Spinder Colibri

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Dirty Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: za 13 december 2008, 18:47
Mijn mountainbike: Cannondale f800sl, ,Klein attitude, Ventana El Chiquillo
Contacteer:

Heeft iemand nog een Spinder Colibri onder een laag stof in de schuur liggen?
Voor het sporadisch gebruik van een fietsen drager wil ik er niet de hoofdprijs voor betalen :winkie:
mijn Klein is groot genoeg
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb er wel één maar niet in de schuur en ook niet onder een laag stof :lol:

Ik heb hem recent en min of meer toevallig gevonden op MP, ik was eigenlijk op zoek naar een Hawk oid. om die aan te passen naar een solo drager (zagen, slijpen en lassen dus). Ik heb een drager voor drie fietsen die ik regelmatig gebruik maar als ik alleen ga vind ik die te zwaar en onhandig om uit de kelder te slepen. De colibri is minimaal en licht en verblijft dus meestal in de achterbak. Handig ding, hoop dat je er eentje kunt vinden :-q
Dirty Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: za 13 december 2008, 18:47
Mijn mountainbike: Cannondale f800sl, ,Klein attitude, Ventana El Chiquillo
Contacteer:

George schreef: za 9 november 2019, 15:38 Ik heb er wel één maar niet in de schuur en ook niet onder een laag stof :lol:

Ik heb hem recent en min of meer toevallig gevonden op MP, ik was eigenlijk op zoek naar een Hawk oid. om die aan te passen naar een solo drager (zagen, slijpen en lassen dus). Ik heb een drager voor drie fietsen die ik regelmatig gebruik maar als ik alleen ga vind ik die te zwaar en onhandig om uit de kelder te slepen. De colibri is minimaal en licht en verblijft dus meestal in de achterbak. Handig ding, hoop dat je er eentje kunt vinden :-q
Een hawk of falcon is tweedehands genoeg aanbod van en vaak nog goedkoper dan een colibri. De compactheid en het gewicht zijn bij mij ook de drijfveren voor de zoektocht. De nieuwprijs was destijds niet zo hoog, en ik weet ook niet waarom ze niet meer geproduceerd worden. Ik heb geduld :wink:
mijn Klein is groot genoeg
Dirty Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: za 13 december 2008, 18:47
Mijn mountainbike: Cannondale f800sl, ,Klein attitude, Ventana El Chiquillo
Contacteer:

Nu veel mensen door de omstandigheden met de voorjaars schoonmaak/ opruiming bezig zijn probeer ik het nog een keer
mijn Klein is groot genoeg
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3239
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Hier nog wel een hawk in de aanbieding.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Dirty Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: za 13 december 2008, 18:47
Mijn mountainbike: Cannondale f800sl, ,Klein attitude, Ventana El Chiquillo
Contacteer:

tiewrap schreef: za 21 maart 2020, 16:07 Hier nog wel een hawk in de aanbieding.
Bedankt voor het aanbod maar heb ook al een Falcon "in de weg" liggen :)
mijn Klein is groot genoeg
Plaats reactie