RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr. Goodkat
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 28 augustus 2019, 09:59
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Ik heb me ook proberen in te schrijven voor de RCZ nieuwsbrief. Bevestiging ontvangen, maar daarna geen enkele nieuwsbrief. Nu had ik hier ergens gelezen dat je toch dagelijks een nb zou ontvangen. Klopt dat?
Trek Fuel EX8 2019
Trek Checkpoint SL5 2020

-Ride long and prosper 🖖-
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Ik krijg er zelfs twee en dan ook nog twee keer per dag.. :-{ Een Franse en Engelse, maar afmelden ho maar.. :roll: (al tig keer geprobeerd)
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Herkenbaar. Ik kreeg eerst ook geen nieuwsbrief na aanmelding, die kwam pas na verloop van tijd. En bij mij ook twee per dag, in het Engels en in het Frans.
modder zuigt!
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

Vandaag 20% extra korting! Wie besteld er mijn doppen mee?
https://www.rczbikeshop.com/en_ue2/dt-s ... 4463s.html
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Mark-xt schreef: zo 27 oktober 2019, 14:45 Herkenbaar. Ik kreeg eerst ook geen nieuwsbrief na aanmelding, die kwam pas na verloop van tijd. En bij mij ook twee per dag, in het Engels en in het Frans.
Bij mijn account staat dat ik geen nieuwsbrieven krijg, maar krijg ze toch elke dag. Het blijft toch een beetje 'houtje touwtje' organisatie. Mijn dropper met 14 dagen levertijd heeft al 2 maanden de status "en cours", dus nog niet eens verstuurd...

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Mijn terug gestuurde vork ligt er ook al 2 weken, maar geld terugstorten ho maar.... Heb er een paar keer contact over gehad en het enige dat ik te horen krijg is dat ze het laten weten als ze hem gaan behandelen. Vork is hier uit de doos gehaald, meteen gezien dat het een ebike vork was ipv de verwachte normale 34, en dus weer terug in de doos gegaan. Lijkt me niet heel ingewikkeld.. :-{
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Afgelopen maandagochtend een vork in de actie gekocht, vanmiddag afgeleverd. Puik werk. :-q
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

marcomtb1972 schreef: vr 8 november 2019, 19:49 Afgelopen maandagochtend een vork in de actie gekocht, vanmiddag afgeleverd. Puik werk. :-q
Die 29 Revalation?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Die ebike vork van Michiel?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

No, haha.
Het is een 140mm 27.5 Manitou Mattoc 34mm stantions Boost 2018, kan zelfs naar 160 mm gezet als ik goed gelezen heb.
Voor € 91 een leuke vork om m'n oude 140mm fox 32 in me spectral te vervangen.
Clearance met 2.6 is prima, vanavond ff kijken of ik er ook een 2.8 in krijg. ( past, Li + Re 7 mm, boven 9 mm )
Er zat volgens mij ook een spatbordje bij :-q
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Na toch wel enige twijfel een eerste bestelling geplaatst bij deze webshop. Tot nu toe niet echt positief te noemen.

Verzendkosten worden volgens mij staand vrije hand, oftewel uit de losse pols, berekend.
Losse demper verzenden kost 13,99
Een los one-up tandwiel 12,99
Een compleet frame 11.99 !!!!

Daarnaast, wat anderen ook aangaven, krijg je een mail dat het item verpakt en onderweg is maar UPS weet nog van niets. Bij tracking zie je alleen dat er een etiket is aangemaakt voor het pakket.
Blijkbaar willen ze in Luxemburg de schone schijn ophouden dat ze vlotjes verzenden maar de werkelijkheid is anders.

Overigens, in de mails die je van ze krijgt staat een link waarmee je kunt inloggen bij rcz maar dan wordt je dus door gelinkt naar een niet bestaande pagina die eindigt op co.uk.
Dat komt bij mij ook alles behalve betrouwbaar over.

Zal me benieuwen wat er van mijn bestelling terecht komt.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Hier het zelfde verhaal, snel DHL melding gaat iets later op transport kwam gewoon netjes aan.

Duurt iets langer als bij de grote webshops.
Maar ja voor die prijs ga ik niet klagen, zelfs met iets hogere verzendkosten zeer scherpe prijs. (belachelijk laag eigelijk)
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Eerdere bestellingen gingen meestal vrij vlot(2 weken) maar ik wacht nu ook al meer dan 3 weken op een stuur dat er binnen 20 dagen zou moeten zijn.
Ik wacht nog even af want tot nu toe kwamen ze hun beloften altijd na, hoewel dus nooit echt snel.
Stefan_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 17:21
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Expert 2007

Duurt inderdaad erg lang voordat je spullen binnen komen. Vorige week maandag iets besteld, moet nu nog worden verzonden. Op zich reageren ze redelijk vlot (lees: dezelfde dag) op e-mails. We zullen wel zien wanneer het binnen komt.

Flexibel zijn ze overigens ook niet. Ik schreef als het pakketje er dan toch nog staat, druk er dan ff een zadelpen bij. Dat was allemaal te moeilijk, moest apart. Dus zadelpen van 5,99 + 13,99 verzendkosten. Laat maar dan.
Stefan_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 17:21
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Expert 2007

Het begint ondertussen wel frustrerend te worden. Afgelopen donderdag een verzendlabel aangemaakt (kreeg mail van UPS) maar het pakket ligt blijkbaar nog steeds in Luxemburg, moet nog afgehaald worden.
Plaats reactie