Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

:lol:
Ik vind het toch altijd wel lekker, een muziekje onder de bandenspoorgeluiden.

Maarre... in het 2e stukje zat geen muziekje he?

Misschien moet ik de muziek dan maar eens skippen? :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mario070 schreef: do 7 november 2019, 22:20 :(( ik had ook graag ook iets gezien :roll:
Er komt sowieso iets vandaag. Want de verborgen bostrails van Ferme Libert mogen best gezien worden. :wink:
Om een uur of 12/1 wordt hij weer vrijgegeven (tijdelijk) totdat Kraantje en co reageren en daarna wordt hij dan of permanent vrijgegeven of permanent geblokt.

En op dit moment draait er een versie met 6% snellere muziekstukjes, dan schijnt YT het niet te herkennen. :winkie:

De originele videobestanden had ik al weggedaan om er andere/geen muziek onder te doen en vreemd genoeg krijg ik ze ook niet terug met een recovery-programma, noch op de SD kaart van de GoPro, noch op de externe harde schijf waar ik die bestanden altijd op bewaar. :-{
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MVMVML schreef: vr 8 november 2019, 09:51 vreemd genoeg krijg ik ze ook niet terug met een recovery-programma, noch op de SD kaart van de GoPro, noch op de externe harde schijf waar ik die bestanden altijd op bewaar. :-{
Wat een ellende, je moet er weer heen :winkie: :bier: :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

yo-eddy schreef: vr 8 november 2019, 14:07
MVMVML schreef: vr 8 november 2019, 09:51 vreemd genoeg krijg ik ze ook niet terug met een recovery-programma, noch op de SD kaart van de GoPro, noch op de externe harde schijf waar ik die bestanden altijd op bewaar. :-{
Wat een ellende, je moet er weer heen :winkie: :bier: :-q
Kijk. Geregeld! :D 8) :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Nou YouTube en co houden zich ook niet aan hun afspraken om te deblokkeren na 48 uur, dus we hebben dat baggerliedje maar in zijn geheel verwijderd. Kijken hoe lang het duurt voordat deze weg is, dus bekijk hem snel nu het nog kan! :winkie:

Afbeelding

https://youtu.be/6Qo8ZfSntVE
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Gedaan! Die trails zien er stukken leuker uit dan dat open stuk, nu wil ik ook! :D
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Bokmaaa schreef: vr 8 november 2019, 16:10 Gedaan! Die trails zien er stukken leuker uit dan dat open stuk, nu wil ik ook! :D
Die bostrails zijn idd leuk en we hebben ze volgens mij nog steeds niet allemaal gehad, want hoe wij reden kwamen wij niet bij de roadgap uit volgens mij. Dat is tegelijk het lastige maar ook het leuke van daar: het is allemaal niet zo vast gelegd dus je kan rijden hoe je wilt.

En in combinatie met de open stukken, is het best een gaaf park.

En die lift, ok, dat is even wennen, maar deze tweede keer heb ik er geen enkele keer mee gefaald. :bier:
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Mini clipje met wat trials liefde :) Nieuwe fiets, gapje proberen van net iets langer dan mijn fiets (ongeveer 1,80 m), vond ik altijd lastig. Maar 26" wielen gapt wonderbaarlijk makkelijk!

https://www.pinkbike.com/video/508874/
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ziet er goed uit! :-q
Jaloers op je techniek.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

DaanJ schreef: wo 20 november 2019, 17:27 Mini clipje met wat trials liefde :) Nieuwe fiets, gapje proberen van net iets langer dan mijn fiets (ongeveer 1,80 m), vond ik altijd lastig. Maar 26" wielen gapt wonderbaarlijk makkelijk!

https://www.pinkbike.com/video/508874/
Nice!!! Leuk fietsje ook! Wilde ik ook kopen, maar uiteindelijk toch besloten om voor de Fourplay pro te gaan, en die komt morgen eindelijk binnen, dus dan ga ik dit ook maar s oefenen! :-q
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Tnx mannen! Ik wou dat die techniek van me zich wat sneller ontwikkelde Jamis, met de jaren gaat dat steeds langzamer, maar daarom wel blij verrast hoe moeiteloos deze gap ging. Snel maar andersom van laag naar hoog proberen nu ik de smaak te pakken heb :)

Vet Mark, van Tartybikes ook? Fourplay vond ik ook erg lekker rijden, ook over getwijfeld, maar ben zelf wat meer van de trials dan de street, dus op 26" gegokt. Wel echt jammer dat je helemaal aan de andere kant van het land woont, mis node riding buddies hier, zou leuk zijn als we een keer samen op pad konden.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

DaanJ schreef: wo 20 november 2019, 17:27 Mini clipje met wat trials liefde :) Nieuwe fiets, gapje proberen van net iets langer dan mijn fiets (ongeveer 1,80 m), vond ik altijd lastig. Maar 26" wielen gapt wonderbaarlijk makkelijk!

https://www.pinkbike.com/video/508874/
:bier: goed bezig
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

DaanJ schreef: wo 20 november 2019, 20:15 Tnx mannen! Ik wou dat die techniek van me zich wat sneller ontwikkelde Jamis, met de jaren gaat dat steeds langzamer, maar daarom wel blij verrast hoe moeiteloos deze gap ging. Snel maar andersom van laag naar hoog proberen nu ik de smaak te pakken heb :)

Vet Mark, van Tartybikes ook? Fourplay vond ik ook erg lekker rijden, ook over getwijfeld, maar ben zelf wat meer van de trials dan de street, dus op 26" gegokt. Wel echt jammer dat je helemaal aan de andere kant van het land woont, mis node riding buddies hier, zou leuk zijn als we een keer samen op pad konden.
Yep, van tarty! Helaas hadden ze het erg druk momenteel (11 wachtenden voor me) dus de normale uitlevertijd van 2-3 dagen werd 2 weken.
Nog even getwijfeld om de Fourplay team te halen ook, maar die vond ik toch net iets te duur. Dus de Fourplay Pro met Hope V3 Trial zone remmen en Danny M. banden (één van de redenen waarom ik toch voor 24 ben gegaan ;) )

Als ik wat meer geoefend heb kom ik wel een keer die kant uit ;)
Gebruikersavatar
Feel Free MTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 11 oktober 2019, 11:37
Contacteer:

Hey Bikers,

Mijn twee nieuwe filmpjes staan weer op YouTube. Laat eens weten in de reacties op mijn kanaal wat jullie ervan vinden. :-D

Goedkoop Gereedschap en Gopro Gadgets voor je Mountainbike https://youtu.be/JAt7gY_Yl84

en

MTB Skills | Psychologie van Jumps op je Mountainbike https://youtu.be/Ft-wmzz-jG4
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Mark-V schreef: wo 20 november 2019, 20:57 Yep, van tarty! Helaas hadden ze het erg druk momenteel (11 wachtenden voor me) dus de normale uitlevertijd van 2-3 dagen werd 2 weken.
Nog even getwijfeld om de Fourplay team te halen ook, maar die vond ik toch net iets te duur. Dus de Fourplay Pro met Hope V3 Trial zone remmen en Danny M. banden (één van de redenen waarom ik toch voor 24 ben gegaan ;) )
Ik vind die complete builds sowieso wat aan de prijs moet ik zeggen. Wel bizarre wachttijd, meestal zijn ze erg snel. Anyway, wordt een mooie bike, en die Hope remmen was ik meer over te spreken dan de Magura's die ik nu heb, qua geluid vooral, superstil. Goede keus :) Ik word hier ondertussen af en toe flink gek met pads die net wat los zitten en knallen als een gek, klinkt alsof er constant van alles afbreekt.
Mark-V schreef: wo 20 november 2019, 20:57 Als ik wat meer geoefend heb kom ik wel een keer die kant uit ;)
Ok dan, hou ik je aan :-q Zie je filmpjes hier tegemoet!
Plaats reactie