24 en 25 augustus 2019, 3 nations cup Zoetermeer (met NK E-bike)

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Zaterdag 24 en zondag 25 augustus staat de 3-Nations Cup Mountainbike op het programma in Zoetermeer. Dat staat garant voor veel zweet en stof of modder. Want het weer is vaak zeer nat of warm droog. De rijders zitten daar niet mee en willen alleen maar een goede klassering.

Wie in Zoetermeer een goede plek behaald beschikt over een goede conditie en techniek. De steile klimmen en het vele draai, keer en ander technisch werk vragen om goede skills.
https://www.wielerpromotie-hetgroenehar ... -cup-2019/

Zo te zien wordt het weer een mooi rondje :bier:
Afbeelding
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

MacReal schreef: zo 18 augustus 2019, 20:46
Zaterdag 24 en zondag 25 augustus staat de 3-Nations Cup Mountainbike op het programma in Zoetermeer. Dat staat garant voor veel zweet en stof of modder. Want het weer is vaak zeer nat of warm droog. De rijders zitten daar niet mee en willen alleen maar een goede klassering.

Wie in Zoetermeer een goede plek behaald beschikt over een goede conditie en techniek. De steile klimmen en het vele draai, keer en ander technisch werk vragen om goede skills.
https://www.wielerpromotie-hetgroenehar ... -cup-2019/

Zo te zien wordt het weer een mooi rondje :bier:
Afbeelding
Zijn er weer bij! Wordt goed warm :
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Heb zelf nog twijfels. Verre van ideale fietsen in de schuur en een conditie die ver achter loopt :lol:

Maar het wordt wel super weer en de track ziet er leuk uit.
Vrijdagavond inrijden en kijken wat ik zondag doe :bier:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Weten jullie of er een chickenrun in het kleine bosje bij de linksaf steile afdaling is?
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Meestal wel. Geen idee of dat dit jaar ook zo is.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Hij was fijn hoor!! Zwaaaaaaaaaar parcours, maar voor ik denk ieder niveau technisch goed te doen.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Mooi parcour was het inderdaad! Helaas door me verleden/ongeluk toch niet gereden. Volgend jaar maar is proberen. Wat ik me af vroeg. Werd de A line (trappetjes) op de kleine berg veel genomen? Donderdag lag het er nog te vers bij waardoor de basalt keien niet best lagen.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

JasperGr schreef: ma 26 augustus 2019, 10:14 Mooi parcour was het inderdaad! Helaas door me verleden/ongeluk toch niet gereden. Volgend jaar maar is proberen. Wat ik me af vroeg. Werd de A line (trappetjes) op de kleine berg veel genomen? Donderdag lag het er nog te vers bij waardoor de basalt keien niet best lagen.
Ja van wat ik zag gingen de meeste over de a lijn. Ik heb m elke ronde gereden en hij lag prima. Je bedoelt zeker het bovenste dropje, gevolgd door wat keien? Technisch niet heel lastig. Sterker, de harder je gaat des de makkelijker :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Afgelopen vrijdagavond alleen een recreatief rondje gereden, de wedstrijd laat ik wel over aan de snelle mannen :bier:

Intensieve track en respect voor alle rijders die hier in de hitte volgas overheen geweest zijn :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

schepp schreef: ma 26 augustus 2019, 14:27
JasperGr schreef: ma 26 augustus 2019, 10:14 Mooi parcour was het inderdaad! Helaas door me verleden/ongeluk toch niet gereden. Volgend jaar maar is proberen. Wat ik me af vroeg. Werd de A line (trappetjes) op de kleine berg veel genomen? Donderdag lag het er nog te vers bij waardoor de basalt keien niet best lagen.
Ja van wat ik zag gingen de meeste over de a lijn. Ik heb m elke ronde gereden en hij lag prima. Je bedoelt zeker het bovenste dropje, gevolgd door wat keien? Technisch niet heel lastig. Sterker, de harder je gaat des de makkelijker :winkie:
Met dat heuveltje ervoor kun je gelukkig niet met mach 5 over die drop heen :winkie:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Ja klopt, tijdens de verkenning was het de laatste treden die het verpeste. Maar ik geloof zeker naarmate er meer mensen over gingen dat het beter werd.
Plaats reactie