Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

Vanochtend was het weer lekker treintje rijden, je merkt dat zandvoort en spaarnwoude dicht zijn!
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Er ging een toertocht over het parcours. Vandaar. Maar man man man man, wat heb ik mij weer zitten te verbazen over het niveau. Zijn wij nou zo goed of hun nou zo slecht? :~
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

chrisscross schreef: zo 3 november 2019, 19:47 Er ging een toertocht over het parcours. Vandaar. Maar man man man man, wat heb ik mij weer zitten te verbazen over het niveau. Zijn wij nou zo goed of hun nou zo slecht? :~
Dat vraag ik mij ook weleens af :-{
Ik ben technisch ook niet de beste, maar als je bijv. niet eens weet dat het beter is om te staan in de afdalingen...
Denk dat sommige mensen geen gevoel met de fiets hebben ofzo, kan me verder ook niks bedenken.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ik ben laatst nog achter een trainer/gids aangehobbeld die bleeft zitten. Daar wordt het natuurlijk ook niet veel beter van. (Daar is een fully niet voor)
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Er komen meer en meer mensen op de MTB naar de parcoursen. Mountainbiken wordt een breedtesport. Relatief gezien gaat mijn niveau daardoor met sprongen omhoog, ik denk dat ik zowel bij de beste als de snelste 10% zit inmiddels en daar hoefde ik geen r**t voor te doen :P
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik blijf op Schoorl ook vaak zitten.
Vooral als ik een jonko aan t draaien ben.
Maar ook als ik ff zit te appen.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

bert l. schreef: zo 3 november 2019, 21:20 Er komen meer en meer mensen op de MTB naar de parcoursen. Mountainbiken wordt een breedtesport. Relatief gezien gaat mijn niveau daardoor met sprongen omhoog, ik denk dat ik zowel bij de beste als de snelste 10% zit inmiddels en daar hoefde ik geen r**t voor te doen :P
:lol: Herkenbaar.
Ik ben ook wel een man van de PR's en mezelf willen verbeteren. In het weekend hoef je daar nu eigenlijk niet meer aan te beginnen. Dan maar een kijken of ik af en toe door de weeks tussen de werkuurtjes door het parcours op kan.
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Trouwens, de nieuwe picknick tafel bij de kuil staat daar heel mooi. Gisteren mooi een kwartiertje zitten kijken naar de toertocht helden die voorbij kwamen. :-q
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

chrisscross schreef: ma 4 november 2019, 08:43
bert l. schreef: zo 3 november 2019, 21:20 Er komen meer en meer mensen op de MTB naar de parcoursen. Mountainbiken wordt een breedtesport. Relatief gezien gaat mijn niveau daardoor met sprongen omhoog, ik denk dat ik zowel bij de beste als de snelste 10% zit inmiddels en daar hoefde ik geen r**t voor te doen :P
:lol: Herkenbaar.
Ik ben ook wel een man van de PR's en mezelf willen verbeteren. In het weekend hoef je daar nu eigenlijk niet meer aan te beginnen. Dan maar een kijken of ik af en toe door de weeks tussen de werkuurtjes door het parcours op kan.
Zaterdag en zondag middag (na 15:30/16:00) is het altijd erg rustig.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1302
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

chrisscross schreef: ma 4 november 2019, 08:47 Trouwens, de nieuwe picknick tafel bij de kuil staat daar heel mooi. Gisteren mooi een kwartiertje zitten kijken naar de toertocht helden die voorbij kwamen. :-q
Huh??? Meestal slaan die vreselijk uitdagende toertochten De Nok over..........ivm joostmagwetenwat;-)

dussssssss©
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

yo-eddy schreef: ma 4 november 2019, 08:54
chrisscross schreef: ma 4 november 2019, 08:43

:lol: Herkenbaar.
Ik ben ook wel een man van de PR's en mezelf willen verbeteren. In het weekend hoef je daar nu eigenlijk niet meer aan te beginnen. Dan maar een kijken of ik af en toe door de weeks tussen de werkuurtjes door het parcours op kan.
Zaterdag en zondag middag (na 15:30/16:00) is het altijd erg rustig.
Thanks voor de tip!
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

BOSS schreef: ma 4 november 2019, 11:24
chrisscross schreef: ma 4 november 2019, 08:47 Trouwens, de nieuwe picknick tafel bij de kuil staat daar heel mooi. Gisteren mooi een kwartiertje zitten kijken naar de toertocht helden die voorbij kwamen. :-q
Huh??? Meestal slaan die vreselijk uitdagende toertochten De Nok over..........ivm joostmagwetenwat;-)

dussssssss©
Was goed dat HH daar toen niet was ivm geluidsoverlast van alle piepende remmen over het Halvordspaadje. :lol:
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

Tip voor de mannen die 's avonds tegen de richting in rijden: stop of ga even aan de kant als je in een afdaling zit voor mtb-ers die de juiste richting op rijden... Mtb-lichten zijn tegenwoordig behoorlijk verblindend namelijk (understatement).
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Lijkt me niet meer dan logisch....
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

boldrides schreef: do 7 november 2019, 09:18 Tip voor de mannen die 's avonds tegen de richting in rijden: stop of ga even aan de kant als je in een afdaling zit voor mtb-ers die de juiste richting op rijden... Mtb-lichten zijn tegenwoordig behoorlijk verblindend namelijk (understatement).
De regel is toch dat je in het donker tegen de richting in rijdt?

Maar, geniet er nog maar van, ik verwacht binnen een jaar een verbod op nightbiken in Schoorl
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie