NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bluebird
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 26 oktober 2010, 22:13
Mijn mountainbike: Bianchi Ethanol 27.1 SX

Excuus, ik had mijn complimenten anno 2019 natuurlijk genderneutraal moeten uiten! :lol: Maar, top gedaan dame! :-q
Same shit, different day :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

En wat voor dame!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Joepie LV weer bijna geheel open. Kunnen we er zondagochtend naar hartelust lesgeven 8) (we nemen aan dat de regen mee zal vallen..)

Is al ingepland wanneer het laatste stuk gereed komt?
Laatst gewijzigd door Jurriaan op do 31 oktober 2019, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Ja alleen vanaf lv 21 ongeveer voor de camping wordt je nog omgeleid naar de kuil.
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

En dieomleidng instort aan de 7lindenweg?
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Als je bedoelt : omleiding start aan de 7 lindeweg?
Ja na het elektriciteitahuisje linksaf.
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Autospellingscorrectie, zucht.


Loopt de laatste afsluiting vanaf de camping tot aan de7lindenweg.
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Idem, zucht :D

Ja
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

En wie de omleiding negeert zal in een hele diepe kuil rijden. Dus wees gewaarschuwd! Je zal in china uitkomen als je niet oppast
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

就是這樣
Jiùshì zhèyàng

:D
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Volgens mij waren ze vanochtend 12 steden en 13 ongelukken aan het opnemen bij de hoge vuursche?. Ik heb er 2 zien liggen vandaag gelukkig wel aanspreekbaar . Het is er ook goed glad nu met al die baggerbende. Ik laat deze route voorlopig even links liggen.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Grappig, ik kom er ook net vandaan en wilde juist posten dat het er prima bij ligt, de afwatering doet goed zijn werk. Ik heb niemand zien liggen maar het viel me wel op dat het niveau qua techniek niet heel hoog lag. Ik reed op HV een stukje achter iemand die zijn billen zo hard samenkneep dat de gel uit zijn zadel kwam :winkie:

Allemaal prima natuurlijk, gewoon rustig in je eigen tempo rijden en oefenen. Aan de omstandigheden lag het echt niet. Lekker gereden en imho is er geen reden om deze tracks links te laten liggen op dit moment, er is niet voor niets keihard aan gewerkt om ze beter bestand te maken tegen een beetje water. Van een 'baggerbende' is echt geen sprake, op een paar stukjes na zijn de trails hard en droog, je wordt vooral vies van de korte omleiding over het fietspad.
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Sabai schreef: zo 3 november 2019, 13:02 Volgens mij waren ze vanochtend 12 steden en 13 ongelukken aan het opnemen bij de hoge vuursche?. Ik heb er 2 zien liggen vandaag gelukkig wel aanspreekbaar . Het is er ook goed glad nu met al die baggerbende. Ik laat deze route voorlopig even links liggen.
Waar lagen ze precies, en waarom zijn ze gevallen?
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

George schreef: zo 3 november 2019, 13:15 Grappig, ik kom er ook net vandaan en wilde juist posten dat het er prima bij ligt, de afwatering doet goed zijn werk. Ik heb niemand zien liggen maar het viel me wel op dat het niveau qua techniek niet heel hoog lag. Ik reed op HV een stukje achter iemand die zijn billen zo hard samenkneep dat de gel uit zijn zadel kwam :winkie:

Allemaal prima natuurlijk, gewoon rustig in je eigen tempo rijden en oefenen. Aan de omstandigheden lag het echt niet. Lekker gereden en imho is er geen reden om deze tracks links te laten liggen op dit moment, er is niet voor niets keihard aan gewerkt om ze beter bestand te maken tegen een beetje water. Van een 'baggerbende' is echt geen sprake, op een paar stukjes na zijn de trails hard en droog, je wordt vooral vies van de korte omleiding over het fietspad.
Er zijn idd genoeg stukken droog .Maar ik houd gewoon niet zoveel van modder en daar ligt er genoeg van.
Plaats reactie