26-09-2020 : De 5 van... Rhenen!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Mario070 schreef: di 3 maart 2020, 13:20
Big Deef schreef: di 3 maart 2020, 11:38 Plankenkoorts :roll:
Bijna goed, corona koorts :-{ die probeer ik dit jaar over te slaan :-q
ach er gaan meer mensen dood aan gewone griep. overhyped gedoe om dat corona.. maar goed das mijn bescheiden mening. ps maar 12 % wordt uberhoudt ziek en 2% kan overlijden... nogmaals gewone griep eist meer slachtoffers per jaar!!
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 16:29
Mario070 schreef: di 3 maart 2020, 13:20

Bijna goed, corona koorts :-{ die probeer ik dit jaar over te slaan :-q
ach er gaan meer mensen dood aan gewone griep. overhyped gedoe om dat corona.. maar goed das mijn bescheiden mening. ps maar 12 % wordt uberhoudt ziek en 2% kan overlijden... nogmaals gewone griep eist meer slachtoffers per jaar!!
Met als grote verschil dat we met z'n allen lekker weerstand hebben opgebouwd tegen de gewone griep. Als Corona wel de vrije loop krijgt, kunnen in korte tijd HEEL veel mensen ziek worden. Niet ten dode opgeschreven natuurlijk (hoewel die verhouding x10 is vergeleken met normale griep) maar het ontregelt wel veel als dat gebeurt. Dus ik ben wel voor preventief wat spastisch doen, als we daarmee de verspreiding kunnen afremmen.
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Ja vind ik ook! Dus iedereen een mondkapje op tijdens de vijf van Rhenen (en die blijft bij de klim na het mais veld gewoon op....) :o :oops: :oops: :bier:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Bokmaaa schreef: di 3 maart 2020, 17:40
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 16:29

ach er gaan meer mensen dood aan gewone griep. overhyped gedoe om dat corona.. maar goed das mijn bescheiden mening. ps maar 12 % wordt uberhoudt ziek en 2% kan overlijden... nogmaals gewone griep eist meer slachtoffers per jaar!!
Met als grote verschil dat we met z'n allen lekker weerstand hebben opgebouwd tegen de gewone griep. Als Corona wel de vrije loop krijgt, kunnen in korte tijd HEEL veel mensen ziek worden. Niet ten dode opgeschreven natuurlijk (hoewel die verhouding x10 is vergeleken met normale griep) maar het ontregelt wel veel als dat gebeurt. Dus ik ben wel voor preventief wat spastisch doen, als we daarmee de verspreiding kunnen afremmen.

janlekker zoals de Mexicaans griep zeker. voor miljoenen aan vaccinaties kopen onze overheid en uiteindelijk zijn ze niet gebruikt. kost de burger weer genoeg. ook nu is het gewoon een opgeblazen hype en er zijn er weer genoeg die heel heel veel geld verdienen eraan. maar goed ieder zijn mening he hierin. persoonlijk vind ik het allemaal overdreven. en wat jij nu zegt de mensen die er echt ziek van worden zijn niet de gezonde mensen onder ons hoor. alleen de ouderen of zwakkeren. en ja we moeten wel voorkomen dat het heel erg verspreid maar man doe allemaal effe niet zo spastisch
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 17:58 janlekker zoals de Mexicaans griep zeker. voor miljoenen aan vaccinaties kopen onze overheid en uiteindelijk zijn ze niet gebruikt. kost de burger weer genoeg. ook nu is het gewoon een opgeblazen hype en er zijn er weer genoeg die heel heel veel geld verdienen eraan. maar goed ieder zijn mening he hierin. persoonlijk vind ik het allemaal overdreven. en wat jij nu zegt de mensen die er echt ziek van worden zijn niet de gezonde mensen onder ons hoor. alleen de ouderen of zwakkeren. en ja we moeten wel voorkomen dat het heel erg verspreid maar man doe allemaal effe niet zo spastisch
deze is te lang geleden voor jou om nog als wijze les te dienen? ......... https://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

De fatality rate van de Spaanse griep zat met zijn 3% niet heel erg ver van Corona met 2% af, al had men destijds natuurlijk wel een veel slechtere gezondheidszorg. Daar tegenover staat dan nu weer de veel grotere mobiliteit. Je zal maar lang op vliegvelden of in vliegvelden moeten verkeren op dit moment... :winkie: (Negeren we even het feit dat ik 3 dagen lang mensen handen heb staan geven die ook van over de hele wereld naar de Jaarbeurs kwamen. :-{ )
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

yo-eddy schreef: di 3 maart 2020, 18:06
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 17:58 janlekker zoals de Mexicaans griep zeker. voor miljoenen aan vaccinaties kopen onze overheid en uiteindelijk zijn ze niet gebruikt. kost de burger weer genoeg. ook nu is het gewoon een opgeblazen hype en er zijn er weer genoeg die heel heel veel geld verdienen eraan. maar goed ieder zijn mening he hierin. persoonlijk vind ik het allemaal overdreven. en wat jij nu zegt de mensen die er echt ziek van worden zijn niet de gezonde mensen onder ons hoor. alleen de ouderen of zwakkeren. en ja we moeten wel voorkomen dat het heel erg verspreid maar man doe allemaal effe niet zo spastisch
deze is te lang geleden voor jou om nog als wijze les te dienen? ......... https://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep
Maar wat bedoel je nou dan? Wil je mij de les lezen? Of moet ik mijn mening veranderen? Ik snap niet wat je punt is
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

ik bedoel we zijn een stuk verder these days. ik geloof niet dat het zo snel zo'n pandemie kan worden maar goed nogmaals. geloof wat je wilt in deze
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 18:21 ik bedoel we zijn een stuk verder these days. ik geloof niet dat het zo snel zo'n pandemie kan worden maar goed nogmaals. geloof wat je wilt in deze
ik ben niet religieus, ik geloof niet. Volg meestal de wetenschappelijke consensus
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik doe wat ik kan doen om het niet te krijgen :-{ geen behoefte aan :lol: en ook vooral niet door te geven :-D that's all :-q
Ik heb het nu opgeschort naar november, om naar NL te komen :-D zitten we dan nog met deze virus :-{ dan stel ik het gewoon weer uit :wink: en sprake van paniek is er bij mij niet :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Sluit het forum beheer :-D het corona topic :-{ gaan we gewoon door :roll: onder de 5 van Rhenen :lol:
Niet dat ik schuldig ben of mij schuldig voel :D ik heb niet meer of minder gedaan, dan aangegeven waarom ik niet kom en heb moeten afzeggen :-q
Sorry forum beheer behalve George natuurlijk :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Genoeg nu, ontopic maar weer...

Mondkapjes met "5 van" logo ipv stuurbordjes?
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Nu de discussie over het corona virus voorbij is, een kans voor mij om nog een keer een vraag te stellen over de 5 van Rhenen: is het aantal deelnemers beperkt? moet ik me ergens aanmelden wanneer ik mee wil doen?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

rokl schreef: di 3 maart 2020, 20:04 Nu de discussie over het corona virus voorbij is, een kans voor mij om nog een keer een vraag te stellen over de 5 van Rhenen: is het aantal deelnemers beperkt? moet ik me ergens aanmelden wanneer ik mee wil doen?
Victor1977 schreef: di 3 maart 2020, 13:47
@Rokl
zet jezelf gewoon op de lijst hier. Er zullen ongetwijfeld nog meerdere afmeldingen komen
:wink:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik wilde hem net ook posten. Maar nu dat uit de weg is kunnen we het weer over het corona-virus hebben:
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 18:20 Maar wat bedoel je nou dan? Wil je mij de les lezen? Of moet ik mijn mening veranderen? Ik snap niet wat je punt is
Je moet inderdaad je mening veranderen, want je feiten kloppen voor geen meter. Gelukkig maken anderen zich wel zorgen, treffen maatregelen en kan het zijn dat je om die reden gelijk krijgt dat het uiteindelijk mee kan vallen.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie