XC 29'er of Plus sized fun?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Eens kijken of ik een goedkope MM kan scoren.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

JMA1992 schreef: vr 9 augustus 2019, 10:46Ik weet niet over welke bandenmaat je het persoonlijk hebt, maar de 2,8 versies hebben apex als toevoeging. Deze banden zijn goed stijf voor zover ik vergelijking materiaal heb. Nog nooit steviger dan een Nobby vast gehad.
De aangepaste MM was in 27.5 x 2.35 op een 160mm endurofiets bij gebruik in de alpen, al heb ik er ook dichterbij mee gereden...

Mijn referentie zijn SuperGravities, wat doorgaans het 'minimum' is waarmee ik rijd.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
JMA1992
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 852
Lid geworden op: do 8 november 2018, 20:01
Mijn mountainbike: Cube stereo 120

cheeta schreef: vr 9 augustus 2019, 13:30
JMA1992 schreef: vr 9 augustus 2019, 10:46Ik weet niet over welke bandenmaat je het persoonlijk hebt, maar de 2,8 versies hebben apex als toevoeging. Deze banden zijn goed stijf voor zover ik vergelijking materiaal heb. Nog nooit steviger dan een Nobby vast gehad.
De aangepaste MM was in 27.5 x 2.35 op een 160mm endurofiets bij gebruik in de alpen, al heb ik er ook dichterbij mee gereden...

Mijn referentie zijn SuperGravities, wat doorgaans het 'minimum' is waarmee ik rijd.
Wel leuk om te lezen. Meestal hoor je om je heen ; zo veel nop heb je niet nodig. Hoe meer noppen hoe slechter de coureur en al zulke termen.. Sinds ik met zwaardere banden rijd merk ik pas hoeveel meer je kan/durft te doen.
Omdraaien kan altijd nog!
Plaats reactie