Mtb kanaaltje : Rolling back oefenen.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

maverick76 schreef: za 14 september 2019, 19:35 Ik heb mijn fiets trouwens aan mijn vriendin gegeven en zelf even fietsloos. Dus het ligt een beetje aan de gang van zaken hoe snel ik weer wat post.
Je hebt 22 abonnees.....hoe kun je zo een essentieel onderdeel van jou kanaal nu weggeven :roll: had gewoon een buskaartje voor d'r gekocht, was toch ook zeer galant geweest :D :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nouja, helemaal zonder fiets zit ik niet want ik heb dit barrel gekocht afgelopen week maar er moet wel wat aan gebeuren voordat ik er op kan/wil rijden zonder frustraties. Dus momenteel ligt hij uit elkaar en wacht ik op wat onderdelen welke verdeeld over de aardkloot moeten komen reizen. Mijn “oude” fiets had ik al vergeven voordat ik wist dat er “werk” zat aan de SC. Maargoed, geduld is een schone zaak en hopelijk binnen 2/3 weken weer op de bike.

Afbeelding
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Welke frame maat rijd u.....
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dan wordt deze waarschijnlijk een ovb.... :-? :wink:
maverick76 schreef: ma 12 augustus 2019, 19:44 Ik wil het ook nog wel weer een keer proberen. Sinds Nijmegen heb ik mijn fiets niet meer aangeraakt dus mooi excuus om dan weer eens te fietsen. :D

29 Sept.

1 Ook Peter
2 Gei-kek? ;-)
3 Jamis Diablo
4 FracKture
5 Tinnieman
6 Bram
7 JohanV
8 Maverick76
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik rijd M/L beetje merk gerelateerd. Ik was die meeting even vergeten maar wellicht is hij dan klaar met wat geluk.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

maverick76 schreef: za 14 september 2019, 20:37 Nouja, helemaal zonder fiets zit ik niet want ik heb dit barrel gekocht afgelopen week maar er moet wel wat aan gebeuren voordat ik er op kan/wil rijden zonder frustraties. Dus momenteel ligt hij uit elkaar en wacht ik op wat onderdelen welke verdeeld over de aardkloot moeten komen reizen. Mijn “oude” fiets had ik al vergeven voordat ik wist dat er “werk” zat aan de SC. Maargoed, geduld is een schone zaak en hopelijk binnen 2/3 weken weer op de bike.

Afbeelding
Nice bike. En wil wel meewerken aan een vervroegd pensioen. Jammer dat je niet in de buurt woont. Kan wel een leermeester gebruiken.
who dares wins
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Hier het zelfde :roll: woon ook niet in de buurt :D en met zo een leermeester op pad was natuurlijk :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

maverick76 schreef: za 14 september 2019, 22:14 Ik rijd M/L beetje merk gerelateerd. Ik was die meeting even vergeten maar wellicht is hij dan klaar met wat geluk.
Achja....Ik hou je verder niet in de gaten hoor :D :lol: :lol:
Maar zelf over gespoten Giant :-q lijkt op het eerste gezicht een maat M maar is het mss toch een L
Omdat je "nieuwe" bike lijkt op z'n minst weer een maat L :D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik hou van wat kortere fietsen en Giant Medium gaat tot 1.82 m en de SC is inderdaad een Large maar vallen ook wat kort en laag. En SC Medium gaat trouwens tot 1.78 en ik ben 1.80.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Wellicht is een keer een meeting leuk hier in centraal Nederland met wat leuke tips and tricks voor geïnteresseerden. Zo bespaar je weer 30/40 euro uit aan een clinic die je weer kan gebruiken aan bezine of een trein kaartje naar mij. :D
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

:D
maverick76 schreef: zo 15 september 2019, 11:27 Wellicht is een keer een meeting leuk hier in centraal Nederland met wat leuke tips and tricks voor geïnteresseerden. Zo bespaar je weer 30/40 euro uit aan een clinic die je weer kan gebruiken aan bezine of een trein kaartje naar mij. :D
who dares wins
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Tot nu toe alleen aflevering 1 gezien, maar de rest eens in mijn "later bekijken" lijstje gezet.
Ben benieuwd!

Een middagje klooien voor grote mannen lijkt me ook wel leuk btw :bier:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Wie weet organiseer ik binnenkort wel een gratis clinic voor geïnteresseerden na het zien van de fimpjes. Eerst maar eens mijn fiets afmaken.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Wel frappant hoor dat bomen ook horizontaal voor komen in het bos :winkie:
Vond dat wel een echte oogopener.
:-q
Vermakelijk filmpje weer.
Laatst gewijzigd door Meegs op di 17 september 2019, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Die stijl van maverick bevalt mij ook wel, geweldig dit.
Echt dikke sch*t aan alle, voor serieuze mountainbikers geldende kledingeisen en andere uiterlijke normen want het zegt werkelijk niks over hoe je kan fietsen.
Maverick draait het gewoon om, zo van leer eerst maar eens fietsen :-q
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Plaats reactie