Springen oefenen met schansjes

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
dope-on-wheels
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1095
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 12:19
Mijn mountainbike: Hightower CC

BrianW schreef: di 5 november 2019, 08:31
Mark-V schreef: ma 4 november 2019, 22:23
Hockey Scheenbeschermers vd Decathlon werken prima. Heb ik best veel gebruikt met Trials ;)
Ik heb oude Nike scheenbeschermers van de voetballende buurman. Zo'n buurman heeft iedereen toch wel? :-)

Trouwens, als de Zoetermeerders een beetje willen springen, kan dat altijd Den Haag hè, het ligt er altijd lekker bij in de herfst/winter, tenzij t echt dagenlang regent.
bedoel je de middenberm?
want ik zoek zelf liever tafels of dropjes dan gigantische dubbels waar het met een do or die is :tong
liever wat laagdrempelig hehe
in memory of Joost http://www.progravity.nl ride in peace!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Dan ben je te lang niet geweest :-)
We hebben nu een lijn met wat kleinere jumps en eentje met grote. Het is continu werk in uitvoering, maar de kleine lijn is leuk om te rijden voor iedereen.
dope-on-wheels
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1095
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 12:19
Mijn mountainbike: Hightower CC

oh echt!? dat maakt me nieuwsgierig!
is het te doen met een 27,5 trail bike? ipv een kleine dirter?

zijn daar ergens fotos of filmpjes van trouwens?
in memory of Joost http://www.progravity.nl ride in peace!
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

BrianW schreef: di 5 november 2019, 08:31
Mark-V schreef: ma 4 november 2019, 22:23
Hockey Scheenbeschermers vd Decathlon werken prima. Heb ik best veel gebruikt met Trials ;)
Ik heb oude Nike scheenbeschermers van de voetballende buurman. Zo'n buurman heeft iedereen toch wel? :-)

Trouwens, als de Zoetermeerders een beetje willen springen, kan dat altijd Den Haag hè, het ligt er altijd lekker bij in de herfst/winter, tenzij t echt dagenlang regent.
Van voetbal zijn zacht toch?
Die ik heb zijn gewoon hard plastic, dus daar blijven je scherpe pinnen niet in haken....
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Wiel-Maat schreef: ma 4 november 2019, 21:40
MVMVML schreef: ma 4 november 2019, 17:04

Die van aliexpress van mij hebben het niet overleeft, dus die moet ik ook nog gaan regelen.
Tja niet alles van Ali is van de beste kwaliteit kennelijk dus...hoewel die body armour van jou er nog best goed uit zag. Maar ik ga voor die beschermers maar es bij de grote online aanbieders shoppen.
Die armour is best ok. Maar die knie/scheenbeschermers voelden gelijk al rammelig aan. In Haarlem zit een goed winkeltje waar ze de goede merken hebben liggen, ik ga daar maar eens kijken als ik in de buurt ben.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

BrianW schreef: di 5 november 2019, 08:41 Dan ben je te lang niet geweest :-)
We hebben nu een lijn met wat kleinere jumps en eentje met grote. Het is continu werk in uitvoering, maar de kleine lijn is leuk om te rijden voor iedereen.
Is dat achter Madurodam?
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

De kleinere jumps wel ;)
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

MVMVML schreef: di 5 november 2019, 09:35
Wiel-Maat schreef: ma 4 november 2019, 21:40

Tja niet alles van Ali is van de beste kwaliteit kennelijk dus...hoewel die body armour van jou er nog best goed uit zag. Maar ik ga voor die beschermers maar es bij de grote online aanbieders shoppen.
Die armour is best ok. Maar die knie/scheenbeschermers voelden gelijk al rammelig aan. In Haarlem zit een goed winkeltje waar ze de goede merken hebben liggen, ik ga daar maar eens kijken als ik in de buurt ben.
...ik las hier net dat de Decathlon exemplaren ook wel goed te doen zijn. ;)

Ik ben sowieso wel benieuwd naar die winkel van ze in Den Haag, nog nooit geweest dus nu een reden om er eens te gaan kijken. Toch ook wel prettig om een artikel weer eens in handen te hebben ipv online te bestellen en maar moeten afwachten hoe het product uiteindelijk is.
Gebruikersavatar
D5R
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 154
Lid geworden op: do 30 september 2010, 14:24
Mijn mountainbike: Rood, Zwart en Zilver.

MacReal schreef: ma 4 november 2019, 15:58 Ziet er gezellig uit :bier:

Van het voorjaar in de herhaling? :winkie:
Nice ben ik graag van de partij.
Voelt altijd goed airtime..
Geen commentaar...
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Wiel-Maat schreef: di 5 november 2019, 11:00
MVMVML schreef: di 5 november 2019, 09:35
Die armour is best ok. Maar die knie/scheenbeschermers voelden gelijk al rammelig aan. In Haarlem zit een goed winkeltje waar ze de goede merken hebben liggen, ik ga daar maar eens kijken als ik in de buurt ben.
...ik las hier net dat de Decathlon exemplaren ook wel goed te doen zijn. ;)

Ik ben sowieso wel benieuwd naar die winkel van ze in Den Haag, nog nooit geweest dus nu een reden om er eens te gaan kijken. Toch ook wel prettig om een artikel weer eens in handen te hebben ipv online te bestellen en maar moeten afwachten hoe het product uiteindelijk is.

Decathlon Den Haag zou ik niet voor omrijden. Is een erg kleine winkel vergeleken bij andere, en een een beetje rommelig. Kan je beter naar zo'n megasuperjumbo Decathlon gaan elders in het land, waar je buiten ook kunt basketballen en skaten en in 20-persoonstenten kunt chillen.

Ik heb het inderdaad over de Middenberm (op google maps 'bikepark middenberm', lol). Er rijden allerlei mensen op allerlei fietsen daar. Boys die het echt kunnen doen alles met welke fiets dan ook, maar voor de grote dubbels boven is het echt moeilijk snelheid maken voor de gewone burger. Ik durf ze iig niet. We hebben nu beneden ook twee grote houten schansen, maar die vind ik ook best wel sketch. De rechterlijn is leuk, met twee lijnkeuzes. Zitten tabletjes in, kombochtjes, grote/lange table met drie take-offs, kleine stepdown en mini-gap de pumptrack in. Het is geen Spaarnwoude, maar je kunt je er zeker een paar uur vermaken, en het is ook niet zo ver lopen omhoog :-D

Zou leuk zijn als er wat meer lui komen, zodat mensen doorkrijgen dat het geen hondenuitlaat/trailrunningbaan is :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

We gaan zeker binnenkort daar ff heen. Is tien minuten rijden voor mij😋
dope-on-wheels
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1095
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 12:19
Mijn mountainbike: Hightower CC

ik zeg, meeting organiseren? :bier:
in memory of Joost http://www.progravity.nl ride in peace!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

BrianW schreef: di 5 november 2019, 13:51
Wiel-Maat schreef: di 5 november 2019, 11:00

...ik las hier net dat de Decathlon exemplaren ook wel goed te doen zijn. ;)

Ik ben sowieso wel benieuwd naar die winkel van ze in Den Haag, nog nooit geweest dus nu een reden om er eens te gaan kijken. Toch ook wel prettig om een artikel weer eens in handen te hebben ipv online te bestellen en maar moeten afwachten hoe het product uiteindelijk is.

Decathlon Den Haag zou ik niet voor omrijden. Is een erg kleine winkel vergeleken bij andere, en een een beetje rommelig. Kan je beter naar zo'n megasuperjumbo Decathlon gaan elders in het land, waar je buiten ook kunt basketballen en skaten en in 20-persoonstenten kunt chillen.

Mwah...ik was ook niet van plan het gehele assortiment van de grotere Decathlon te gaan bekijken dus voor zo'n item als scheenbeschermer zou ik er nog wel heen kunnen gaan lijkt me. En echt omrijden is het nou ook weer niet vanuit waar ik woon. Maar op zich goed te weten dat ik niet hoef te verwachten om daar tussendoor nog ff in een 20-persoonstent te kunnen chillen. :D

Maar goed, het dreigt hiermee off topic te raken... 8)
Thomas_mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 229
Lid geworden op: di 24 mei 2011, 10:10

Middenberm meeting ben ik zeker bij! :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

dope-on-wheels schreef: di 5 november 2019, 14:09 ik zeg, meeting organiseren? :bier:
:winkie: :-q
Plaats reactie