Nieuwe server en nieuw jasje forum Mountainbike.nl

awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dat is vreemd... Heb je wel aangevinkt dat ie je aanmelding moet onthouden?
Ik heb ook een appeltje en kan rustig overschakelen naar diverse WiFi netwerken en 4G zonder dat de aanmelding verloren gaat.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

awinkel schreef: wo 31 juli 2019, 14:51 Dat is vreemd... Heb je wel aangevinkt dat ie je aanmelding moet onthouden?
Ik heb ook een appeltje en kan rustig overschakelen naar diverse WiFi netwerken en 4G zonder dat de aanmelding verloren gaat.
Dus bij jou is dat zogezegd appeltje-eitje?

:winkie:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

:D
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik heb LastPass, dus het is maar een klik, maar ik ben wel de hele tekst die net getypt heb kwijt als er een hik is voordat ik op ‘verstuur’ wil drukken.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Mach0
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 27 maart 2019, 12:18
Mijn mountainbike: Trek X-caliber 8

awinkel schreef: wo 31 juli 2019, 14:51 Dat is vreemd... Heb je wel aangevinkt dat ie je aanmelding moet onthouden?
Ik heb ook een appeltje en kan rustig overschakelen naar diverse WiFi netwerken en 4G zonder dat de aanmelding verloren gaat.
Ik niet , even de WiFi kwijt naar 4g of andere WiFi en ik moet opnieuw inloggen.. kwestie van 1 vingerafdruk, maar toch.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Precies en exact. Omdat ik met andere forums niet heb, denk ik dat het de forumsoftware te maken heeft, om met de manier waarop het forum is ingericht.
Wellicht wil de forumdirectie er een keer naar kijken.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Had ik ook met mn appel op het oude forum. Was toen opgelost met de aanschaf van een android :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren in Huize L.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Weet niet of dit de plek is om dit te melden maar leek me toch van wel:

Ik heb al n tijd dat die signaleringsfunctie met dat belletje blijft hangen bij n oude signalering...eerst was dat n bericht van iemand die reageerde op mijn topic en dat ik allang had gelezen maar nu is t een bericht van maart dit jaar (?) wat gewoon n reactie is van anderen op n topic dat ik niet eens als ‘volgen’ heb aangemerkt? :~

Hebben jullie dat al meer vernomen van leden of...?

...want het is tóch irritant omdat je af en toe weer denkt dat je n bericht of reactie hebt, maar dan is t weer dat oude verhaal. NB afmelden en opnieuw aanmelden verhelpt dit niet.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Wiel-Maat schreef: zo 11 augustus 2019, 19:25 Weet niet of dit de plek is om dit te melden maar leek me toch van wel:

Ik heb al n tijd dat die signaleringsfunctie met dat belletje blijft hangen bij n oude signalering...eerst was dat n bericht van iemand die reageerde op mijn topic en dat ik allang had gelezen maar nu is t een bericht van maart dit jaar (?) wat gewoon n reactie is van anderen op n topic dat ik niet eens als ‘volgen’ heb aangemerkt? :~

Hebben jullie dat al meer vernomen van leden of...?

...want het is tóch irritant omdat je af en toe weer denkt dat je n bericht of reactie hebt, maar dan is t weer dat oude verhaal. NB afmelden en opnieuw aanmelden verhelpt dit niet.
Ik heb het gehad bij het "nutteloos 157" topic, kon mij wel afmelden maar er gebeurde niks, ik had er verder geen probleem mee. En het is uiteindelijk opgelost toen nummer 158 werd gemaakt🤣
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Waarom krijg ik nu nog steeds e-mails als er in dit topic een bericht komt......ik ben hier niet op ge-abonneerd, maar blijf updates krijgen...ik dacht dat dit opgelost was?
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

naze1975 schreef: do 15 augustus 2019, 22:19
Wiel-Maat schreef: zo 11 augustus 2019, 19:25 Weet niet of dit de plek is om dit te melden maar leek me toch van wel:

Ik heb al n tijd dat die signaleringsfunctie met dat belletje blijft hangen bij n oude signalering...eerst was dat n bericht van iemand die reageerde op mijn topic en dat ik allang had gelezen maar nu is t een bericht van maart dit jaar (?) wat gewoon n reactie is van anderen op n topic dat ik niet eens als ‘volgen’ heb aangemerkt? :~

Hebben jullie dat al meer vernomen van leden of...?

...want het is tóch irritant omdat je af en toe weer denkt dat je n bericht of reactie hebt, maar dan is t weer dat oude verhaal. NB afmelden en opnieuw aanmelden verhelpt dit niet.
Ik heb het gehad bij het "nutteloos 157" topic, kon mij wel afmelden maar er gebeurde niks, ik had er verder geen probleem mee. En het is uiteindelijk opgelost toen nummer 158 werd gemaakt🤣
Aha ok dat is mooi. Wat ik heb is net weer anders met dat alarmbelletje dat maar blijft aangeven dat ik n bericht heb. Ben er nu al aan gewend, sort of, maar tis in feite n bug. En bugs kunnen tóch irritant zijn. :D
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Afbeelding

Het is wel jammer dat op de hoofpagina bij de topics de rubriek waarin een topic staat niet meer vermeld wordt.
Zie voorbeeld hierboven. De titel "Sunrace Cassette" kan verwijzen naar 'te koop', 'te koop gevraagd', 'technische vragen' en 'onderdelendiscussie'

Afhankelijk van de rubriek bepaal je of een topic interessant is om te lezen of niet. (Als je niet in de markt bent, kunt je te koop overslaan).
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Sinds een paar dagen word ik (op m'n iPad) om de haverklap uitgelogd. Soms zelfs direct nadat ik dat nota bene ingelogd heb.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

iPad een keertje uitzetten.... Ik zet 'm nooit uit en vorige week had ik dus ook rare storingen :D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gesloten