Nieuwe server en nieuw jasje forum Mountainbike.nl

Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Apeldoorn :-? :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

:lol:
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Ik heb het al eens eerder gemeld, maar toen is het in de menigte verdwenen geloof ik.

Maar ik mis eigenlijk een directie (wederzijdse) links van het Forum naar de Website en visa versa.

In het verleden heb ik wel eens op het logo (bovenaan het forum) geklikt in de verwachting naar de site te gaan.
Er staat immers mountainbike.nl, maar dat is dus niet zo :)
Maar ik denk dat er meer aandacht voor de site kan zijn als je er vanaf het forum wat makkelijker kan komen.

de enige manier die ik nu weet is de URL in te korten, maar dat lijkt mij wat omslachtig.

Of is er al zoiets en kijk ik er gewoon gruwelijk overheen?

Ik vind de dat de site wel wat meer aandacht verdient, maar ik kom er eigenlijk nooit omdat ik een directe bookmark naar het forum heb.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

KarinMTB schreef: ma 30 december 2019, 17:29
Of is er al zoiets en kijk ik er gewoon gruwelijk overheen?

Ik vind de dat de site wel wat meer aandacht verdient, maar ik kom er eigenlijk nooit omdat ik een directe bookmark naar het forum heb.
Volgens mij niet. Denk dat dat wel snel geregeld kan worden met een extra optie in "Snelle links" (mijn PHPskills zijn wat roestig maar dat is volgens mij het snelste)
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

KarinMTB schreef: ma 30 december 2019, 17:29Maar ik mis eigenlijk een directie (wederzijdse) links van het Forum naar de Website en visa versa.
Goed punt! De breadcrumbs hebben nu een nivea ervoor. Dit was bijvoorbeeld:
Forumoverzicht < Biking < Forum-FAQ en mededelingen
En is nu Home < Forumoverzicht < Biking < Forum-FAQ en mededelingen
Ook het logo gaat nu naar de homepage. Zal even wennen zijn, maar wel zoals sites normaal werken.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Super handig :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Lekker handig, heb nu al 20x op "mountainbike.nl" gedrukt om de pagina te verversen, moet maar even wennen. :winkie:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Old habits die hard :winkie:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Vindt het niet echt een " aanwinst", dat je wordt terug gelinkt naar de website , meeste forum's die achter een website schuilen hebben dat niet , waarschijnlijk , klick per pay :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
RobBoZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: za 8 september 2007, 00:40
Mijn mountainbike: is smerig.

Na een keer of 20 (onbedoeld) op de homepage beland te zijn heb ik ze toch maar even digitaal weggepoetst.
Zal er nog wel aan moeten wennen, dus voor nu maar even "met zijwieltjes" surfen. :tong
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Ik heb het forum altijd al als bladwijzer gehad. Kwestie van op de bladwijzerbalk drukken om te verversen. Is maar iets hoger ;)

Ik ben er wel blij mee verder. En ik hoop dat het de website wat meer verkeer (en in de toekomst nog meer leuke content) oplevert :-q
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

KarinMTB schreef: zo 26 januari 2020, 23:21 Ik heb het forum altijd al als bladwijzer gehad. Kwestie van op de bladwijzerbalk drukken om te verversen. Is maar iets hoger ;)

Ik ben er wel blij mee verder. En ik hoop dat het de website wat meer verkeer (en in de toekomst nog meer leuke content) oplevert :-q
Op de mobiel wordt het iets anders , nu vaker weer terug en weer meer tikken :roll:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik moet toch ff eerlijk bekennen :D dat ik m'n mobiel toch eerder geneigd ben om op de .NL te drukken :oops: maar dan alleen op de mobiel :-D
Nu heeft de site op m'n mobiel een mtb logo hoofdje, dus zo snel dat ik mijzelf heb weg gedrukt, zo snel ben ik ook weer terug :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Opperhoofd schreef: di 2 oktober 2018, 21:51 Graag de mogelijkheid om een donker thema te kunnen gebruiken.

Met de populalariteit van mobiele devices EN oled schermen is dat wel een aanrader!
Helaas nog niet gevonden hoe het voor mobiele devices te doen.
Maar wel voor de desktop op chrome / firefox.

Download de Stylus add-on voor je browser:
Voor Google Chrome
Voor Mozilla Firefox

Als je deze hebt toegevoegd installeer je het thema vanaf hier:
https://userstyles.org/styles/179649/da ... e-nl-forum

En dat is het :-q

Ik heb vrijwel alles getest maar kan zijn dat er dingen nog niet kloppen, laat het even weten kan ik de code aanpassen en doorsturen :)
Heb de complete code zelf uitgevogeld op basis van de PHP / CSS styles die standaard toegepast worden.
Enige wat het doet is kleuren veranderen.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

RobBoZ schreef: zo 26 januari 2020, 21:02 Na een keer of 20 (onbedoeld) op de homepage beland te zijn heb ik ze toch maar even digitaal weggepoetst.
Zal er nog wel aan moeten wennen, dus voor nu maar even "met zijwieltjes" surfen. :tong
ik zit denk ik op 100...vind het eigenlijk heel onhandig dat 'home' naar de website gaat ipv het forum overzicht. Het grote logo bovenaan als link naar de homepage is toch voldoende?
(moet ook bekennen dat ik denk ik 10+ jaar op het forum zit maar nooit heb geweten dat er een homepage was :oops: )
Gesloten