RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ik denk dat ze wel wat omzet mislopen doordat hun shop zo brak is in combinatie met die verzendkosten.

Gisteren kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling niet leverbaar is en dat ik mijn geld terugkrijg. In het spaans :~

Zelf maar even door Google Translate gehaald want dat gaat sneller dan mailen.

En ik heb me afgemeld voor de nieuwsbrief. Voordat ik ga denken dat ik spullen nodig heb alleen maar omdat ze goedkoop zijn.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Is er iemand uit de regio Amerongen/Leersum/Veenendaal/Doorn die één dezer dagen een bestelling plaatst bij RCZ?

Ik zie dat ze een mooi Ibis carbon stuur voor een hele scherpe prijs hebben maar ik vind de verzendkosten voor alleen een stuur eerlijk gezegd niet in verhouding.

Samen bestellen =verzendkosten delen; lijkt me aantrekkelijker.
Laatst gewijzigd door slapbandje op do 4 juli 2019, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Ah gut, dan is de prijs 6 euro minder scherp. Boeiuh!

Probleem is wel dat je dan iets mee moet bestellen wat onder dezelfde kortingscode wordt aangeboden. Verschillende kortingscodes combineren of een regulier geprijsd product erbij werkt niet. Ik heb er nog een mailtje aan gewaagd...
Laatst gewijzigd door baron062 op do 4 juli 2019, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

baron062 schreef: wo 24 april 2019, 21:49 Wat ik wel jammer blijf vinden is de onmogelijkheid om bij een mooie aanbieding (met code) nog wat andere dingen te bestellen. Vooral omdat de verzendkosten fors zijn. Ik heb zo al een paar bestellingen maar niet gedaan, omdat het niet te combineren viel.
En dan op mijn bericht reageren waarin ik vraag om verzendkosten te besparen?
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

slapbandje schreef: do 4 juli 2019, 18:04
baron062 schreef: wo 24 april 2019, 21:49 Wat ik wel jammer blijf vinden is de onmogelijkheid om bij een mooie aanbieding (met code) nog wat andere dingen te bestellen. Vooral omdat de verzendkosten fors zijn. Ik heb zo al een paar bestellingen maar niet gedaan, omdat het niet te combineren viel.
En dan op mijn bericht reageren waarin ik vraag om verzendkosten te besparen?
Je mag natuurlijk voor jezelf uitmaken wat je er voor over hebt hoor, maar in mijn geval ging het om hele kleine bedragen... als je daarintegen een stuurtje met een adviesprijs van 165 euro voor 66 eu ipv 60 euro kan kopen zou ik niet wachten. Maar ik zie nu dat het niet onder een kortingscode valt, dus dan is een bestelling prima te combineren. My bad... :kiss:
Laatst gewijzigd door baron062 op do 4 juli 2019, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

De prijs voor het stuur is idd wel heel scherp maar de verzendkosten bedragen 25% van de prijs en dan vind ik het niet in verhouding staan.

Dan is een combi bestelling toch een mooie optie? Daar valt alleen maar bij te winnen, voor alle partijen.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

slapbandje schreef: do 4 juli 2019, 18:09 De prijs voor het stuur is idd wel heel scherp maar de verzendkosten bedragen 25% van de prijs en dan vind ik het niet in verhouding staan.

Dan is een combi bestelling toch een mooie optie? Daar valt alleen maar bij te winnen, voor alle partijen.
Zeker! Ik ben te gefocused op de kortingscodes, blijkbaar..
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

De verzendkosten zijn bij een product dat ik dacht aan te schaffen met UPS ineens 14 euro, dat is toch wel fors.
In dit geval vond ik het te fors en heb het maar laten zitten.
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

Als iemand binnenkort iets gaat bestellen bij RCZ kan hij of zij dan deze mee bestellen: https://www.rczbikeshop.com/en_ue2/dt-s ... 4463s.html

Afbeelding

Los zijn de verzendkosten mij te hoog.

Vast bedankt!
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Hoka schreef: di 22 oktober 2019, 22:34 Als iemand binnenkort iets gaat bestellen bij RCZ kan hij of zij dan deze mee bestellen: https://www.rczbikeshop.com/en_ue2/dt-s ... 4463s.html

Afbeelding

Los zijn de verzendkosten mij te hoog.

Vast bedankt!
Net te laat geplaatst, anders had ik het mee besteld.


Zaterdag een Fox transfer besteld, vandaag al geleverd :D
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik had 1.5 maand geleden en mooie Fox 34 factory 100mm besteld. Bleek bij aankomst helaas een Ebike variant te zijn, een halve kilo zwaarder dan ik wilde en niet zomaar naar 140mm om te bouwen.
Dat was het slechte nieuws, goede nieuws is dat RCZ snel reageerde en de volgende dag de UPS voor de deur stond om de vork weer mee te nemen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

suravida schreef: vr 25 oktober 2019, 07:37 Ik had 1.5 maand geleden en mooie Fox 34 factory 100mm besteld. Bleek bij aankomst helaas een Ebike variant te zijn, een halve kilo zwaarder dan ik wilde en niet zomaar naar 140mm om te bouwen.
Dat was het slechte nieuws, goede nieuws is dat RCZ snel reageerde en de volgende dag de UPS voor de deur stond om de vork weer mee te nemen.
Hebben nu een mooi deal revalation 140mm voor 300€
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

de hollander schreef: vr 25 oktober 2019, 08:11
suravida schreef: vr 25 oktober 2019, 07:37 Ik had 1.5 maand geleden en mooie Fox 34 factory 100mm besteld. Bleek bij aankomst helaas een Ebike variant te zijn, een halve kilo zwaarder dan ik wilde en niet zomaar naar 140mm om te bouwen.
Dat was het slechte nieuws, goede nieuws is dat RCZ snel reageerde en de volgende dag de UPS voor de deur stond om de vork weer mee te nemen.
Hebben nu een mooi deal revalation 140mm voor 300€
I know, maar ik heb nu een Pike, dus de Fox was een mooie upgrade geweest...
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16703
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

De laatste tijd valt mij op dat de echt interessante aanbiedingen telkens niet op voorraad (en dus niet leverbaar) zijn. Elke keer als ik denk, dat is misschien wel wat tref ik dat.
Kan natuurlijk een keer gebeuren, maar als het zo vaak is krijg ik toch het idee dat ze die super-aanbiedingen alleen maar in de nieuwsbrief zetten om je naar de site te halen.

Aan de andere kant, laatst toch weer wat laten komen voor een prijs waar je het nergens anders voor vindt... :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

kermit schreef: vr 25 oktober 2019, 11:10 De laatste tijd valt mij op dat de echt interessante aanbiedingen telkens niet op voorraad (en dus niet leverbaar) zijn. Elke keer als ik denk, dat is misschien wel wat tref ik dat.
Kan natuurlijk een keer gebeuren, maar als het zo vaak is krijg ik toch het idee dat ze die super-aanbiedingen alleen maar in de nieuwsbrief zetten om je naar de site te halen.

Aan de andere kant, laatst toch weer wat laten komen voor een prijs waar je het nergens anders voor vindt... :D
Klopt idd, heb ik ook opgemerkt. Waarschijnlijk hebben ze er dan maar een paar van (1 of meer) en is het weg is weg.
Kort na de bestelling van mijn dropper was de aanbieding verdwenen, ik blij dat ik hem gelijk besteld had :D
.
Plaats reactie