Pivot Mach 6

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
StephanS
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 13 oktober 2013, 21:57

Haha, ik heb geen oneindig budget dus de Fox demper blijft sowieso :P
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Lars TB schreef: zo 3 november 2019, 12:58
zonoskar schreef: za 2 november 2019, 23:17 Nice! DVO vork is natuurlijk wel heel erg cool, maar bij een Fox demper hoort een Fox vork. Toch? Of niet?
Goede reden om ook die FOX demper te vervangen :bier:
Dat zo ie zo. Ik bedoel zo fantastisch is een CTD niet.

Mooi setje DVO ( fork en demper), kleedt goed af en om het zwart te breken een vleugje groen. Wat je nogmaals ergens in detail terug laat komen. Klassieker is de zadelpenklem in kleur.
Carbon velgen en groene spaaknippels kan ook.
StephanS
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 13 oktober 2013, 21:57

Bijna klaar! Update in de hoofdpost. Ik kan niet wachten totdat het achterwiel klaar is zodat ik er rondje op kan fietsen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Mooie bling 8)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Gaat de goede kant op :-q


Jammer van die paar 'tegenvallers', maar gaat helemaal goed komen!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
StephanS
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 13 oktober 2013, 21:57

Ik heb ondertussen een paar rondjes op de heuvelrug erop zitten! Er is iets geks aan de hand, ik vind dit monster beter fietsen dan mijn XC - Giant Anthem. Klimmen gaat me veel makkelijker af, en alles in het algemeen gaat gewoon beter. ik dacht dat het het een beetje nieuwe fiets syndroom was maar ook na een tijdje blijft dit gevoel. Het is natuurlijk belachelijk om in NL met 160 - 155mm te rijden maar het voelt en gaat beter dan op de Anthem. Iemand een idee waar dat door kan komen, is dit geometrie ofzo?
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Dat zou kunnen.. hangt er ook vanaf welke banden je er onder hebt liggen. Maar mooie fiets zo!
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

StephanS schreef: do 9 april 2020, 13:33 Ik heb ondertussen een paar rondjes op de heuvelrug erop zitten! Er is iets geks aan de hand, ik vind dit monster beter fietsen dan mijn XC - Giant Anthem. Klimmen gaat me veel makkelijker af, en alles in het algemeen gaat gewoon beter. ik dacht dat het het een beetje nieuwe fiets syndroom was maar ook na een tijdje blijft dit gevoel. Het is natuurlijk belachelijk om in NL met 160 - 155mm te rijden maar het voelt en gaat beter dan op de Anthem. Iemand een idee waar dat door kan komen, is dit geometrie ofzo?
Het geweldige DW-Link veersysteem?
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Pivot. Altijd mooi!!!! :kiss: :bier: :-q
Plaats reactie