moeder natuur vs de mtb

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ad, daar staat wel "snel" hè.... :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ha ha, dat gaat over het zonlicht :kiss Maar eerlijk is eerlijk, zo heel snel rijd ik nu ook weer niet.... :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Maar voor iemand van 60+ met MS rijd ik eigenlijk wel verschrikkelijk hard vind ik! :lol: Ik haal toch ook wel regelmatig andere bikers in hoor.. :bier:
Maar ik laat teveel liggen in de bochten. Daar is nog volop ruimte voor verbeteringen.
Ik kom er langzamerhand achter dat dat volgens mij ook te maken heeft met mijn zicht. Mijn linker oog doet het nog maar voor 50% namelijk. Daardoor zie ik sommige dingen net niet goed genoeg of te laat.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

Y ipv ij is idd omdat ik meestal ff snel met de telefoon post ipv de pc.

Alleen overblijven; ook niet erg toch? Rijk voor jou alleen 8) :-q
Wát een rust zou dát zijn!
Maar je ziet jezelf kennelyk niet als mens mario 070 By welke diersoort hoor je dan? Ben wel benieuwd.. 8)
Ik denk idd dat deze aardkloot beste af is zonder ons. Denk dat meer dat denken maar de meeste durven het niet te zeggen vanwege alle tere hypocriete zieltjes van tegenwoordig :lol:

Wat ik ook vaak tegenkom maar heb er verder geen last van; naaktslakken die overal op asfalt paadjes liggen. Volgens my komen die by bepaald weer tevoorschyn ofzo.

En net weer; hoop paardestront op de route. Maar dat is niet moeder natuur zoals ik het bedoel :winkie:

Mtben met ms. Knap. Hoop dat je er lang van kunt genieten nog. Tis een rotziekte :((
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dan heb je de buffelstront nog niet gehad.... :lol:
Ik zie mij zeker wel als mens en zeer sociaal mens ook nog :D dus zeg maar met extra schepje bovenop.... :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
hotdog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 15:42
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 8.9 2016 Stealth + Canyon Lux CF World Cup 7 Xcobalt 2023

Dus je eigen menselijk lichaam is ook heel erg moeder natuur, toch?


Ik vind bramentakken die zo op borsthoogte over het pad hangen een drama. Je armen zorgen ervoor dat alles netjes gebundeld wordt, zodat het geheel in 1x met een flinke ruk langs de binnenkant van je elleboog losgelaten wordt. Heerlijk als je aan het zweten bent, dat brand zo lekker :o

Code: Selecteer alles

climb    →   enjoy view
  ↑            ↓ 
rest     ←   descend
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

Klinkt bekend! Al garandeer ik niet dat het bramenstruiken zyn. In elk geval takken met stekels.
Maar die heb ik liever dan takken op ooghoogte in de schaduw. Je kykt toch vaak ver vooruit waardoor je zon tak makkelyk mist. Dan liever kras op de arm
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

venom schreef: zo 25 augustus 2019, 09:19 Y ipv ij is idd omdat ik meestal ff snel met de telefoon post ipv de pc.

Alleen overblijven; ook niet erg toch? Rijk voor jou alleen 8) :-q
Wát een rust zou dát zijn!
Maar je ziet jezelf kennelyk niet als mens mario 070 By welke diersoort hoor je dan? Ben wel benieuwd.. 8)
Ik denk idd dat deze aardkloot beste af is zonder ons. Denk dat meer dat denken maar de meeste durven het niet te zeggen vanwege alle tere hypocriete zieltjes van tegenwoordig :lol:

Wat ik ook vaak tegenkom maar heb er verder geen last van; naaktslakken die overal op asfalt paadjes liggen. Volgens my komen die by bepaald weer tevoorschyn ofzo.

En net weer; hoop paardestront op de route. Maar dat is niet moeder natuur zoals ik het bedoel :winkie:

Ja....ik had het al eerder gedacht over die Y maar wilde het niet aanstippen... tis dat GeertMTB er nu over begon, dus is het bespreekbaar geworden. Want ik vind het op zich niet storend, maar ergens wel wat middeleeuws aandoen. Ofzo. Toen schreef men ook van heerlyckheyt en dergelycke...

En als jij het makkelijk vindt bij typen op de mobiel, dan is dat prima. Ik sla zelf op de mobiel altijd de apostrof over. BV in: das ook n idee als je t mij vraagt. ;)

On topic geniet ik ook altijd erg van die ysvogels langs de route. :D
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Mijn devies: alle MTB-ers het bos uit en alleen nog maar toelaten op BMX-achtige baantjes.

Modbreak: na drie eerdere waarschuwingen nu voor komende 6 maanden geband. Dit forum is voor en door mountainbikers ten behoeve van bevordering van het uitoefenen van onze mooie geliefde sport. Herhaaldelijke negatieve bijdragen worden niet gewaardeerd en hier wordt netjes op gewezen met verzoek tot voorkoming in de toekomst. Iedereen is hier tot op zekere hoogte welkom maar wel met de juiste intentie. Die lijkt hier dus te ontbreken vandaar dan ook deze ban.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7365
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Tsjibiti schreef: ma 26 augustus 2019, 19:49 Mijn devies: alle MTB-ers het bos uit en alleen nog maar toelaten op BMX-achtige baantjes.
Wat hebben de mensen op BMX baantjes misdaan dat ze met hordes MTB'ers opgescheept moeten worden?
Dan beginnen ze weer de helft van de hindernissen te slopen omdat het te moeilijk is etc... Last die lekker in het bos.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Reactie komt over 6 maanden..... :D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Mario070 schreef: ma 26 augustus 2019, 21:38 Reactie komt over 6 maanden..... :D :wink:
Hopelijk duurt dat nog wat langer :bier:
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 993
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Is een ban IP gebonden of kan er in no time een kloon (clown) ontstaan met een andere naam?

Modbreak: graag on-topic blijven. Ban’s zijn er op meerdere wijzen. In ieder geval ingesteld om terugkeer binnen gestelde termijn te voorkomen.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Als ik dan toch mag kiezen, liever dit dan Progressierupsen:
Afbeelding

Afbeelding
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Plaats reactie