Einde hobby

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Mark-V schreef: vr 20 september 2019, 21:15
yo-eddy schreef: vr 20 september 2019, 16:18

Je vergeet dat Mark-V er van overtuigd is dat iedereen met de juiste instelling en training het niveau van een Wibmer kan halen ....... dat gaat dus heus nog wel even duren voor 'm :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=ZDbNe3mS0aw

Quote dan wel gelijk het goede filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=a_TGosXdLTk

Dan zie je tenminste dat zijn skills ook gewoon menselijk zijn ;)

zijn ballen daarintegen..... :winkie:
:o 200 X of meer voor 3 seconden film opname :-{ Nein, danke.... :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Veranderingen in de persoonlijke situatie...doch het bloed kruipt waar het niet gaan kan idd. De liefhebber zal ws altijd wel proberen om te kunnen blijven mtben om datgene te ervaren wat (voor jezelf) mtben zo speciaal maakt. Het dromen over bestemmingen komt mij ook wel heel bekend voor :wink: Wel leuk om te lezen wat mensen qua sport anders zouden doen. Behoorlijk wat motorsport liefhebbers en kitesurfers, afgewisseld met een enkele wildpoeper :tong
En even volhouden hè Maverick!! Ondanks dat jij nu ook tot de ‘gevallen broeders’ behoord met je fully (citaat van jezelf :tong ) lekker doorgaan met mtben en filmen. Mocht er een Lets Ride komen ben ik van de partij, maar dat terzijde!
Juh!
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Mario070 schreef: za 21 september 2019, 09:48 :o 200 X of meer voor 3 seconden film opname :-{ Nein, danke.... :lol: :wink:
En 6 maanden er tussenuit gelegen omdat ie een stukje bot van zijn elleboog afgebroken had tijdens zo'n stunt.
als ik na een keer of 5 iets proberen geen vooruitgang zie, dan probeer ik het op een ander moment wel weer, en ga dan eerst iets anders doen. Maar bij hem moet het geld op die manier binnen komen ;)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Voor deze herr is het een gewone werktag :-D ..... mij dan nog niet gezien :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

yo-eddy schreef: za 21 september 2019, 07:58
trek-y schreef: za 21 september 2019, 02:31 Vechtsporten zijn zeker ook leuk, maar daar ben ik mee gestopt.
Pistool schieten is stuk efficiënter :winkie:
Niet voor je conditie :winkie: :lol:
who dares wins
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Mark-V schreef: za 21 september 2019, 23:15
Mario070 schreef: za 21 september 2019, 09:48 :o 200 X of meer voor 3 seconden film opname :-{ Nein, danke.... :lol: :wink:
En 6 maanden er tussenuit gelegen omdat ie een stukje bot van zijn elleboog afgebroken had tijdens zo'n stunt.
als ik na een keer of 5 iets proberen geen vooruitgang zie, dan probeer ik het op een ander moment wel weer, en ga dan eerst iets anders doen. Maar bij hem moet het geld op die manier binnen komen ;)

Dit soort video's zijn inderdaad een grote bron van inkomsten en exposure, daarin zoeken ze de grenzen op van wat (voor hen) mogelijk is en hebben ze de "luxe" om iets 100x te proberen voor " the perfect shot" ....... Maar bezoek eens een demo van deze gasten of een WK trial, Slopestyle, Rampage etc. Dan zie je hun "basis" skills die wel in 1 keer goed (moeten) gaan.

Verder is altijd goed om je zinnen op iets anders te zetten als een trick niet lukt na meerdere pogingen (5 is wel beetje weinig :winkie: ) Dit om frustratie tegen te gaan, je hoofd te resetten en wellicht een andere invalshoek te ontdekken.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Pannekoek* die fully is gewoon even uitproberen maar mezelf kennende staat hij over 2/3 weken weer te koop :D .

Ik kan je wel vertellen dat ik een tijdje terug een fatbike heb gehad en dit was wellicht de leukste fiets die ik ooit heb gehad. Dus ik kijk even hoe de Santa Cruz rijd en anders word het weer een Fat.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

trek-y schreef: zo 22 september 2019, 04:21
yo-eddy schreef: za 21 september 2019, 07:58

Pistool schieten is stuk efficiënter :winkie:
Niet voor je conditie :winkie: :lol:
Als je de schietsport op serieus enof hoog niveau wilt beoefenen zul je toch net zo goed goede conditie moeten hebben.

By my kan mn rug roet in het eten gooien waardoor ik niet fiets ( spit etc). Ook heb ik soms gewoon “ geen zin” in de bykomende dingen ( omkleden, spullen pakken, evt fietsedrager erop etc). Dan is rondje lopen gewoon sneller en makkelyker.

Als de routes hier in de buurt dicht zoue gaan stop ik ook. Je moet wel wat te fietsen hebben. Als je op de hei woont geen punt maar hier middenin die kutpolders is zon route het het enige wat je hebt

Motorrijden: idd leuk! Ik ry smorges heel vroeg dus geen last van anderen. Hooguit een enkeling met hond. Je moet ook niet lang opje nest blyve liggen en dan om 11 uur gaan zeuren dat het druk is en “ streepje-80” ryd😂 dan is er idd geen donder aan. Op myn tyd is er geen kip ( das niet geheel waar ik kom soms loslopende pauwen ed tegen) óok nog geen smurfen👍😎
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

venom schreef: ma 23 september 2019, 08:42
trek-y schreef: zo 22 september 2019, 04:21
Niet voor je conditie :winkie: :lol:
Als je de schietsport op serieus enof hoog niveau wilt beoefenen zul je toch net zo goed goede conditie moeten hebben.
De beste schutter bij ons heeft een dikke bierbuik en denk dat als hij 5 km moet rennen het niet overleeft. Zou niet weten waarom je een goede conditie moet hebben om serieus te schieten.
who dares wins
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

trek-y schreef: ma 23 september 2019, 19:51
De beste schutter bij ons heeft een dikke bierbuik en denk dat als hij 5 km moet rennen het niet overleeft. Zou niet weten waarom je een goede conditie moet hebben om serieus te schieten.
't is net darten :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Dat ik er helemaal mee stop kan ik me (nog) niet voorstellen maar de interesse (en vooral uitgave) verschuiven nog wel eens.

Ooit begonnen met windsurfen in 1990 en dit zo'n 10 jaar redelijk fanatiek gedaan (wedstrijden, sponsoren etc)
Maar in de studie tijd is dit een beetje "verwaterd"
Daarvoor in de plaats veel BMX gaan rijden wat beter te combineren was met studie en het leven in de stad.
Toen nog paar jaar heel fanatiek gaan snowboarden met ongeveer 5trips per winter naar de Alpen voordat ik bij het mountainbiken uitkwam.

Inmiddels had ik een eigen bedrijf waarvoor ik ook veel in de weekenden werkte en hele dag op een stoel zat.
Om wat meer te bewegen voor en na werktijd een MTB gekocht om op het locale baantje van Twiske wat te rijden
En toen was het aan....., in het begin veel in Nederland gereden maar al snel naar het buitenland, bikparks, biketrips en verschillende Enduro's
Dat is inmiddels 10 jaar geleden, maar na 10jaar heel veel trips en bijna twee keer per maand naar ardennen/winterberg etc was ik wel een beetje MTB moe.

Vandaag de dag via Suppen en Surfen toch weer terug bij het Windsurfen terug gekomen en daar gaat nu meeste tijd en geld aan op.
Mountainbiken blijft wel maar is eigenlijk "training" voor de dagen dat het niet waait, te koud is of er geen golven staan.
Beleef er nog wel lol aan maar buitenland trips hoeft van mij niet meer zo, gelukkig worden de trails in Nederland ook steeds leuker :)

Overigens staat al het speelgoed nog in de berging en is het juist leuk om elk weekend af te wisselen.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik ben al jaren gestopt met daadwerkelijk fietsen.

Het is veel leuker om op een forum te doen alsof je echt kunt fietsen :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Lars TB schreef: ma 23 september 2019, 23:17 Ik ben al jaren gestopt met daadwerkelijk fietsen.

Het is veel leuker om op een forum te doen alsof je echt kunt fietsen :bier:
:winkie:
who dares wins
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Ik ben al jaren gestopt met daadwerkelijk fietsen.

Het is veel leuker om op een forum te doen alsof je echt kunt fietsen
Die indruk kreeg ik al, gezien je fietsadviezen. :kiss:
Volgens mij heb jij gewoon een datingbureau en zoek je hier clientele…. :bier:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie