:24 Nou dat lijkt mij een strak plan haha ervaring maakt niet uit wie weet kan ik je nog wat leren of anders om natuurlijk

Als je mobiel bent dan kunnen we ind ergens afspreken ik doe geregeld de borgerswold route die heel goed te doen is voor beginners en verder vaak in gieten (vandaag nog gedaan😎) en appelscha alle 2 leuke routes die wel wat conditie en stuur technieken ver eisen maar ik hoor het wel welke route je wil doen voor de rest wil ik overal wel heen kunnen ook carpoolen natuurlijk
Natuurlijk mag je een groepje oprichten. Maar ik zou het voorlopig gewoon omdraaien: sluit je aan bij de diverse 'Let's ride' en je kunt heel wat leren en diverse forummers tegen komen.

De Urban Ride over 2 weken is al een leuke om mee te beginnen :wink:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Modderkoning
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 februari 2018, 18:27

Dat ga ik ook zeker doen een paar lets ride meetings bezoeken!! moet er alleen de ruimte even voor vinden en ga het liefst een weekendje ( limburg/ardennen) gezien ik uit het noorden kom en geen 600 km op een dag wil rijden.. maar met de fanatiekelingen hier moet dat vast wel goed komen!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Nijmegen is maar 400km ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Modderkoning
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 februari 2018, 18:27

@ thesingletrackmastah.. Zeker en ook daar kun je machtig mooi biken! dus organiseer maar een ride en ik ben er bij :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Modderkoning schreef: za 8 juni 2019, 09:09 @ thesingletrackmastah.. Zeker en ook daar kun je machtig mooi biken! dus organiseer maar een ride en ik ben er bij :winkie:
Toevallig:
viewtopic.php?f=18&t=142028


(overigens ook al eerder genoemd en daarom refereert TSTM aan Nijmegen:)
Lars TB schreef: vr 31 mei 2019, 19:32 De Urban Ride over 2 weken is al een leuke om mee te beginnen :wink:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, dat bezoelde ik.
Dichterbij Groningen en ook de moeite waard.

BTW, als ik iets organiseer, dan moet je iets verder rijden :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie