NA: Giant Anthem 2 - 1ste rit achter de rug

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Opperchief
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 11 juli 2018, 17:55
Mijn mountainbike: Giant Trance 29er

Dan kan hij maximaal omlaag om zoveel mogelijk bewegingsvrijheid te hebben wanneer je ergens naar beneden fiets of lekker aant klooien bent op de fiets. En met een druk op de knop zit hij weer op de ideale positie om te trappen
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Soms is het zo logisch eigenlijk. :lol:
Hij hoeft immers nooit nog hoger dus moet je hem inderdaad op hoogste stand instellen en kan die met 1 druk op de knop terug naar ideale hoogte. Ik dacht al... Hoe doe je dat eigenlijk tijdens rijden. Ik schaam me. :D

:-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Alsof je alwetend kunt zijn.... :bier:

Fijn dat ie bevalt, dat telt 8)
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Jurriaan schreef: do 10 oktober 2019, 22:45 Alsof je alwetend kunt zijn.... :bier:

Fijn dat ie bevalt, dat telt 8)
:-q :bier:
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

kermit schreef: do 10 oktober 2019, 14:37 We kijken er zondag even naar, dan kun je de volgende keer iig met een redelijke basisafstelling het bos in :-q
Vandaag de fiets afgesteld met Paul. Wat extra lucht in de achterdemper, stuur recht gezet, remmen verzet, zadel en dropper op maat gemaakt en heel veel informatie ontvangen van Paul. Bedankt. :-q

Vanmiddag Stadsbos013 nog maar eens gefietst. Genoten van de fiets en de route. Lag er stukken beter bij als donderdag.

Vanochtend kwam ik de fiets overigens zo tegen... Veel geluk gehad dat hij precies goed gevallen is. Nu opnieuw gemonteerd met wel goede pluggen en schroeven. :-{ :oops:

Afbeelding
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Da's geluk hebben, dat-ie niet beschadigd is!
Op een of andere manier is het altijd erger als een fiets beschadigd door omvallen, op de fietsendrager etc. dan wanneer de krassen door een val tijdens het rijden ontstaan. Beetje vreemd natuurlijk, maar zo voelt het voor mij wel...

Graag gedaan gisteren, als je nog met vragen of sleuteldingetjes zit weet je me te vinden.
En we gaan die route nog wel een keer samen rijden en vrees niet, de e-bike blijft dan thuis ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Mooie fiets!
Ik woon ook in Tilburg. Keertje samen fietsen?
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Canard schreef: ma 14 oktober 2019, 08:09 Mooie fiets!
Ik woon ook in Tilburg. Keertje samen fietsen?
Goed idee :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

ofv schreef: zo 13 oktober 2019, 18:52 Vanochtend kwam ik de fiets overigens zo tegen... Veel geluk gehad dat hij precies goed gevallen is. Nu opnieuw gemonteerd met wel goede pluggen en schroeven. :-{ :oops:
Goede reden om nu zwaar te gaan investeren in het lichter maken van je fiets :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Lars TB schreef: vr 18 oktober 2019, 09:53
ofv schreef: zo 13 oktober 2019, 18:52 Vanochtend kwam ik de fiets overigens zo tegen... Veel geluk gehad dat hij precies goed gevallen is. Nu opnieuw gemonteerd met wel goede pluggen en schroeven. :-{ :oops:
Goede reden om nu zwaar te gaan investeren in het lichter maken van je fiets :winkie:
:D :-q
Plaats reactie