Garmin Fenix scherm reparatie

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Ik heb hier een kapotte Garmin Fenix 5, het scherm is kapot, glas is niet beschadigd maar het lcd (ofwatdanook) erachter is kapot. Garmin reageert kansloos (mails niet goed lezen en enkel blijven zeuren dat de garantie al 2 maanden verlopen is en er dus niets mogelijk is). Daar ben ik dus klaar mee, wil nog wel een poging doen te laten repareren.

Heeft iemand ervaring met een dergelijk device te laten repareren, goed adres wellicht?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Geen idee, Garmin heeft wel een omruil service, tegen vast tarief, voor defecten die buiten de garantie vallen.
Maar Garmin en jij hebben een communicatie probleem?

Op ebay zit een Rus die wel losse Garmin onderdelen verkoopt, maar dan moet je wel zeker weten wat er kapot is, anders wordt het nog een dure grap.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Burco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 29 september 2017, 14:16
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4

Mijn ervaring met defecte Garmins buiten de garantie is juist zeer goed. Niet mailen maar bellen zal zeker helpen. Heb toevallig een RMA lopen bij Garmin omdat m'n 520 problemen had met de GPS. Na belletje boden ze direct via crash replacement een 530 aan. (en dit is al de 2e keer want Garmins kunnen niet goed tegen een wasbeurt in de wasmachine :D )
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Een bedrijf met gewoon online een telefoonnummer, dat verrast me dus :-)

Teveel te doen gehad met verzekeringen etc die je enkel mag mailen denk ik, morgen ff bellen...
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Uur in de wacht maar wel nieuw horloge, was een technisch gebrek dat niet mag voorkomen.

Als je eenmaal doordringt is er dus goed te praten, eind goed al 👍
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi geregeld.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie