10-11-2019 ATB Tocht Zeeland

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Zondag 10 november 2019 organiseert WSC-Zeeland voor de 35-ste keer een veldtoertocht door de bossen van de Maashorst in de omgeving van Zeeland en Uden. Onze parkoersbouwers hebben speciaal voor deze jubileum editie mooie stukken uit de vaste ATB route gecombineerd met prachtige paadjes die alleen tijdens deze tocht beschikbaar zijn voor ATB-ers. We zijn erin geslaagd om weer meer mooie single track paden in de route op te nemen, maar er zijn ook paden waar meer ruimte is om elkaar te passeren (indien nodig). De routes van 32, 42 en 52 km zullen voor het eerst worden uitgezet met pijlen.

Op de pauzeplaats worden de deelnemers voorzien van thee, sportdrank en peperkoek. Ben van Tienen rijwielen staat hier met een mecanicien klaar voor pechvogels.

Vertrek vanaf 8.30 tot 9.30 uur vanaf Camping ‘De Heische Tip’ Straatsven 4, 5411 RS Zeeland
Inschrijven kan met Scan &Go (voor leden met een NTFU), of met een inschrijfkaart en kost 5 euro. NTFU leden krijgen op vertoon van hun pasje 1 euro korting.
Er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Tevens is er voldoende douche en kleedruimte voorhanden en kan de fiets ter plekke worden schoon gespoten. E.H.B.O. is aanwezig zowel bij de startplaats als bij de pauzeplaats

(bron: www.wsc-zeeland.nl)
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Mooie tocht met wat nieuwe stukken maar ik ben wel verkeerd gereden. Ik zie op Strava wel waar het mis is gegaan. Veel mensen kwamen vertwijfeld bij de finish: zijn we er nu al?
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Het was inderdaad een leuke tocht maar ik miste toch een aantal kilometers aan het einde. Ook zijn wij met ons groepje een aantal keer verkeerd gereden omdat de pijlen op een onoverzichtelijk plekje hingen.
TonnyR
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 22 februari 2014, 17:46

Was zeker een mooie tocht, veel nieuwe paadjes waar ik nog nooit geweest was, pijlen waren soms moeilijk te zien, maar dat kwam ook door de laag staande zon, ( wees blij dat ie scheen😄) maar dankzij de gpx in mijn navi geen problemen gehad met de route te volgen
Plaats reactie