Springen oefenen met schansjes

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Thomas_mtb schreef: wo 6 november 2019, 00:36 Middenberm meeting ben ik zeker bij! :-q
:D ...alleen die term sluit er al naadloos bij aan: Middenberm Meeting van Mountainbiken voor Mannen van Middelbare Leeftijd. :wink:

Mijn interesse is iig ook gewekt. 8)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Even helpen met de nicknames weer jongens, zodat ik het niet meer door elkaar gooi. :-{ :winkie:

Ik ben Raymond (had het gele shirt aan zondag).
Thomas_mtb is Thomas (met de blauwe hele dikke Trek fiets).
Mark V was Mark, die de 2 andere schansen opzette.
dope-on-wheels
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1095
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 12:19
Mijn mountainbike: Hightower CC

ik ben hajo.
trek remedy (grijs met wat groen)
zwarte Poc helm
evoc tas.
zwarte outfit (blauwe regenjas aan het begin)
:bier:
in memory of Joost http://www.progravity.nl ride in peace!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

dope-on-wheels schreef: wo 6 november 2019, 11:50 ik ben hajo.
trek remedy (grijs met wat groen)
zwarte Poc helm
evoc tas.
zwarte outfit (blauwe regenjas aan het begin)
:bier:
Ja precies. Vrouw en kind kwamen ook nog even spieken :winkie:
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

...en ik ben Marco. Degene met de Polygon hardtail, en ook degene die de volgende keer beter scheenbeschermers kan meenemen. :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Wiel-Maat schreef: wo 6 november 2019, 12:29 ...en ik ben Marco. Degene met de Polygon hardtail, en ook degene die de volgende keer beter scheenbeschermers kan meenemen. :winkie:
Haha ja jij ging pal na Hicham vd pedalen af :winkie: :bier:
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

MVMVML schreef: wo 6 november 2019, 12:36
Wiel-Maat schreef: wo 6 november 2019, 12:29 ...en ik ben Marco. Degene met de Polygon hardtail, en ook degene die de volgende keer beter scheenbeschermers kan meenemen. :winkie:
Haha ja jij ging pal na Hicham vd pedalen af :winkie: :bier:
Ja wij zaten in hetzelfde schuitje idd. Alleen bij mij bloedde het nog iets meer geloof ik. :D

Maar het viel gelukkig mee....er waren geen hechtingen nodig, zoals ik in Zaltbommel wel een keer had na een flink hoge drop-off. :-{
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Wiel-Maat schreef: wo 6 november 2019, 12:55
MVMVML schreef: wo 6 november 2019, 12:36
Haha ja jij ging pal na Hicham vd pedalen af :winkie: :bier:
Ja wij zaten in hetzelfde schuitje idd. Alleen bij mij bloedde het nog iets meer geloof ik. :D

Maar het viel gelukkig mee....er waren geen hechtingen nodig, zoals ik in Zaltbommel wel een keer had na een flink hoge drop-off. :-{
Hoe zit het ook al weer met die ezels? :bier: :kiss: :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Lars TB schreef: wo 6 november 2019, 20:57
Wiel-Maat schreef: wo 6 november 2019, 12:55

Ja wij zaten in hetzelfde schuitje idd. Alleen bij mij bloedde het nog iets meer geloof ik. :D

Maar het viel gelukkig mee....er waren geen hechtingen nodig, zoals ik in Zaltbommel wel een keer had na een flink hoge drop-off. :-{
Hoe zit het ook al weer met die ezels? :bier: :kiss: :winkie:
Jajaja ik dacht na die post nog, zal ik hem editen en er zoiets bij zetten maar deed dat toch niet...en gelukkig ben jij er dan ook nog. ;)

Ik had zoiets van ach die paar schansen dat moet toch zonder kunnen maar ik had het kunnen weten. :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Wiel-Maat schreef: wo 6 november 2019, 21:03
Lars TB schreef: wo 6 november 2019, 20:57

Hoe zit het ook al weer met die ezels? :bier: :kiss: :winkie:
Jajaja ik dacht na die post nog, zal ik hem editen en er zoiets bij zetten maar deed dat toch niet...en gelukkig ben jij er dan ook nog. ;)

Ik had zoiets van ach die paar schansen dat moet toch zonder kunnen maar ik had het kunnen weten. :winkie:
Het spreekwoord zegt niets over drie keer. Dus ik zou gewoon weer zonder scheenbeschermers komen :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Lars TB schreef: wo 6 november 2019, 21:09
Wiel-Maat schreef: wo 6 november 2019, 21:03
Jajaja ik dacht na die post nog, zal ik hem editen en er zoiets bij zetten maar deed dat toch niet...en gelukkig ben jij er dan ook nog. ;)

Ik had zoiets van ach die paar schansen dat moet toch zonder kunnen maar ik had het kunnen weten. :winkie:
Het spreekwoord zegt niets over drie keer. Dus ik zou gewoon weer zonder scheenbeschermers komen :-q
:lol:
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik ben niet zo van 't meetings organiseren, maar ik ga zondagochtend even 'springen oefenen met schansjes' bij de Middenberm, dus voel je welkom. :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

BrianW schreef: do 7 november 2019, 11:49 Ik ben niet zo van 't meetings organiseren, maar ik ga zondagochtend even 'springen oefenen met schansjes' bij de Middenberm, dus voel je welkom. :-q
Heb je nog gesprongen?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Jazeker. Het was zowaar druk. Aantal vaders met mini shredders, een aantal tieners erbij en wat lui van de vaste crew. Was heel gezellig. Zomers weer ook.

Ik heb door betere rijders te volgen eindelijk een grote jump gecleared waar ik al heel lang tegenaan zat te hikken. Een table van 2 meter hoog en ongeveer 2 meter lang van einde lip naar begin landing. Ik durfde nooit 'door te springen' naar de landing omdat ik bang was dat een case redelijk fataal zou zijn. Dat bleek mee te vallen en uiteindelijk lukte hij. Ook nog een drop gedaan die ik wel kon maar waar ik mezelf voor had bang gemaakt. Helaas geen video voor insta :lol:
En het lukt me nu ook om wat kleinere jumps meer op techniek dan op snelheid te doen op de fully. (M'n dirtjumper wacht even op wat onderdelen)
Al met al redelijk stoked over de sessie en hoe de baan er bij lag. Ik kwam er bijna elka dag de boel netjes houden, maar de laatste maanden door drukte een beetje afwezig geweest.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

BrianW schreef: ma 11 november 2019, 07:00 Jazeker. Het was zowaar druk. Aantal vaders met mini shredders, een aantal tieners erbij en wat lui van de vaste crew. Was heel gezellig. Zomers weer ook.

Ik heb door betere rijders te volgen eindelijk een grote jump gecleared waar ik al heel lang tegenaan zat te hikken. Een table van 2 meter hoog en ongeveer 2 meter lang van einde lip naar begin landing. Ik durfde nooit 'door te springen' naar de landing omdat ik bang was dat een case redelijk fataal zou zijn. Dat bleek mee te vallen en uiteindelijk lukte hij. Ook nog een drop gedaan die ik wel kon maar waar ik mezelf voor had bang gemaakt. Helaas geen video voor insta :lol:
En het lukt me nu ook om wat kleinere jumps meer op techniek dan op snelheid te doen op de fully. (M'n dirtjumper wacht even op wat onderdelen)
Al met al redelijk stoked over de sessie en hoe de baan er bij lag. Ik kwam er bijna elka dag de boel netjes houden, maar de laatste maanden door drukte een beetje afwezig geweest.
"if it's not on video, it didn't happen" :winkie:



Maar, lekker bezig! :-q
Plaats reactie