BOTY 2019 ; op naar BOTY 2020 , veranderingen of niet ?

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Snelle Buffer schreef: di 17 december 2019, 20:48
Ad58 schreef: di 17 december 2019, 20:46 En gestemd! Bedankt nog allemaal voor de steekpenningen.... :-q
Aha mooi dat ik dit weet van die steekpenningen :o

Subjectieve mening voor Ad58 , of ......

:bier:
Ik heb ze wél aangenomen, maar laat me natuurlijk niet beïnvloeden! :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Vroeger mocht je nog 1 overall favoriet aangeven. Die zat natuurlijk meestal in Cat. Zelfbouw. Voor mij is het dit jaar makkelijk. Hoewel ik het verhaal achter en de afmontage op fiets A het best vind en fiets B het mooist gespoten gaan mijn punten naar de fiets die echt iets teweeg heeft gebracht in mijn ogen en die wellicht het begin van iets veel mooiers is..
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Mijn keuzes waren zo gemaakt.
In A de coolste paintjob die ik in tijden heb gezien.
In B puur op de eerste blik die ik op het frame wierp toen de SYS startte.
In C het mooiste totaal plaatje.

Lekker vaag hè :)
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Gestemd
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5548
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

zonoskar schreef: di 17 december 2019, 21:46
Biker67 schreef: di 17 december 2019, 18:53

Zoiets inderdaad. Dit forum telt ruim 45000 leden, op de één of andere manier moet het toch mogelijk zijn om meer mensen te prikkelen om hun nieuwe fiets hier, maar ook weer in SYS te showen.
Het was eigenlijk een grapje.
:-D

Als er bij de BOTY2020 meer dan 3 categorieën zijn heb jij het gedaan. :bier:
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

En mijn stem gaat naar.....
Gestemd
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1469
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Het is erg lastig dit jaar, er is serieus mooi spul ingestuurd. Waar er mensen kijken naar het geheel dus ook de afmontage, ben ik meer van het plaatjes kijken en moet bij mij het estetisch kloppen qua kleurstelling, verhouding en vorm van het frame.

Categorie A lijkt bij mij een prooi te worden voor de meesters zelf. De nr 1 zit voor mij daarbij. De nr 2 & 3 is lastiger. De bike van Lars is echt wel een tof ding en het verhaal erachter is net zo interessant, alleen ben ik niet wild van de zilveren/blanke onderdelen in deze combi. Gewoon zwart had misschien wel beter gewerkt. Qua afmontage is zoals je van Lars kan verwachten, niks op af te dingen.

De bike van Zonoskar is qua kleurstelling echt goed doordacht, alleen waarom niet een vork met zwarte stanchions? De bike van Bart is mooi om te zien, maar de kleurstelling is mij te jaren ‘90. De rooie HT van de meester zelf.... tijdloos, maar 29” en waarom die vieze banden op de foto? :-?

Categorie B: de nr 1 was mij bij het 1e aangezicht wel duidelijk en is daarna ook niet meer gewijzigd. Maar nr 2 & 3..... dat is andere koek. Die DJ bijvoorbeed, wauw! Maar ja die Santa Chameleon ook, of de Orange, of die blauwe Specialized, die Stanton, die klunker van FracKture.... :~

Categorie C: tja... waar vorig jaar de Pickenflick van ons duiveltje er voor mij uit sprong, heb ik dat nu bij geen van de bikes.

Maar ook weer gestemd. :-q
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7341
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Wordt dit nu als DJ gezien?
Snelle Buffer schreef: zo 24 november 2019, 15:3831.DaanJ / Inspired Hex
Afbeelding

Afbeelding
Volgens mij is het toch echt een trial bike.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Zo, stemmetjes ingestuurd :)

Categorie A was voor mij duidelijk, gewoon de bike die ik altijd al het liefst zelf zou hebben gehad (en nog steeds als ik niet zoveel baat bij een motortje zou hebben).
Nr. 2 en 3 was lastiger, had ook zomaar andersom kunnen zijn. En dan doe je automatisch nog wat schitterende fietsen tekort want je mag maar drie stemmen geven...

In categorie B ontbrak dit jaar voor mij een fiets die er meteen vol bovenuit knalde. Maar er stonden uiteraard wel een stel mooie fietsjes tussen waarvan er helaas een aantal niet mijn top drie bereikt hebben. Je moet immers kiezen... Geloof het of niet maar ik heb zowaar nog overwogen om op een grotendeels zwarte fiets te stemmen! :o

Categorie C is (helaas) erg klein, en dan zit er ook mijn eigen fiets nog tussen die ik (vanzelfsprekend :oops: ) het mooist vind maar waar ik niet op mag stemmen. Dus ik heb de concurrentie maar puntjes kado gedaan, vooral de kleurrijke ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1469
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

cheeta schreef: wo 18 december 2019, 07:37 Wordt dit nu als DJ gezien?
Snelle Buffer schreef: zo 24 november 2019, 15:3831.DaanJ / Inspired Hex
Afbeelding

Afbeelding
Volgens mij is het toch echt een trial bike.
Door mij wel. En als ik de plaatjes op het wereld wijze web mag geloven ook. :winkie:
En anders leg je het me toch uit wat het verschil is?
Laatst gewijzigd door Marco79 op wo 18 december 2019, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
“Old, not obsolete”
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

DJ, trials, het is gewoon een slettenbak als ie er stemmen mee wint :winkie:
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2198
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Marco79 schreef: wo 18 december 2019, 00:51 alleen waarom niet een vork met zwarte stanchions?
Als je het verhaal op Velozine gelezen hebt begrijp je waarom. Ik had ook liever zwarte stanchions gehad, maar ja, wat doe je er aan he? Ik kan ze zwart photoshoppen voor je :D
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Ook gestemd, in alle categorieën. En hoewel ik groot respect heb voor het project van Jamis Diablo heeft de Schwinn mijn top 3 toch niet gehaald. Een eervolle vermelding vind ik hier wel op z'n plaats :-q
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

****DE stemmen zijn weer bijgewerkt :****
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Ramonn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 16 juni 2019, 13:35
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 CC en een SC Heckler 9 C

gestemd.
Plaats reactie