22-09-2019 - Den Dungen - Bioracer MTB tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Bikejo
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 september 2019, 10:00
Mijn mountainbike: Specialized Edge

Op zondag 22-09 organiseert WTTC VlugTrug weer haar jaarlijkse MTB openingstocht.

Uitgepijlde afstanden zijn 33, 40, 48, 57 en 65 km. De route kent 3 splitsingsmomenten, dus je kunt ook tijdens je tocht nog voor een andere afstand kiezen.

De tocht biedt een mooie afwisseling van bos en velden, single-tracks en paden en wat (verbindings)asfalt.
Met de goeie weersvooruitzichten een mooie dag om van de Dungense omgeving te komen genieten!

De pauzeplaats (2 voor langste afstand) is natuurlijk weer goed verzorgd, net zoals de bewaakte fietsenstalling bij de start.

Inschrijving is mogelijk van 08:00-10:00 bij Hotel Boer Goossens, Heilig Hartplein 2 in Den Dungen (tegenover de kerk).
Kosten zijn 5 euro of 4 euro voor NTFU-leden. Scan & go is aanwezig.

voor meer details kijk gerust even op onze site: https://www.vlugtrug.nl/index.php

We zien je graag op de 22e!
Windmolen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 21:18

Ik kom er al jaren, mooi heel snel rondje. Veel echte single tracks niet aanwezig maar dat mag de pret niet drukken!!! Ben weer van de partij!!
:D
Afzien is naderhand genieten.
Scott Scale RC 900
Full Floater
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 226
Lid geworden op: za 1 oktober 2005, 15:16
Mijn mountainbike: CHIN#3

En na afloop een lekkere Hertog Jan Weizener op het terras, in het zonnetje :bier:
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

Ik ben er ook bij morgen. Ik ga mijn verkoudheid er uit proberen te fietsen
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Na twijfelen toch morgen die kant op.
Waarschijnlijk morgen mooie dag voor duurtraining :-q
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

TJA,

Top organisatie ,route zeer goed uitgepijld ,ik had online inschreven was iets fout gegaan alles netjes opgelost.
Ik Had de tocht 10 voor het einde opgepakt lag flinke boom over de route, 2e ronde was -ie weg.

Eigenlijk alles TOP behalve de route zelf er zit daar niet veel bos/singeltrack.
Ik denk dat vlug trug niet veel meer kan doen dan ze al gedaan hebben,behalve veel bomen planten en heuvels ophogen..

Dus beetje dubbel: Nog nooit een mtb tocht alleen gereden met met zo'n hoog gemiddelde. :D :D :D
Nog nooit een mtb tocht alleen gereden met met zo'n hoog gemiddelde. :(( :(( :((
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Windmolen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 21:18

Gei-Kek schreef: zo 22 september 2019, 14:14 TJA,

Top organisatie ,route zeer goed uitgepijld ,ik had online inschreven was iets fout gegaan alles netjes opgelost.
Ik Had de tocht 10 voor het einde opgepakt lag flinke boom over de route, 2e ronde was -ie weg.

Eigenlijk alles TOP behalve de route zelf er zit daar niet veel bos/singeltrack.
Ik denk dat vlug trug niet veel meer kan doen dan ze al gedaan hebben,behalve veel bomen planten en heuvels ophogen..

Dus beetje dubbel: Nog nooit een mtb tocht alleen gereden met met zo'n hoog gemiddelde. :D :D :D
Nog nooit een mtb tocht alleen gereden met met zo'n hoog gemiddelde. :(( :(( :((
Je bent gewoon helemaal afgetraind, vandaar dit hoge gemiddelde :D :-q Ik zeg, goed bezig!!!
Afzien is naderhand genieten.
Scott Scale RC 900
Plaats reactie