26-09-2020 : De 5 van... Rhenen!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef: di 3 maart 2020, 20:14 Ik wilde hem net ook posten. Maar nu dat uit de weg is kunnen we het weer over het corona-virus hebben:
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 18:20 Maar wat bedoel je nou dan? Wil je mij de les lezen? Of moet ik mijn mening veranderen? Ik snap niet wat je punt is
Je moet inderdaad je mening veranderen, want je feiten kloppen voor geen meter. Gelukkig maken anderen zich wel zorgen, treffen maatregelen en kan het zijn dat je om die reden gelijk krijgt dat het uiteindelijk mee kan vallen.
Bullshit Lars. we zijn het in deze absoluut niet eens. zelfs de grootste viroloog van Italië zegt dat we moeten ophouden met het zo op te blazen. die man zal het ook wel niet snappen zeker??
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

yo-eddy schreef: di 3 maart 2020, 18:28
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 18:21 ik bedoel we zijn een stuk verder these days. ik geloof niet dat het zo snel zo'n pandemie kan worden maar goed nogmaals. geloof wat je wilt in deze
ik ben niet religieus, ik geloof niet. Volg meestal de wetenschappelijke consensus
Wow serieus??? is dit je manier om de discussie niet te voeren?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 21:12
Lars TB schreef: di 3 maart 2020, 20:14 Ik wilde hem net ook posten. Maar nu dat uit de weg is kunnen we het weer over het corona-virus hebben:



Je moet inderdaad je mening veranderen, want je feiten kloppen voor geen meter. Gelukkig maken anderen zich wel zorgen, treffen maatregelen en kan het zijn dat je om die reden gelijk krijgt dat het uiteindelijk mee kan vallen.
Bullshit Lars. we zijn het in deze absoluut niet eens. zelfs de grootste viroloog van Italië zegt dat we moeten ophouden met het zo op te blazen. die man zal het ook wel niet snappen zeker??
Het kan geen kwaad om ook websites te lezen waar andere meningen/feiten worden verkondigd... .


En er wordt inderdaad wel geroepen dat de media iets te veel paniek maakt, wat inderdaad wel klopt over iets wat nu nog grotendeels onder controle is. Maar dat is over een ander aspect dan waar jij het over had!

Want dat het virus een heel stuk extra gevaarlijker is dan het griepvirus staat gewoon vast.


De kans dat jij als vrij gezonde jongeman er een probleem mee gaat krijgen is klein, dus in zoverre heb je gelijk dat je je geen grote zorgen maakt. Maar misschien kun je hier pagina 2 even van doornemen en dan specifiek het commentaar van Ad!
viewtopic.php?f=15&t=144991
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Giant-E schreef: di 3 maart 2020, 19:47 Genoeg nu, ontopic maar weer...

Mondkapjes met "5 van" logo ipv stuurbordjes?
Helaas Te laat heb al een doos vol bordjes in de garage staan :D
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Met wat duct tape en wat tyraps krijg ik die ook wel over mn bakkes hoor..... :bier:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

robko schreef: di 3 maart 2020, 22:19 Met wat duct tape en wat tyraps krijg ik die ook wel over mn bakkes hoor..... :bier:
:lol: :-q
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef: di 3 maart 2020, 21:50
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 21:12

Bullshit Lars. we zijn het in deze absoluut niet eens. zelfs de grootste viroloog van Italië zegt dat we moeten ophouden met het zo op te blazen. die man zal het ook wel niet snappen zeker??
Het kan geen kwaad om ook websites te lezen waar andere meningen/feiten worden verkondigd... .


En er wordt inderdaad wel geroepen dat de media iets te veel paniek maakt, wat inderdaad wel klopt over iets wat nu nog grotendeels onder controle is. Maar dat is over een ander aspect dan waar jij het over had!

Want dat het virus een heel stuk extra gevaarlijker is dan het griepvirus staat gewoon vast.


De kans dat jij als vrij gezonde jongeman er een probleem mee gaat krijgen is klein, dus in zoverre heb je gelijk dat je je geen grote zorgen maakt. Maar misschien kun je hier pagina 2 even van doornemen en dan specifiek het commentaar van Ad!
viewtopic.php?f=15&t=144991
Het wordt nog steeds opgeblazen Lars. allemaal politieke macht spelletjes waar iemand een hoop geld mee verdiend. en ja het kan gevaarlijk zijn. me pa is 70 die kan met een longontsteking en gewone griep ook het leven laten. En ja er is vast een verhoogde kans voor mensen die vatbaarder zijn. maar het moet niet overdreven worden dat is het enige wat ik bedoel. maar goed ik zal me er verder maar niet over uitlaten in dit topic..
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

robko schreef: di 3 maart 2020, 22:19 Met wat duct tape en wat tyraps krijg ik die ook wel over mn bakkes hoor..... :bier:
Die wil ik wel zien Rob :lol: :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 22:26 Het wordt nog steeds opgeblazen Lars. allemaal politieke macht spelletjes waar iemand een hoop geld mee verdiend. en ja het kan gevaarlijk zijn. me pa is 70 die kan met een longontsteking en gewone griep ook het leven laten. En ja er is vast een verhoogde kans voor mensen die vatbaarder zijn. maar het moet niet overdreven worden dat is het enige wat ik bedoel. maar goed ik zal me er verder maar niet over uitlaten in dit topic..
De kans dat je vader er aan onderdoor gaat is minimaal 4x groter. En dit virus is een stuk besmettelijker dan een gemiddelde griep. En er is geen vaccin (voor de kwetsbaren) zoals voor die gemiddelde griep. Dat zijn de feiten.

Als er dus niet zo "overdreven" op gereageerd wordt, dan zouden er wereldwijd dus zomaar eens 15 miljoen mensen kunnen overlijden. In plaats van 750.000 aan een zware griep.


Voor de rest mag je geloven wat je wilt, doen wat je wilt. Het enige wat je dus niet kunt zeggen is dat het "maar een griepje is". Dat is ook het hele punt van je naamgenoot.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef: di 3 maart 2020, 22:38
RoySmit schreef: di 3 maart 2020, 22:26 Het wordt nog steeds opgeblazen Lars. allemaal politieke macht spelletjes waar iemand een hoop geld mee verdiend. en ja het kan gevaarlijk zijn. me pa is 70 die kan met een longontsteking en gewone griep ook het leven laten. En ja er is vast een verhoogde kans voor mensen die vatbaarder zijn. maar het moet niet overdreven worden dat is het enige wat ik bedoel. maar goed ik zal me er verder maar niet over uitlaten in dit topic..
De kans dat je vader er aan onderdoor gaat is minimaal 4x groter. En dit virus is een stuk besmettelijker dan een gemiddelde griep. En er is geen vaccin (voor de kwetsbaren) zoals voor die gemiddelde griep. Dat zijn de feiten.

Als er dus niet zo "overdreven" op gereageerd wordt, dan zouden er wereldwijd dus zomaar eens 15 miljoen mensen kunnen overlijden. In plaats van 750.000 aan een zware griep.


Voor de rest mag je geloven wat je wilt, doen wat je wilt. Het enige wat je dus niet kunt zeggen is dat het "maar een griepje is". Dat is ook het hele punt van je naamgenoot.

https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-1 ... antwoorden


Citaat uit dit stuk:

Is het nieuwe coronavirus (COVID-19) ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Dat weten we nog niet goed. De officiële cijfers van dit moment lijken niet heel verontrustend. Maar we weten niet precies hoeveel vertraging er in de gegevens zit en of er sprake is van een onderrapportage en hoe groot die is.

Het punt is dat het om een nieuw virus gaat. Het is dan belangrijk om heel gedetailleerde informatie boven tafel te krijgen om precies te kunnen bepalen hoe gevaarlijk het virus is. Er is meer informatie nodig over de verspreiding van het virus, ook bij mensen die maar een beetje of helemaal niet ziek worden. En van alle mensen die ziek worden, wil je eigenlijk precies weten wat ze hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Kunnen we dit niet gewoon laten rusten en ontopic gaan over de 5 van Rhenen?

Ik heb er nog steeds zin in trouwens :)
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Goh ik dacht ik neem hier weer eens een kijkje - ik ga zelf niet mee maar gewoon om es te zien hoe het gaat met de veurbereidingen - maar het gaat hier alleen nog maar over Corona... :~
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

"ging" :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Mario070 schreef: wo 4 maart 2020, 14:06 "ging" :lol: :wink:
Nou tot vanochtend was het anders nog volle bak aan.... 8)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik kijk wat er staat geschreven in de posts 8) niet naar de dag of tijd :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie