Land van Bartje 200

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Misschien dat ik het gemist heb maar wat voor soort eten/drinken kan ik verwachten op de rustplaatsen? Zie daar op de website geen info over. Als iemand hier wat over weet hoor ik het graag.
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Teixido schreef: za 8 juni 2019, 23:56 Misschien dat ik het gemist heb maar wat voor soort eten/drinken kan ik verwachten op de rustplaatsen? Zie daar op de website geen info over. Als iemand hier wat over weet hoor ik het graag.
Water, sportdrank, bouillon, cola.

Stroopwafels, krentenbollen, droge worst, kruidkoek, bananen, enzovoort enzovoort.
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Thanks! Zal eens kijken wat ik zelf nog nodig denk te zijn.
Jo2601 schreef: zo 9 juni 2019, 21:01
Teixido schreef: za 8 juni 2019, 23:56 Misschien dat ik het gemist heb maar wat voor soort eten/drinken kan ik verwachten op de rustplaatsen? Zie daar op de website geen info over. Als iemand hier wat over weet hoor ik het graag.
Water, sportdrank, bouillon, cola.

Stroopwafels, krentenbollen, droge worst, kruidkoek, bananen, enzovoort enzovoort.
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Je moet voor de eerste 50 km voldoende bij je hebben, vanaf daar kun je vol eten en rugzakje weer aanvullen met wat je denkt nodig te hebben.

Ik neem alleen koek mee voor de eerste 50 km en gelletjes gebruik ik de hele dag, en doe 2 bidons op de fiets. :-q
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Heb net de GPX van de route binnen gehaald, klopt het dat de verzorgingsposten daar niet in vermeld staan?
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

Is dat nodig dan?
Dit zijn de stops: makkelijk te onthouden..grofweg op 50, 100...140 en 160km

1. 47 kilometer, Molencaten Outdoor Drenthe, Oranjekanaal NZ 10, Wezuperbrug
2. 97 kilometer, De Balloohoeve, Balloo 52, Balloo
3. 137 kilometer, Paardenbrink/Zuiderstraat, Zuidlaren
4. 160 kilometer, Boerderij Kunst, Gieterveldweg 8, Gieten
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ging mij er meer om dat ik het juiste bestand had omdat op de site wel de pauzeplekken erin staan. :-q :wink:
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Heeft iemand nog een startnummer in wave 1 of 2 over?
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

Reinhard schreef: do 13 juni 2019, 16:35 Heeft iemand nog een startnummer in wave 1 of 2 over?
Kijk ff op Marktplaats....divers aanbod
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Mijn vriendin gaat ook fietsen zondag. Nu ben ik de morele support en wil graag op verschillende plekken gaan kijken. Ik ga uiteraard bij elke verzorgingspost staan. Nu wil ik eigenlijk ook op verschillende "mooie" stukken tussen de posten in gaan staan. Ik ken het parcours niet verder dus heb geen idee wat leuke stukken zijn om te gaan kijken.

Dus ik ben benieuwd of jullie tips voor mij hebben om te gaan kijken. Ik ben zelf met google maps en satellite foto's aan het kijken, maar kan het natuurlijk het beste aan de experts vragen.

Thnx!
#Skraleanjers
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Iemand nog een startbewijs nodig voor Wave 1? Heb teveel last van mijn pols na een crash dat niet verstandig is om mee te doen :(
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
grunnfred
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: do 5 april 2012, 21:16
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7

Pro_Shifty schreef: vr 14 juni 2019, 09:38 Mijn vriendin gaat ook fietsen zondag. Nu ben ik de morele support en wil graag op verschillende plekken gaan kijken. Ik ga uiteraard bij elke verzorgingspost staan. Nu wil ik eigenlijk ook op verschillende "mooie" stukken tussen de posten in gaan staan. Ik ken het parcours niet verder dus heb geen idee wat leuke stukken zijn om te gaan kijken.

Dus ik ben benieuwd of jullie tips voor mij hebben om te gaan kijken. Ik ben zelf met google maps en satellite foto's aan het kijken, maar kan het natuurlijk het beste aan de experts vragen.

Thnx!
Zandgat Zeldenrust bij Nije Hemelriek is heel leuk om te staan, met prachtig uitzicht over het meer, kun je op een van de bulten staan en zie je ze van ver komen.
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

grunnfred schreef: vr 14 juni 2019, 13:37
Pro_Shifty schreef: vr 14 juni 2019, 09:38 Mijn vriendin gaat ook fietsen zondag. Nu ben ik de morele support en wil graag op verschillende plekken gaan kijken. Ik ga uiteraard bij elke verzorgingspost staan. Nu wil ik eigenlijk ook op verschillende "mooie" stukken tussen de posten in gaan staan. Ik ken het parcours niet verder dus heb geen idee wat leuke stukken zijn om te gaan kijken.

Dus ik ben benieuwd of jullie tips voor mij hebben om te gaan kijken. Ik ben zelf met google maps en satellite foto's aan het kijken, maar kan het natuurlijk het beste aan de experts vragen.

Thnx!
Zandgat Zeldenrust bij Nije Hemelriek is heel leuk om te staan, met prachtig uitzicht over het meer, kun je op een van de bulten staan en zie je ze van ver komen.
Top!
#Skraleanjers
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ondanks dat ik aardig naar de klote was heb ik mij goed vermaakt vandaag.
Goede organisatie, helemaal goed en andermaal aardig en behulpzaam met bijvoorbeeld bijvullen bidons etc.
Ik heb helaas een klein schuivertje gemaakt op kunststof matten ergens in een bochtig stuk. Niets ernstigs.
Verzorging was top ook de maaltijd en cola achteraf.
Met 207km op de teller lekker gereden met gemiddelde van 23,1km/u.
Heerlijk maar voorlopig even klaar met dit soort afstanden.... denk ik.. :D
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Alhoewel ik zelf niet gereden heb helaas heb ik wel een leuke dag gehad bij Bartje200. Mijn vriendin reed goed en zonder echte grote problemen heeft ze het gehaald. 207 km en 21 km/uur gemiddeld.

Super geregeld allemaal. Ook voor supporters stonden er borden waar je kon staan of parkeren. Er was telkens genoeg eten of drinken te pakken. Iedereen was vrolijk en behulpzaam.

Veel supporters die op verschillende plekken van het parcours kwamen kijken. Ook was het goed geregeld dat de verkeersregelaars op tijd de weg dicht gezet hadden zodat iedereen continue door kon.

Als er dan toch nog iemand van de organisatie mee kijkt en een puntje van verbetering voor de volgende keer. Het zou de sfeer nog meer ten goede brengen als jullie op sommige gedeelten een muziek installatie neerzetten met muziek. Er waren gedeelten waar veel mensen stonden te kijken en waar je met gemak een stukje sfeer kan creëren.

Of net zoals die man die alle namen van de gefinishte opnoemde zou je ook zo'n sfeer maken voor een rust punt neerzetten. Je motiveert iedereen die het zwaar heeft en vooral bij de laatste finish plaatsen zou dat leuk zijn geweest.

Maar dit zijn kleine dingen die het NOG beter zouden maken ;)
#Skraleanjers
Plaats reactie