Fietsmaat/maten gezocht voor mooie ritten in binnen,- en buitenland

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Ik ben 50+ en rijd al mountainbikes sinds deze in Nederland beschikbaar zijn. In Zuid Holland kun je niet fatsoenlijk mountainbiken dus trek ik er het liefst op uit. Maar ik krijg mijn fietsvrienden moeilijk mee, druk, druk, druk. Ik zoek daarom mede-bikers voor mooie ritten en trips in binnen,-en buitenland. Dit kunnen georganiseerde evenementen zijn zoals de Bart Brentjens classic, Grand Raid Godefroy of kleinere MTB tourtochten in de Benelux. Eventueel ook meerdaagse evenementen in het buitenland of gewoon trips die we zelf verzinnen. Ik kom meer uit de hardtail cross-country hoek maar ik heb ook een dubbelgeveerde All Mountain bike. En af en toe met de racefiets er op uit is ook prima. Ik kan mij ook op doordeweekse dagen vrij maken. Liefst Zuid Holland vanwege samen rijden/reizen. Bij interesse graag een PB of email. Groeten! Chris
Modderkoning
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 18 februari 2018, 18:27

Graag zou ik met je mee gaan en er heerlijk op uit trekken met de bike! Ik kom echter uit Groningen maar bv een dagje Veluwe, winterberg of weekend Ardennen ben ik zeer voor in! Ik zit namelijk met exact het zelfde probleem qua fiestmaten...
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

https://www.gaul.nl

Gaul is een landelijke club die dit soort activiteiten organiseert. Niet rond een bepaalde woonplaats zoals de gemiddelde wielerclub, maar rond een thema.
Je kunt ook lid worden van een wielerclub die veel organiseert. Bij mijn club uit Amerongen is iemand lid die in Amsterdam woont, maar het hier leuker fietsen vindt.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie