NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Snelle Buffer schreef: vr 6 september 2019, 17:50
bouwpakket schreef: vr 6 september 2019, 17:23
Verder in de app met dit onderwerp
Is er een app voor UHR ?, of is dat alleen voor de elite?(bouwers, onderhoudsploeg ect ?)
(gewoon nieuwsgierig )
‘Elite’?!?!
Je bedoelt de hardwerkende lui die dat allemaal doen voor jou/ons :wink: :-q :bier: ?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Fred (mtb-sport) schreef: za 7 september 2019, 08:28 Gewoon een FB account nemen voor UHR en verder niet (stiekem) verder gebruiken zonder persoonlijke gegevens/vriendjes etc. Hoe moeilijk kan het zijn?
Gaat een hele UHR wereld voor je open :winkie:
Een wereld vol geheimen van de UHR. Maar wees dan niet een meegluurder, maar help actief mee :wink: (Liefst op LV/HV)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Horsthil schreef: za 7 september 2019, 09:02
Fred (mtb-sport) schreef: za 7 september 2019, 08:28Gewoon een FB account nemen voor UHR en verder niet (stiekem) verder gebruiken zonder persoonlijke gegevens/vriendjes etc. Hoe moeilijk kan het zijn?
Gaat een hele UHR wereld voor je open :winkie:
Een wereld vol geheimen van de UHR. Maar wees dan niet een meegluurder, maar help actief mee :wink: (Liefst op LV/HV)
:-q (enne, staan nog paar mooie klusuitnodigingen voor de liefhebbers)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Fred (mtb-sport) schreef: za 7 september 2019, 10:54
Horsthil schreef: za 7 september 2019, 09:02Een wereld vol geheimen van de UHR. Maar wees dan niet een meegluurder, maar help actief mee :wink: (Liefst op LV/HV)
:-q (enne, staan nog paar mooie klusuitnodigingen voor de liefhebbers)
(En er gaan er nog een paar hele leuke bijkomen op LV/HV, waarbij interessante lijntjes worden herstelt)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5490
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Na mijn wat teleurstellende ervaring op 24-4-2018 toen ik voor het eerst de nieuwe routes op HV en LV reed (verwachtingen bleken wat te hoog). Heb ik afgelopen zondag genoten op beide trails samen met mede forumlid 38x10 en onze 6-jarige bikkeltjes.
Prachtige rondjes voor de kids, die er een serieus tempo op na hielden ook nog (menig volwassene moest even aan de kant :o ).
Alles te rijden voor de kabouters, ook handbuild, (waar ik zag dat de "uitgang" al lang niet meer zo uitdagend was als 11/2 jaar geleden :-{ :~ ).

20km gereden in 11/2 uur en een heerlijk taartje + limonade toe, toffe middag :-q :-q

stukje van "Handbuild"

https://www.pinkbike.com/video/506152/
Laatst gewijzigd door yo-eddy op wo 18 september 2019, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

yo-eddy schreef: ma 16 september 2019, 17:45 Na mijn wat teleurstellende ervaring op 24-4-2018 toen ik voor het eerst de nieuwe routes op HV en LV reed (verwachtingen bleken wat te hoog). Heb ik afgelopen zondag genoten op beide trails samen met mede forumlid 38x10 en onze 6-jarige bikkeltjes.
Prachtige rondjes voor de kids, die er een serieus tempo op na hielden ook nog (menig volwassene moest even aan de kanten :o ).
Alles te rijden voor de kabouters, ook handbuild, (waar ik zag dat de "uitgang" al lang niet meer zo uitdagend was als 11/2 jaar geleden :-{ :~ ).

20km gereden in 11/2 uur en een heerlijk taartje + limonade toe, toffe middag :-q :-q

stukje van "Handbuild"

https://www.pinkbike.com/video/506152/
Wat waren je verwachtingen dan? En 1 1/2 is voor een 6 jarige wel serieus snel had je ze red bull gegeven? :winkie:
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

EPO, hoezo?
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5490
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

38x10 schreef: ma 16 september 2019, 18:09EPO, hoezo?
:winkie:

Geloof dat we beiden wel wat verbaasd waren over het tempo vd kabouters en vooral over hoe lang ze het ook nog volhielden, die twee halen het beste in elkaar naar boven, lekker racen maar vooral lol hebben, en bijna achteloos alle afdalingen in knallen en zo het momentum behouden :-q :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Leuk mannen! :-q
Die kids hebben maar geluk dat ze op jonge leeftijd al zo lekker bezig kunnen zijn.

Dat stukje handbuild trail staat overigens op de actielijst om weer wat uitdagender te maken. Door slijtage is het hier en daar wat makkelijker geworden. De uitgang gaan we dan ook naar kijken.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5490
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Bottecchia schreef: ma 16 september 2019, 18:23 Leuk mannen! :-q
Die kids hebben maar geluk dat ze op jonge leeftijd al zo lekker bezig kunnen zijn.

Dat stukje handbuild trail staat overigens op de actielijst om weer wat uitdagender te maken. Door slijtage is het hier en daar wat makkelijker geworden. De uitgang gaan we dan ook naar kijken.
:-q uitgang weer gewoon over de wortels, het lag er op een paar kleine mulle stukjes na prima bij verder
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

yo-eddy schreef: ma 16 september 2019, 17:45 (waar ik zag dat de "uitgang" al lang niet meer zo uitdagend was als 11/2 jaar geleden :-{ :~ )
Er was nauwelijks iemand die er rijdend uitkwam. En dan zijn er 2 opties.

Lekker gereden aan begin van de middag op LV. Een paar bikers voor mij hadden het natte toplaagje omgewoeld en dan is mulzand uitdagend :winkie: Dat het geregend had was verder nauwelijks zichtbaar :-q
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Jurriaan schreef: ma 16 september 2019, 21:22
Er was nauwelijks iemand die er rijdend uitkwam. En dan zijn er 2 opties.
Dat viel toch wel mee? ik ben verre van getalenteerd maar kwam altijd wel over de wortels aan het einde.
ik denk dat als je wat zand tussen de wortels gooit hij straks voor een groot deel van de bikers weer te doen is. (wel dicht leggen zodat er niet langs te rijden is)
Dat beginners er niet over heen komen is ook geen schande, is ook bedoeld al technisch lusje toch?

Wel goed dat er wat aan de HB gaat gebeuren om het uitdagend te houden :-q
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

funride schreef: ma 16 september 2019, 22:00
Jurriaan schreef: ma 16 september 2019, 21:22
Er was nauwelijks iemand die er rijdend uitkwam. En dan zijn er 2 opties.
Dat viel toch wel mee? ik ben verre van getalenteerd maar kwam altijd wel over de wortels aan het einde.
ik denk dat als je wat zand tussen de wortels gooit hij straks voor een groot deel van de bikers weer te doen is. (wel dicht leggen zodat er niet langs te rijden is)
Dat beginners er niet over heen komen is ook geen schande, is ook bedoeld al technisch lusje toch?

Wel goed dat er wat aan de HB gaat gebeuren om het uitdagend te houden :-q
Ik denk niet dat 10% er rijdend uit kwam in het begin!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Morgen maar een rondje doen, kan mooi op de terugweg van Den Haag naar Emmen :-q
Blastfromthepast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: wo 8 juni 2016, 22:24

Het is mij 1x gelukt. De eerste keer nog wel. Daarna ben ik iets te veel mijn verstand gaan gebruiken of zo, en toen lukte het niet meer. Dus die was wel pittig ja.
Plaats reactie