bergschenhoek?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

En toch moeten we blijven aanspreken. Want als de eencelligen te vaak vallen komt het op Appie zijn bureau en kan hij zomaar besluiten om de route te sluiten...
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dat je dus denkt na 5 uur een rondje te doen, om de drukte te vermijden... :-{

Toch genoten, de track ligt er heerlijk tricky bij nu. Dalen blijft een feest hier.
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Vraagjes: kan je gewoon parkeren bij start route (bij outdoor valley toch)?
Is skilzz deel open?
MtbJoost
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 13 november 2019, 15:04
Mijn mountainbike: Dartmoor primal 27.5, Scott scale 970, Raleigh m50

Vorige week wel, dus ik denk nu ook wel :-D
Veni vidi mountainbikie :)
Gebruikersavatar
Matn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 934
Lid geworden op: do 17 april 2008, 21:30
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10, Bulls Copperhead 29, Norco Sight A1

ReinierT schreef: wo 6 mei 2020, 22:45 Vraagjes: kan je gewoon parkeren bij start route (bij outdoor valley toch)?
Is skilzz deel open?
Laatste dagen waren ook die parkeerplaatsen afgesloten.
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Parkeerplaats bij hondenstrand Nesselande is wel open, nog een kleine 5 minuten langs de Rotte fietsen vanaf daar.

Parcour ligt er weer erg los bij na de paar dagen droogte. Daarnaast is er hard gewerkt op de middenberm, even oppassen bij de eerste trap (makkelijk wegglijden daar door het verse grind). Heb gisteren nog een vader aangesproken die daar met zijn zoontje zonder helm aan het biken was. Onbegrijpelijk, als je daar op je kop valt ligt die helemaal open.

Ik denk trouwens dat we nog een weekje kunnen fietsen op de Middenberm, daarna nemen de distels het over.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ff met z’n allen een uurtje met de bosmaaier en de distels zijn weer even weg.
Of ‘s nachts een rondje lopen met een rugspuitje MCPA. Hangen ze in no-time slap.
Bicycle, bicycle, bicycle
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Als ik kan helpen, meld ik me bij deze aan. Na het intensieve gebruik van de afgelopen weken mag ik wel wat terugdoen :-q
Gebruikersavatar
Taarmen
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 2 mei 2020, 16:15
Mijn mountainbike: Cannondale Trail 3

KILROY schreef: do 7 mei 2020, 19:13 Als ik kan helpen, meld ik me bij deze aan. Na het intensieve gebruik van de afgelopen weken mag ik wel wat terugdoen :-q
Same here, mocht er hulp nodig zijn help ik graag. Fiets er bijna dagelijks.
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Iemand nog een advies waar te parkeren morgen ochtend? Misschien een concreet adres/lokatie?
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Taarmen schreef: do 7 mei 2020, 22:15
KILROY schreef: do 7 mei 2020, 19:13 Als ik kan helpen, meld ik me bij deze aan. Na het intensieve gebruik van de afgelopen weken mag ik wel wat terugdoen :-q
Same here, mocht er hulp nodig zijn help ik graag. Fiets er bijna dagelijks.
Er wordt komende week gemaaid volgens de berichten, in ieder geval middenberg en skiberg.
Downhill is geen grapje
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

ReinierT schreef: vr 8 mei 2020, 14:55 Iemand nog een advies waar te parkeren morgen ochtend? Misschien een concreet adres/lokatie?
Gewoon op de fiets komen. Meeste P-plaatsen zullen nog dicht zijn, op wildparkeren wordt bekeurd.
Downhill is geen grapje
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Zouden die na maandag open gaan?
Ik zou niet goed weten op welke basis ze dan dicht moeten blijven. Ik kom sowiso op de fiets vanuit Zoetermeer, lekker in en uit fietsen.
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

ReinierT schreef: vr 8 mei 2020, 14:55 Iemand nog een advies waar te parkeren morgen ochtend? Misschien een concreet adres/lokatie?
Als je vanaf de A12 komt kan je beter in R'dam Ommoord parkeren. Dan hoef je alleen nog maar de Rotte over te steken, maar staat je auto buiten het recreatiegebied.
Reinoud87
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 12 juli 2017, 13:04

Zo dat grind bij de eerste trap is zeker tricky.

Verder zag ik vandaag en fietser, op dunne bandjes, met fietstas en zonder helm op de track. Helaas op een punt dat je de snelheid van de 'technische afdaling' gebruikt en gas geeft voor de 'verborgen klim'

Ze waren vandaag flink aan het maaien, dus hopelijk pakken ze ook de randen van de tracks mee.
Plaats reactie