Orbea Oiz M10 TR of?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

Mrr schreef: do 30 januari 2020, 14:20 Afbeelding

En toen gebeurde er dit :D
Hint naar een M10 TR MyO en ik gok dat dit niet de kleur gaat worden :wink: :-q
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

Thx guys!

en idd schitterende kleurtjes, maar ik doe nogal lang met een fiets en dan wordt je al die kleurtjes sneller beu dan een good old stealth ;-)
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

daniel1975 schreef: zo 26 januari 2020, 14:02 Wat is de levertijd van de Oiz momenteel?
En idd gewoon de langste droppert pakken.
In MyO : 4 MAANDEN WACHTEN :-{

ik mis er het gehele voorjaar mee, waaronder m'n favoriete toertocht van het jaar.. mr goed, ik ga er niet eentje "off the shelf" voor nemen.
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

nu even kijken wat voor extra zorg ik er voor neem.. verzekering lijkt me na het doorlezen van enkele topics hierover mss toch niet zo interessant, uiteindelijk krijg je zo moeilijk zo weinig terug dat je de premie beter uitspaart.

En coating.. kwestie van het beestje wel proper te houden.

Ik zit ook te denken of er niets is om een soort steerlock te regelen..? als je valt maakt een stuur wel heul lelijke krassen recht in je gezichtsveld

En wat voor pedalen erop kopen is ook niet zeker.. ik rij normaal met spd XT pedalen, maar ik zit te denken om toch iets te monteren waarmee ik ook met "gewone" schoenen kan rijden.. zo kan ik em voor de lol al eens sneller inzetten en das ook handig voor technische oefeningen
Plaats reactie