Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Omdat ik een kortingscode had gekregen, hier ook een bestelling gedaan.
Na de bestelling kan je weer kiezen uit kortingcodes bij allerlei andere shops via het Sovendus platform.
Trage levering, DPD, verder wordt je inbox overspoeld met Sovendus spam dat je nog meer codes hebt.
Vooral omdat ze maar geldig zijn tot een bepaalde datum.
Niet weer dus.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Voor het eerst besteld hier, benieuwd hoe lang dit gaat duren!
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Benji83 schreef: do 26 september 2019, 21:42 Voor het eerst besteld hier, benieuwd hoe lang dit gaat duren!
3 tot 5 dagen gemiddeld.
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

No Biker schreef: ma 12 augustus 2019, 22:40 Omdat ik een kortingscode had gekregen, hier ook een bestelling gedaan.
Na de bestelling kan je weer kiezen uit kortingcodes bij allerlei andere shops via het Sovendus platform.
Trage levering, DPD, verder wordt je inbox overspoeld met Sovendus spam dat je nog meer codes hebt.
Vooral omdat ze maar geldig zijn tot een bepaalde datum.
Niet weer dus.
Voor dergelijke dingen, acties e.d heb ik een apart email adres zodat die spam niet mixt met mijn serieuze mail.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Benji83 schreef: do 26 september 2019, 21:42 Voor het eerst besteld hier, benieuwd hoe lang dit gaat duren!
Gaat meteen lekker... Vrijdag trackingnummers gekregen, twee stuks, maar daar houdt het op.
1 pakket is opgehaald en in transit, maar nooit Ingescanned in een depot, het andere pakket is nooit opgehaald. Altijd spannend met DPD...
Mach0
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 27 maart 2019, 12:18
Mijn mountainbike: Trek X-caliber 8

Benji83 schreef: ma 30 september 2019, 17:53
Benji83 schreef: do 26 september 2019, 21:42 Voor het eerst besteld hier, benieuwd hoe lang dit gaat duren!
Gaat meteen lekker... Vrijdag trackingnummers gekregen, twee stuks, maar daar houdt het op.
1 pakket is opgehaald en in transit, maar nooit Ingescanned in een depot, het andere pakket is nooit opgehaald. Altijd spannend met DPD...
Ik bestel regelmatig wat bij Bikester en DPD is wel een beetje de achilleshiel vaak.. normaal binnen 3 a 4 dagen levering, maar 1 x op de zoveel wordt het een soort zoekplaatje, maar eigenlijk is binnen een week a anderhalf alles dan ook wel geleverd.. echt spullen kwijt heb ik tot nu toe niet meegemaakt..
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Volgens DPD is er niets veranderd... maar heb inmiddels hier toch een gloednieuwe voorvork, een nieuw balhoofd en nog wat los spul liggen :winkie:
Mach0
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 27 maart 2019, 12:18
Mijn mountainbike: Trek X-caliber 8

Tot zover de Duitse grundlichkeit.. :bier: Mooi dat het er is.. :-q
lightrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 11:08
Mijn mountainbike: Ritchey Plexus, P29-er en SwissCross Disc...

Ook wat besteld bij Bikester, probleem inderdaad met de DPD....
DPD, weg ermee....
Afgesloten hoofdstuk met een Plexus aan de muur en P29-er en SwissCross in de schuur

Flowtrail is de Volkswagen Golf van het mountainbiken. Niks verkeerds mee in de basis, maar zooooo voorspelbaar en saai.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Eigenlijk moet je dit soort ervaringen wel met de webwinkel delen. Dan kunnen ze er misschien iets aan doen. Denk niet dat ze dit topic lezen.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Oli4k schreef: di 8 oktober 2019, 10:25 Eigenlijk moet je dit soort ervaringen wel met de webwinkel delen. Dan kunnen ze er misschien iets aan doen. Denk niet dat ze dit topic lezen.
In mijn geval heb ik het uitgebreid gedeeld
lightrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 11:08
Mijn mountainbike: Ritchey Plexus, P29-er en SwissCross Disc...

Heb ik ook gedaan. Nu afwachten wat er gaat gebeuren
Afgesloten hoofdstuk met een Plexus aan de muur en P29-er en SwissCross in de schuur

Flowtrail is de Volkswagen Golf van het mountainbiken. Niks verkeerds mee in de basis, maar zooooo voorspelbaar en saai.
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

4 april een bestelling gedaan, tot op heden nog geen verwerking laat staan verzending. Op een mail kreeg ik een summier antwoord dat de klantenservice vanuit huis werkt en het langer kan duren.... ben benieuwd

Vandaag, 11-4, verzonden.

14-4, nog niks.

17-4 bezorgd. Wel lang, 13 dagen.
GVN
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 18 mei 2020, 12:27
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 7.0

Wel jammer dat ze gebruik maken van de DPD voor verzendingen. Ik heb op 15-05 iets besteld en het is nu nog steeds onderweg naar het depot.

Ondertussen heb ik ook een mail verstuurd naar DPD, welke volgens de website binnen 24 uur beantwoord moet worden maar dit is ook niet gebeurd.
Canyon Grand Canyon AL SL 7.0
NickVE
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: za 18 april 2020, 21:32

Gistere iets besteld en betaald , producten bleven in mijn winkelwagentje zitten , geld wel afgeschreven , maar geen bevestiging ontvangen. , ik ben benieuwd
—Cube reaction TM Pro—
Plaats reactie