22-09-2019 Singletrack Bikeboutique Event 2019

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ah gelukkig niet alleen maar kaartverkoop berichten!
Ik zal het dikke rubber ook ff monteren met verse latex, 30t erop en dan hoop ik klaar te zijn.
Ik ben vooralsnog ook solo, waarschijnlijk een late start, want moet uit de kop van Noord-Holland komen..
Ik haak waarschijnlijk wel bij iemand aan.

Zin an!
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

liquid schreef: do 19 september 2019, 23:41
Wij hadden vorig jaar samen gereden. Ben er dit jaar niet helaas(nou ja helaas ben naar willingen) maar had het graag nog een keer met droog weer geprobeerd.
Jammer, maar wie gaat er dan ook naar Willingen tijdens de trailtoer 😆. Had me ook leuk geleken het nog eens over te doen met goed weer.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Ik ben er bij! Wel een kaartje "over" mijn vriendin heeft besloten liever te gaan hardlopen.. mocht er iemand nog een kaartje willen overnemen dan graag :D
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Vorig jaar was zo'n vreselijk drama dat het dit jaar eigenlijk alleen maar beter kan zijn. Zin in!
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Ik ben beniewd of ik het ga redden met mijn xc bandjes en 34x42 als lichtste verzet.... (krijg het niet optijd geregeld om een lichter voorblad te monteren, door verschillende omstandigheden). Zit wel een dropper op en verder gaan we het zien :) eerste keer dus ben erg benieuwd en heb er zin in!

hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk?

een gpx is zeker niet beschikbaar?

@Demo, wat was er vorig jaar voor drama (of bedoel je de modder e.d.)?
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Ja, zoveel bagger (leem) dat af en toe mijn achterwiel blokkeerde, je de klimmen niet eens lopend op kwam, continue regen waardoor uiteindelijk mijn softshell begon door te lekken en een aantal features in de route gewoon afgesloten waren omdat het door de gladheid te gevaarlijk werd.
Je verzet wordt misschien ambitieus op een enkele klim, de bandjes redden het wel hoor. Ik laat de Onza's zitten, liever een keer sketchy omlaag dan 40 km trappen met Hans Dampf/Nobby Nic er op :lol:
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

gelukkig :)
morgen nog ff checken hoe de sealant erbij staat..
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Na de zwem/glij/crashpartij van vorige jaar er ook zin in.
Als het weerbericht droog blijft voorspellen ben ik er ook bij want voor nog een regentocht ga ik niet rijden vanuit Haarlem.
(Met vriendin , anders kon je meerijden Flow)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Prulleman schreef: vr 20 september 2019, 14:30 Ik ben beniewd of ik het ga redden met mijn xc bandjes en 34x42 als lichtste verzet.... (krijg het niet optijd geregeld om een lichter voorblad te monteren, door verschillende omstandigheden). Zit wel een dropper op en verder gaan we het zien :) eerste keer dus ben erg benieuwd en heb er zin in!

hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk?

een gpx is zeker niet beschikbaar?

@Demo, wat was er vorig jaar voor drama (of bedoel je de modder e.d.)?
Met XC bandje kom je er wel.

34x42 kon wel eens te weinig zijn.

Max 500 geloof ik.

GPX is niet beschikbaar, opnemen mag daarna delen liever niet ivm de stukken waar ze erg moeilijk doen over de vergunning.
Ook niet nodig er hangen genoeg pijlen en borden :winkie:

Regen dus veel modder met de daarbij behorende glijpartijen.
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Prulleman schreef: vr 20 september 2019, 14:30 Ik ben beniewd of ik het ga redden met mijn xc bandjes en 34x42 als lichtste verzet.... (krijg het niet optijd geregeld om een lichter voorblad te monteren, door verschillende omstandigheden). Zit wel een dropper op en verder gaan we het zien :) eerste keer dus ben erg benieuwd en heb er zin in!
Dit is een van de weinige tochten in Limburg waar ik de 32 voren monteer. Kan op bepaalde klimmen krap worden qua lichtste verzet, maar als je een beetje in vorm bent zou het nog net moeten kunnen lukken. Zal wel een aanslag op je benen zijn/worden. :winkie:
XC bandjes kan overigens prima, zeker zoals de tracks er momenteel nog steeds bij liggen, en heb niet het idee dat er nog iets van regen komt voor zondagmiddag.
Ibiets
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 september 2019, 21:29

Ik zoek nog ticket, als iemand een heeft graag
Groeten
Ilja
Nathan-
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 4 januari 2015, 13:57

Ibiets schreef: vr 20 september 2019, 21:40 Ik zoek nog ticket, als iemand een heeft graag
Groeten
Ilja
Je hebt een pb
No pain no gain
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Ik heb net mijn mezcal/barzo staan vervangen met nobbynic/magicmary :lol: :lol: :lol:
Worden die ook nog eens gebruikt.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Flow&Co schreef: za 21 september 2019, 15:35 Ik heb net mijn mezcal/barzo staan vervangen met nobbynic/magicmary :lol: :lol: :lol:
Worden die ook nog eens gebruikt.
Ds ook een goede reden :winkie:

Met de Mezcal en Barzo zou het ook prima gaan hoor.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Okee, als je goed kan fietsen/en of je dag hebt was het volgens mij super.
Voor mijn matige skils in kort stijl technisch priegelwerk vanuit stilstand en slechte vorm was het vandaag net iets te pittig.
Ik zat er al niet lekker op, liep al dingen die ik best zou moeten kunnen rijden, maar voelde niet lekker. Toen ik zoiets had niet piepen maar gaan...ging ik hard op mn plaat en toen was het wel gedaan.
Nog een stuk doorgereden, maar het wilde niet meer, werd nog bangiger dus voortijdig gestopt.

Aan de positieve kant: super om te zien wat sommige gasten met de fiets kunnen en hoe ze die beheersen, maar i moet hier nog ff voor doorleren.
Ooit komt het!
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Plaats reactie