Mijn Haibike power 26er Hardtail mtb klaar voor nu nieuwe foto´s 20 4 2020

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Pollekes
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 08:42
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer en Canyon Stitched (Beide van m'n dochter)

Pollekes schreef: wo 22 april 2020, 13:59
PaganiProductions schreef: wo 22 april 2020, 13:26
Dit is eigenlijk mijn woon werk mtb is verder niet zo bijzonder en speciaal.
Verder ga ik hier regelmatig in het bos me rijden meer dan vorig jaar.
En juist daarom zou je beter af zijn, door deze aan het MTB museum in Arnhem te schenken (weinig mountainbikes waar zoveel over gediscussieerd is) en een nette gravel racer te kopen.
Vergeten te zeggen;

Die gravel bike betaal je gedeeltelijk met hetgene je rode (reserve, overbodige) Orbea opbrengt.
Je oranje orbea laat je lekker zoals die is en je spaart je geld op, om echt een keer een vette fiets (LTHT, fully, of wat jij ook maar wil) te kopen.
Om in paardentermen te gaan, die Alma is een leuk recreatiepaard, maar wat je er ook mee doet, het zal nooit een volbloed renpaard worden.
Training is like fighting with a gorilla.
You don't stop when you're tired, you only stop when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

PaganiProductions schreef: wo 22 april 2020, 13:26
Pollekes schreef: wo 22 april 2020, 11:42

+1
Dit is eigenlijk mijn woon werk mtb is verder niet zo bijzonder en speciaal.
Verder ga ik hier regelmatig in het bos me rijden meer dan vorig jaar.
Dat is ook een beetje wat ik bedoel te zeggen. Er zijn hoopjes mensen die dit jaar meer in het bos gaan rijden dan voorgaande jaren maar die zie ik niet direct voor elk nieuw schroefje een post aanmaken op dit forum.
Wat zal ik zeggen...…..
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

arjanvanwoudenberg schreef: wo 18 maart 2020, 13:45 Het zal vast weer pagina's vol onzin opleveren.
arjanvanwoudenberg schreef: vr 20 maart 2020, 12:05 Ik denk dat we in ieder geval kunnen concluderen dat er op dit forum enorm met twee maten gemeten wordt.
arjanvanwoudenberg schreef: wo 22 april 2020, 15:53 Dat is ook een beetje wat ik bedoel te zeggen. Er zijn hoopjes mensen die dit jaar meer in het bos gaan rijden dan voorgaande jaren maar die zie ik niet direct voor elk nieuw schroefje een post aanmaken op dit forum.
Waarom reageer je in dit topic?
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Kijk eens aan. Je hebt er werk van gemaakt. Daar waar ik soms wat kritisch ben (Geef ik toe) doe jij door je opsomming aan stemmingmakerij. Dat is ook je goed recht en wat mij betreft prima. Ik hoef jou uiteraard niet uit te leggen waarom ik reageer. Zoals jij mij niet hoeft te vertellen waarom jij de tijd steekt in je mooie opsomming. Terug naar het topic dan maar?
Wat zal ik zeggen...…..
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Vier reacties in 4 of 5 pagina's, op de persoon en met een erg negatieve toon, vind ik onnodig. Dat is meer dan kritiek en past hier wat mij betreft niet. Maar verder inderdaad on topic.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Laat die jongen nou gewoon lekker z'n topics volgooien met plaatjes, belevenissen en geneuzel.

Nee het is vaak niet heel nuttig en boeiend maar als je ziet wat er verder allemaal voor zinloze vragen gesteld worden dan is het allemaal wel best.

Ik ben het ook vaak niet eens met Wouter en ik snap er ook vaak geen bal van maar als er iemand hier op het forum aardig en relaxed rondhangt dan is het Wouter wel. En dat kan ik wel waarderen in die gozer :-q
PaganiProductions

Ik heb geen bos dat geschikt is voor een. Mtb met meer dan 120mm veerweg.
PaganiProductions

Zo inmiddels weer een aantal keren mtb xc ritten gereden met de Haibike en dat valt niet tegen een keer lekke voorband voor een stoot lek maar iets minder gek doen met deze fiets maar het is te doen.
Eigenlijk vind ik de fiets leuker om mee rijden als mijn Mx20 gek genoeg lol het net een bmx fiets waar je ook offroad mee kan.
PaganiProductions

En zo sta ik weer derde algemeen met de Haikbike
https://www.strava.com/activities/34663 ... 9790563479
Kom is sneller dan 2.04 min rijden
En 18de op een segment in Buggenum
https://www.strava.com/activities/34663 ... 9790563509
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Iemand nog verder nog tips om nog harder te rijden met een beperkte 26er xc hardtail te rijden met vaste voorvork.
Gebruikersavatar
Somers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1074
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 20:09
Mijn mountainbike: Megatractor
Contacteer:

Its not about the mile but about the smiles
http://www.boeitneet.nl
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Gewoon harder trappen is het recept.

Op de UHR rijdt ook iemand met een vaste vork (wel carbon) gewoon KOM's op de routes.
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Rayb81 schreef: zo 17 mei 2020, 23:45 Gewoon harder trappen is het recept.

Op de UHR rijdt ook iemand met een vaste vork (wel carbon) gewoon KOM's op de routes.
Ik zie al een topic aankomen met de vraag wat nu een goede carbon voorvork is.
Plaats reactie