NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Das ook een zandbak die is omgetoverd tot flowtrack :winkie:
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ultieme oplossing.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bouwpakket schreef: vr 24 april 2020, 17:52
Thierry le Brun schreef: vr 24 april 2020, 17:31 Toch mooi om te zien hoe de 'Blijf weg' berichten zich naadloos afwisselen met de 'hoe ligt het er bij' ' berichten
Misschien toch maar wat pistecamera's ophangen zodat iedereen overal kan zien hoe de sneeuwcondities zijn
Goed idee :-q

Tot die tijd, hoe ligt Kwint. erbij, wil van de week ff op en neer, enkel voor Kwint. :wink:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Jurriaan schreef: za 25 april 2020, 15:07Tot die tijd, hoe ligt Kwint. erbij, wil van de week ff op en neer, enkel voor Kwint. :wink:
denk amper modder :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Goh, wat denkt U zelf, heer Vis?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bert l. schreef: za 25 april 2020, 16:39 Goh, wat denkt U zelf, heer Vis?
Denken heer Lam? Maar goed om u te behagen een voorschot.
Fantastisch, Kwintelooijen haar status meer dan waardig. Ruig, verraderlijk en niet te onderschatten. Bij een tikkie overmoed aanschouwt den rijder dit alles van nader bij :bier:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Daarnaast tevens droog. Woestijndroog. Ideale habitat voor de 'woestijnvis'. Parkeerplaat is afgesloten, je mag er alleen op de fiets naar toe.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bert l. schreef: za 25 april 2020, 19:33 Daarnaast tevens droog. Woestijndroog. Ideale habitat voor de 'woestijnvis'. Parkeerplaat is afgesloten, je mag er alleen op de fiets naar toe.
Dat is Jurriaan wel toevertrouwd. Die doet 2x40km voor 1 rondje van 2,5 km. @Jurriaan: Ik zie hem wel op Strava :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bert l. schreef: za 25 april 2020, 19:33 Daarnaast tevens droog. Woestijndroog. Ideale habitat voor de 'woestijnvis'. Parkeerplaat is afgesloten, je mag er alleen op de fiets naar toe.
Al 11 jaar, gelukkig, autoloos, Fred heeft het bij het juiste eind 8)
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

ik kom hem zelfs in de stad overal tegen dus ook Stadsvis :lol:
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
rikkertsmf
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 10:32
Mijn mountainbike: Giant Fathom 1 2019

Waarschijnlijk een hele onpopulaire mening ( en ik hoop niet dat ik de crew op hun tenen trap hiermee ) maar ik vind de routes alleen maar mooier geworden sinds de droogte :D

Doet me helemaal denken aan wat afdalingen en trails van 10-15 jaar terug op de UHR.. alle wortels komen weer naar boven, je moet flow zoeken i.p.v. met de ogen dicht krijgen, mulle zand wat meer van je balans vereist, het gladde word ingeruild voor wat spannende hobbels en gaten. Toen ik begin van het jaar na 13 jaar voor het eerst weer op Amerongen ging rijden was het totaal niet terug te herkennen, in alle opzichten verbeterd! het leek wel een bikepark zo strak.

Ik snap dat 9 van de 10 MTB'ers het allemaal glad wil voor de snelheid en als dat zo blijft rijd ik nog steeds met plezier.
Maar het rondje van vorige week was 10x leuker dan de ronde in Februari.
Alleen voor de beginnende MTB'er is het wel lastiger natuurlijk.. en vind maar iets wat 100% van alle gebruikers 'pleased'

"al met al, dit is mijn een mening.. laat ik het afsluiten met een duim naar de crew die echt monsterlijk mooie routes hebben gemaakt hier op de UHR :-q "
Old enough to know better. Young enough to do it anyway!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

rikkertsmf schreef: ma 11 mei 2020, 10:42 Maar het rondje van vorige week was 10x leuker dan de ronde in Februari.
Waar heb je gefietst?

Je had voor de gein een rondje Zeist moeten doen de dag voordat die dicht ging. Daar had je geen lol aan beleefd
rikkertsmf
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 10:32
Mijn mountainbike: Giant Fathom 1 2019

bouwpakket schreef: ma 11 mei 2020, 12:02
rikkertsmf schreef: ma 11 mei 2020, 10:42 Maar het rondje van vorige week was 10x leuker dan de ronde in Februari.
Waar heb je gefietst?

Je had voor de gein een rondje Zeist moeten doen de dag voordat die dicht ging. Daar had je geen lol aan beleefd
Amerongen!

Ben nog nooit in Zeist geweest, als die open is en ik vervoer heb ga ik er graag een keer heen.
Old enough to know better. Young enough to do it anyway!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

rikkertsmf schreef: ma 11 mei 2020, 12:05
bouwpakket schreef: ma 11 mei 2020, 12:02
Waar heb je gefietst?

Je had voor de gein een rondje Zeist moeten doen de dag voordat die dicht ging. Daar had je geen lol aan beleefd
Amerongen!

Ben nog nooit in Zeist geweest, als die open is en ik vervoer heb ga ik er graag een keer heen.
Een paar mulle stukken en wat slijtage maken wij ons ook niet zo druk over. Met name Zeist, het westen van Leersum (Ginkelduin) en Lage Vuursche hebben erg veel last van de droogte. Een paar mulle stukken en wat slijtage maken wij ons ook niet zo druk over. Bij deze routes was er niet eens meer sprake van een route
rikkertsmf
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 10:32
Mijn mountainbike: Giant Fathom 1 2019

bouwpakket schreef: ma 11 mei 2020, 12:10
rikkertsmf schreef: ma 11 mei 2020, 12:05

Amerongen!

Ben nog nooit in Zeist geweest, als die open is en ik vervoer heb ga ik er graag een keer heen.
Een paar mulle stukken en wat slijtage maken wij ons ook niet zo druk over. Met name Zeist, het westen van Leersum (Ginkelduin) en Lage Vuursche hebben erg veel last van de droogte. Een paar mulle stukken en wat slijtage maken wij ons ook niet zo druk over. Bij deze routes was er niet eens meer sprake van een route
Kan ik begrijpen.. ik had wat duidelijker moeten zijn over een specifieke route denk ik.
We hebben leersum begin 12 April gereden en toen waren er een hoop aan het lopen op sommige stukken.. het was wel een uitdaging op sommige stukken maar ik kan me er ook in vinden dat het 'to much' was/is!
Old enough to know better. Young enough to do it anyway!
Plaats reactie