Routes Ermelo/Harderwijk/Putten

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Thierry le Brun schreef: vr 24 januari 2020, 16:38
hanjovdberg schreef: vr 24 januari 2020, 15:26 Nou het stuk wat ik mij herinner van de groene route met een paar van die duinklimmetjes erin is toch echt niet geschikt voor 2-richtingsverkeer. Je zou daar vol in zo’n afdaling ineens een tegenligger tegenkomen dat verwacht je niet op aangelegde tracks.

Maar tis de Veluwe hé 😊😬
moet je maar op zondag komen. Dan mogen we hier toch niet fietsen.
:lol:
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Er zijn een paar paden in de groene route waar 1 richting is, het zijn voornamelijk singletracks met klim en daal werk in zit waar 1 richting mag gereden worden.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

De NTFU wil voor haar blad fietssport foto's hebben die gemaakt zijn op de Veluwe. Die ga ik deze maand voor ze maken. Daar heb ik hulp van drie mtbers voor nodig. Wie is hier in geïnteresseerd? Het kost je een paar uur, en vanzelfsprekend moet je geen bezwaar hebben tegen publicatie. Bij voorkeur zie ik mensen met niet al te oude fiets en kleding, want de tijdsgeest telt in de bladenwereld. De datum bepalen we in overleg.

Je houdt er profi fotomateriaal aan over, want je krijgt de beste digitale bestanden zelf ook. Als je wilt zien wat voor foto's ik maak moet je even op de UHR site kijken: https://mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
I.Verheij
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 24 januari 2014, 17:26
Mijn mountainbike: Canyon Neuron, Canyon Spectral en mijn Frankenbike (69'er rigid oval singlespeed)

pietervl schreef: di 4 februari 2020, 17:19 De NTFU wil voor haar blad fietssport foto's hebben die gemaakt zijn op de Veluwe. Die ga ik deze maand voor ze maken. Daar heb ik hulp van drie mtbers voor nodig. Wie is hier in geïnteresseerd? Het kost je een paar uur, en vanzelfsprekend moet je geen bezwaar hebben tegen publicatie. Bij voorkeur zie ik mensen met niet al te oude fiets en kleding, want de tijdsgeest telt in de bladenwereld. De datum bepalen we in overleg.

Je houdt er profi fotomateriaal aan over, want je krijgt de beste digitale bestanden zelf ook. Als je wilt zien wat voor foto's ik maak moet je even op de UHR site kijken: https://mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Wanneer ga je die foto's maken? Als het in de planning past kan ik wellicht wel langskomen
Rijd afwisselend op een Canyon Neuron CF 9.0 SL [2019] en mijn Frankenbike (69'er rigid oval singlespeed).
Trailcrew Zeewolde
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

pietervl schreef: di 4 februari 2020, 17:19 De NTFU wil voor haar blad fietssport foto's hebben die gemaakt zijn op de Veluwe. Die ga ik deze maand voor ze maken. Daar heb ik hulp van drie mtbers voor nodig. Wie is hier in geïnteresseerd? Het kost je een paar uur, en vanzelfsprekend moet je geen bezwaar hebben tegen publicatie. Bij voorkeur zie ik mensen met niet al te oude fiets en kleding, want de tijdsgeest telt in de bladenwereld. De datum bepalen we in overleg.

Je houdt er profi fotomateriaal aan over, want je krijgt de beste digitale bestanden zelf ook. Als je wilt zien wat voor foto's ik maak moet je even op de UHR site kijken: https://mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Als het een lelijke oude man mag zijn dan wil ik er wel aan mee doen. :P
"This species has amused itself to death"
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

En een lelijke oude man met (vloeken in de kerk) een nagenoeg nieuwe crossfiets?
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

pietervl schreef: di 4 februari 2020, 17:19 De NTFU wil voor haar blad fietssport foto's hebben die gemaakt zijn op de Veluwe. Die ga ik deze maand voor ze maken. Daar heb ik hulp van drie mtbers voor nodig. Wie is hier in geïnteresseerd? Het kost je een paar uur, en vanzelfsprekend moet je geen bezwaar hebben tegen publicatie. Bij voorkeur zie ik mensen met niet al te oude fiets en kleding, want de tijdsgeest telt in de bladenwereld. De datum bepalen we in overleg.

Je houdt er profi fotomateriaal aan over, want je krijgt de beste digitale bestanden zelf ook. Als je wilt zien wat voor foto's ik maak moet je even op de UHR site kijken: https://mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Yep, mooie foto's zijn dat. :-q
Ik heb wel interesse in zo'n sessie.
Cross12
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 september 2019, 16:29

Lijkt mij ook leuk om mee te doen, als ik kan. Ik woon in Harderwijk. Hoor graag wanneer je een sessie wilt plannen.
Fiets: Radon Jealous uit 2018.
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Dan zijn jullie nu met zijn vijven, want een melding kwam als pb binnen. Daarmee zijn we er wat mij betreft. Nu moeten we een datum zien te prikken. Ik gok dat weekenden het beste werken. Ik zou dan kunnen op 15 of 16 februari of 1 maart. Die laatste dag zou ik als back up willen houden mocht het weer tegenzitten. Laat het even per PB weten of dit voor jullie werkt om dit forum niet te veel te vervuilen.
McLambo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 265
Lid geworden op: vr 30 november 2007, 17:16
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Hopelijk zijn er geen groene en blauwe paaltjes te zien oo de foto's? :winkie:
- Canyon Neuron CF (2020 -heden)
- Merida Big Nine XT Editin (2014 - 2021)
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Morgen is de fotosessie. We zijn met zijn drieën. Vier zou beter zijn. Iemand zin? Meld het dan even hier. We spreken om 13.00 uur af aan het einde van de parkeerplaats bij de watertoren.
Cross12
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 september 2019, 16:29

Ik ga deze ochtend naar Leersum/Amerongen. Moet even kijken of ik daarna nog puf heb om aan te haken. Laat het tzt weten.
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Ik kijk als ik weg ben niet meer op deze site. Dus als je geen reactie krijgt kun je gewoon komen. Je ziet ons wel als je de route vanaf de parkeerplaats volgt.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

pietervl schreef: za 15 februari 2020, 12:03 Ik kijk als ik weg ben niet meer op deze site. Dus als je geen reactie krijgt kun je gewoon komen. Je ziet ons wel als je de route vanaf de parkeerplaats volgt.
Ik zal er ook zijn, had een pb gestuurd maar weet niet of deze aangekomen was
Just do Ti, or did i die?
Cross12
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 september 2019, 16:29

Ik ree het niet. Veel plezier:)
Plaats reactie