MTB Challenge Chaam - 6 Oktober 2019

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Cycle4Gijsje
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 2 september 2017, 12:18

We voegen er nog een toe aan de kalender voor 2019:
MTB Challenge Chaam (www.mtbchaam.com) op 6 oktober 2019.

Afstanden: 30-43-55-80 km, starten vanaf 07.30 tot 10.30 uur.
Adres startlocatie: Camping de Flaasbloem, Flaasdijk 1, Chaam (Noord-Brabant, Nederland).
NFTU 'Extra Goed Geregeld' keurmerk: voldoende parkeerplaatsen, kleedruimten en douches, bewaakte fietsstalling, gratis pannenkoek, gezellig terras met muzikale omlijsting en verrassende extra's!
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Iemand deze eerder gereden? Zit er genoeg singletrack in? of is het vooral weiland crossen?
Het is lekker in de buurt, ben benieuwd of het de moeite waard is.

zie dat de route ook langs bv het rondven gaat, da's wel leuk, daar ging ik vroeger altijd schaatsen :) (20-30 jaar geleden, toen we nog winters met ijs hadden)
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Prulleman schreef: ma 30 september 2019, 15:10 Iemand deze eerder gereden? Zit er genoeg singletrack in? of is het vooral weiland crossen?
Het is lekker in de buurt, ben benieuwd of het de moeite waard is.

zie dat de route ook langs bv het rondven gaat, da's wel leuk, daar ging ik vroeger altijd schaatsen :) (20-30 jaar geleden, toen we nog winters met ijs hadden)
Beetje als meeste tochten in de regio, redelijk afwisselend maar geen technische hoogstandjes. Ik pak de wrsch de "gravel" bike.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

ik verwacht geen trailtour limburg hoor :lol: (1 x was voorlopig ook wel genoeg). Eens kijken of ik de 80km in de planning gepast krijg, dan zit er toch nog een uitdaging in :)
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

ik vond het een mooie route, voor deze regio nog best wat singletrack.
Verder goed uitgepijlt en posten waren ook dik in orde!

Ik heb de 80 gereden en was een beetje bang dat het weer (regen/temp) een probleem zou worden, maar dat viel uiteindelijk mee, de regen was wel continu, maar niet heel hard en met een beetje doortrappen was de lichaamstemperatuur ook vast te houden
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Ik was een "watje" en sliep uit ivm die regen :oops:
Maar ik ben afgelopen zaterdag nog in de buurt geweest daar en paar stukjes meegepakt (pijlen hingen al)
Wel mooi daar inderdaad. Ik rijd er nog wel eens met een kennis die het gebied tussen Breda en Chaam/Baarle Nassau goed kent en daar liggen nog aardig wat mooie paadjes.
Vtt Galder is ook wel aanrader.
Plaats reactie