Winterberg 27 en 28 juli

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

MetaMan schreef: wo 12 juni 2019, 21:20
Bokmaaa schreef: wo 12 juni 2019, 09:09 Ook hier de voorzichtige aanpak. Ik rijd tracks door elkaar, dus wissel niet af per route.
Full face en goggles, grote kniebeschermers, shirt met harde padding op borst, rug, bovenarmen, ellebogen.

En mooi al die bescherming maar bestellen jullie dan ook gewoon wat maten bij de online shops? Want ik kan maar weinig winkels vinden waar je dit kan passen. En mijn ervaring met kniebeschermers is dat elke merk met elke maat weer anders zit. Ik bleef bestellen en terugsturen :winkie: :lol:
Elleboogbeschermers heb ik er een stuk of 6 van besteld, maar nu eindelijk de goeie gevonden, bij kniebeschermers was het de tweede keer al raak. Fullface meteen goed :-) Het gaat tegenwoordig zo snel en makkelijk met bestellen en terugsturen dat ik niet zo snel naar een winkel zou gaan ervoor.
Rugbeschermer, neckbrace en crash pants kon ik gelukkig van vrienden lenen, dus dat scheelt wel.

Ik hoorde trouwens van een paar dudes dat de bodyarmor van de verhuur (ik krijg spontaan smetvrees bij de gedachte eraan, maar oké) geen elleboogbeschermers meer hebben, dus let daarop als je wil gaan huren.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

BrianW schreef: vr 14 juni 2019, 10:12
MetaMan schreef: wo 12 juni 2019, 21:20



Ik hoorde trouwens van een paar dudes dat de bodyarmor van de verhuur (ik krijg spontaan smetvrees bij de gedachte eraan, maar oké) geen elleboogbeschermers meer hebben, dus let daarop als je wil gaan huren.
Vorige maand zat dat er nog gewoon bij

Afbeelding
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Misschien omdat het warm was, ik weet het niet. Ik zou het in ieder geval ff checken vantevoren. Ik zou liever met elleboogbeschermers rijden, dan met zo'n hele unit en dan blote ellebogen.
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Diverse BMX sites hebben ook protectie in de verkoop,dus niet alleen de mountainbike webwinkels.
Soms kom je ook wel iets geschikts tegen bij een motorcross zaak(waar ik in verleden mijn zooi weg haalde van Jopa)
En anders Marktplaats een beetje afstruinen :D
:bier:
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

BrianW schreef: vr 14 juni 2019, 11:56Ik zou liever met elleboogbeschermers rijden, dan met zo'n hele unit en dan blote ellebogen.
Liever een backprotector dan elleboogbeschermers...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Ik was er vorige week, inderdaad hebben de nieuwe protectie pakken voor volwassenen geen elleboog beschermers en die verhuren ze ook niet los. De eerste van onze groep die op zijn plaat ging had dus gelijk een dikke schaafwond vol grindstukjes op zijn elleboog...
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Afbeelding
De cliniclowns hebben gebeld. Die willen graag de sokken en schoenen terug :winkie:
Ja, doei !
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Joepie de schreef: za 22 juni 2019, 23:04
Afbeelding
De cliniclowns hebben gebeld. Die willen graag de sokken en schoenen terug :winkie:
Inderdaad clownschoenen maar wel met hele stevige neuzen :winkie:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Met 5-10s wordt je automagisch 2x zo skilled!
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Makkelijk schreef: ma 24 juni 2019, 08:30 Met 5-10s wordt je automagisch 2x zo skilled!
Nou zeg. Sapperdeflap.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
MetaMan
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 31 mei 2019, 00:10
Mijn mountainbike: Commencal Furious 2021

Ik heb ondertussen mijn eerste ervaring opgedaan in winterberg en jeetje wat was het vet. :-q
Ik heb vandaag nog een rondje Zoetermeer gedaan en dat was toch ff deprimerend hahaha.

Dus ik wil zo snel mogelijk nog een keer terug :)

Wel heb ik besloten om ook bodyarmor aan te schaffen want alles gaat toch een stuk harder en hoger en als je valt is het meteen goed hard volgens mij.

Zoals in het andere Winterberg topic al is gevraagd ben ik wel benieuwd hoe druk het kan worden in het weekend in eind Juli want afgelopen dinsdag was het echt heerlijk rustig.
New Commencal Furious Ride 2021 Medium (for Sale) :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Als je 7 a 8 runs per uur wil doen, moet je niet in het weekend gaan.

Als het druk is, kom je gemiddeld aan 2~3 (als je vroeg begint en laat eindigt)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MetaMan
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 31 mei 2019, 00:10
Mijn mountainbike: Commencal Furious 2021

Ok geboekt! :-q

Dus ik zal er zijn. Wie volgt? :bier:
New Commencal Furious Ride 2021 Medium (for Sale) :-q
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik ben er dan ook, dat wil zeggen: ik ben in de buurt maar weet nog niet op welke dagen ik kan en wil gaan fietsen (ik ben er langer maar met het gezin) maar het is zeker een optie om af te spreken, lijkt me leuk. Ik houd dus een oogje op dit topic :-q
Plaats reactie